Gördüğünüz Andan İtibaren Gençliğinizin En Güzel Yıllarını Yakacak Birbirinden Acayip Görseller

-

Bizim de mutluluğumuz buraya kadarmış. Bunları gördükten sonra hayatınızda hiçbir şey eskisi gibi olmayacak çünkü...

1. Mükemmel şaka kardeş, kendin mi düşündün?

2. Bak böyle oynuyoruz mesela: 💃

3. Bu nail art olayının sizce de boku çıkmadı mı? Çünkü çıkmış gibi...

4. Ya arkadaşlar, kanal tedavisi bu şekilde olmuyor diye biliyorum ya!!!

5. Çiğ köfteyi bu hale getirdiğiniz için tüm Urfalılar'dan ve dahi Güneydoğu Anadolu Bölgesinden özür dilemeniz lazım!

6. 1 TL farkla arpa şehriye ekletmek ister misiniz?

7. Ayyy ne kadar da şakalı komikli bir düğün davetiyesi, gül gül öldük. :)))))))))))))))))))

8. Sizin bu yaptığınıza nitelikli dolandırıcılık derler yalnız!

9. Sizin bu bakış açınızın sebep olmadığı felaket kalmadı artık!

10. Şöyle seven birini bulamadık be!

11. Yine birtakım şeylere maruz kaldık...

12. Ben hep şüphelenmiştim zaten. Bu arada biri Lady Gaga'ya haber verebilir mi?

13. Şu an hiç istemediğim halde birilerinin yatak odasına dalmış gibiyim. :((((((((((

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
tolga-aydin12

#11 gene mi Dilan Dere..şunun totosunu gözümüze sokmayın artık, valla geceleri kabus görüyoruz

halil.mntkn

Arkadaş sizde de nasıl bir gençlik varmış, ota boka yanıyor. Garip şekilli çiğköfte gördüm diye yanar mı insanın gençliği ya!

ahmet.burma.9

Eleştirmek istemiyorum ama 13 izlenecek gibi değil.

saitama-punch

8 de öyle.

tolga-aydin12

eleman nasıl bir yokluk içindeyse...

ahmet.burma.9

Saitama, 2. sezon ne zaman geliyor? Özledik.

saitama-punch

İlk bölüm geldi bile ama kıyıp da izleyemiyorum, biraz da beklemeyi sevmiyorum. Ben sezon bitince izlerim herhalde :)

ahmet.burma.9

Oooo süper. Sezon bitsin toptan izlerim. Bu mantıkla 4 yıldır One piece izleyemiyorum. Dressrosa'ya ayak bastıklarında "bu arc bitsin toptan izlerim." demiştim. Sonu yok bu işin.

saitama-punch

Neyse ki OPM öyle değil. Zaten 20'den fazla bölüm gelmez sanırım bu sezon. Ya da o "neyse ki"yi geri alıyorum. Keşke uzun olsa da yine beklesek.

svdictn

linç yemiceksem eğer sushi çiğköfte olayına bi yükseldim :(

emine.ata.73

bana da güzel göründü 😂

zafercetin

kadınları kendi malı gibi görüp sahiplenmeye çalışan mallar topunuzun beynini sikiyim

Başlıklar

Lady Gaga
Görüş Bildir