Görüş Bildir
Haberler
Depremzedelerden Yüreğimizi Paramparça Eden Sözler: "4 Yaşındaki Torunum Tatile Geldik Sanıyor!"

Nergis
09.02.2023 - 17:10

6 Şubat günü Kahramanmaraş'ın Pazarcık ilçesinde saat 04.17'de gerçekleşen ve pek çok ili deriden sarsan depremin ardından pek çok depremzede o anlarda neler yaşadıklarını anlattı. Vatandaşların o sözleri ise yüreğimizi dağladı. 👇

Depremin ardından ortaya çıkan görüntüler ise hepimizin yüreğini dağlıyor.

Arama kurtarma çalışmaları devam etse de gün geçtikçe hayatını kaybedenlerin ve yaralı vatandaşların sayısı artıyor.

Yaşanan korkunç depremin ardından Antalya’daki otellere götürülen bazı depremzedeler deprem anında yaşadıklarını anlattı.

Geçtiğimiz akşam saatlerinde 600 depremzede Antalya’nın Kemer ilçesindeki Rixos Sungate Otel’e getirildi.

Adıyaman’dan gelen Serpil Subaşı adlı vatandaş depremde yaşadıklarını şöyle anlattı.👇

'Canlı bomba patladı zannettim. Kafama tavan düştü. Birinci kattaydık, kendimizi kızımla dışarıya attık. Yağmurun altındaydık.”

“Kaldığımız apartmanın alt 3-4 katı yıkıldı. Ablam, eniştem, amcamın çocukları henüz meydanda yoklar.”

Adıyaman merkezinde itfaiyenin hemen aşağı tarafında, o bölgede kazı yapılmıyor. Cenazelerin kefeni, hiçbir şeyi yok. Dün ve önceki gün yardım çok geldi.'

'Allah razı olsun bize kapılarını açtılar. Herhangi bir eksiğimiz yok. Akşam geldik.”

“4 yaşındaki torunum ’Biz ne kadar güzel yere gelmişiz’ diyor. Evimizin yıkıldığını bilmiyor, tatile geldik sanıyor. ’İyi ki buraya gelmişiz, en azından sallanmıyoruz’ diyor. Her dakika sallanıyorduk çünkü.”

Malatya’dan gelen Engin Kubilay adlı vatandaş ise ‘Telefonumdan 61 kişi sildim, çünkü dostlarımızı kaybettik’ diyerek yüreğimizi dağladı.

'İlk deprem 1,5 dakika sürdü. Evin tüm malzemeleri yer değiştirdi. Odalar birbirine girdi. Can havliyle herkes bir şekilde kendini dışarıya attı. Dışarısı kar dolu ve soğuktu. 4-5 saat bekledik ve normale dönüldü, hesabı yapıldı. Herkes üşümeye başlayınca herkese bir cesaret geldi ve evine girip giysilerini almak istediler. O sırada yine büyük deprem olunca içeride kalanlar oldu. Gözümüzün önünde koca koca rezidansların çatıları yola sıfır oldu. Bir yer değil, şehir komple gitti. Malatya’da şu anda hiçbir ev oturulacak durumda değil. Psikolojimiz şu an için iyi değil.'

'Telefonumdan 61 kişi sildim, çünkü dostlarımızı kaybettik.'

“İç çamaşırımıza kadar kaç beden giydiğimizi sordular. Maddiyat önemli değil, manevi olarak bize verdikleri destek önemli. Yemeğimizi, suyumuzu her şeyimizi destekliyorlar. Ben şu an gurur duyuyorum. Ne mutlu bana ki Türkiye Cumhuriyeti kimliğini taşıyorum.”

İlgili içerikler:

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın
Selina Meyer

Neler yaşıyoruz aklım almıyor. Her depremzedeye ücretsiz psikolojik destek sağlanması lazım travmalarını atlatana kadar. Takip ederken mahvolduk bu insanlar ... Devamını Gör

Yılmaz Doğan

Burada hayat içerisinde var olan endişe be umutsuzluk daha vahim. Ilk ifadeye dikkat edin, "canlı bomba patladı zannettim" diyor. Her halükârda gündelik haya... Devamını Gör