Gördüğünüz Andan İtibaren Gençliğinizinden 20 Yılı Çalıp Götürecek Birbirinden Acayip Görseller

102PAYLAŞIM

Etrafımız bu aşırı tuhaf insanlarla sarıldı, çok çaresiz durumdayız. İMDAT!

1. Edebiyat dünyası en büyük darbeyi bu şekilde almış olabilir...

2. Allah kahretsin ya, şu künefeyi oradan kurtarın acil!

3. Senin doktor olduğun bir dünya da, ne bileyim...

4. Siz nasıl ruh hastası bir çiftsiniz acaba?

5. Allahım sana şükürler olsun 🙏

6. Evet arkadaşlar, bugün sizlerle Teşbih-i Beliğ nedir, nasıl yapılır konusunu işleyeceğiz. Gamze, kalk kızım bir örnek ver bize hadi!

7. Abi yani... Bilmiyorum... Şimdi kesin biri çıkar "Editör bunun nesiyle dalga geçtin, ben de seviyorum" der...

8. Bilime olan bakış açımız aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır...

9. Ah be kadın, ah be kadın!

10. Nasip olur mu bize de be?

11. Ustam bizim kadınlıklar iptal sana zahmet!

12. O biberi burnuna sokarsan ben düşerim!

Bu içerik de ilginizi çekebilir (Türlü türlü manyaklıklar)

Gördüğünüz Andan İtibaren Gençliğinizinden 15 Yılı Çalıp Götürecek Birbirinden Acayip Görseller - onedio.com
Gördüğünüz Andan İtibaren Gençliğinizinden 15 Yılı Çalıp Götürecek Birbirinden Acayip Görseller - onedio.com
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


Dio İçerik Altı Banner
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
kseth

Arkadaşlar künefe arap kültüründen gelme bir tatlıdır. Lübnan'da künefe ekmek içine konur.İçine şerbet dökülür. Ekmekte tatlı bir ekmektir. Bizzat gidenler benim gibi de aksini görmemiştir.Cahilsiniz diye bunu sosyal medyada yada onedio da paylaşmanıza gerek yok

bseozyrt

#12 Cümlede anlatım bozuklugu var :D Salak kendi kendine laf sokmuş.. İnsan aklını kafası yerine götünde taşıyınca böyle oluyor işte :)

fatih2685

O kadarını anlayabilseydi zaten, kendini malzeme eden birisine dönüşmezdi.

muhalif-kursad-zafer

"Bi' kere linç yerim, Onedio'ya çıkarım, sonra 100K fav, 10K tâkipçi garanti." kafası..

rebullavs

#8 i herkesin yaptığı bir şey sanıyordum ben :D çok güzel oluyor üstüne de yoğurt, mis gibi

fatih2685

Bizim bir arkadaş ekmek arası kuru fasulye yapardı yeminle bak. :D

kader-meral

Ekmek arasi dolmayi ben de seviyorum hatta uzerine biraz yogurt ekliyorum :P

Görüş Bildir