Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Babasız Büyüyen Erkeklerin 16 Farkı

 > -

1. Karışacak Bir Baba Olmadığından Daha Özgür Olurlar

2. Ama Daha Çocukluktan Ailesine Sahip Çıkma İçgüdüsüyle Büyüdüğünden, Bu Özgürlük Onlara Pek Bir Şey İfade Etmez

3. Kendilerini de Korumak Zorunda Olduklarından Daha Sert Karakterli Olurlar

4. Kapı Zillerinde Bile Daha Ufak Yaşlarda İsimleri Yazılır. Bu ''Evin Reisi'' Olduğun Anlamına Gelir.

5. Bu Yüzden Çocukluklarını Yaşayamaz, Hep Çocuk Kalırlar.

6. Yani Aranılan Hem Olgun, Oturaklı Hemde Çocuk Adamlardır onlar.

7. Her Şeyi Tek Başlarına Öğrenirler

8. Traş Olmayı,Bir Kadınla Nasıl Konuşacağını, Nasıl Seveceğini, Nasıl Kavga Edeceğini Tek başlarına öğrenirler.

9. ''Benim Babam Senin Babanı Döver'' Diyemediklerinden Daha Çok Kavga Eder. Düştüklerinde Tek Başlarına Kalkarlar.

10. Ama Başını Okşadığınızda Gözleri Dolacak Kadar Duygusaldırlar

11. Sizi Göğsüne Yatırmak Yerine, Göğsünüze Yatıp Dinlenmek İsterler

12. Hayatlarına Girecek Kadınları Hayatlarının Odak Noktası Yaparlar

13. Çünkü Onların Hayali, Lüks Bir Araba, Lüks Bir Ev Değil, Özlemini Çektikleri Güzel Bir Ailedir.

14. Ne Kadar Babasız Büyüdüyseler, O Kadar Baba Olmak İsterler.

15. Belki İyi Bir Eş Olamazlar Ama Mükemmel Bir Baba Olurlar

16. Zaten Mükemmel Baba Olmak Onları Mükemmel Eş de Yapar :)

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
emre-avci18

Yemin ederim A'dan Z'ye doğru bunların hepsini tek tek yaşıyorum ve okurken benden başkada böyle olan varmı diyordum

serdal-kaya

Ben babasız büyüdüm. Ben Öğretmen abim subay kardeşim insan kaynakları müdürü abla işletme sahibi...Benim çevremdeki çoğu babalı büyüyen çocukların çoğu sürünüyor!!!! Salak salak yorum yapma!!!

can-bogac

benim babam yok mk duygulandım

hiamina

Benzer bir vaka.Hayatım boyunca bi kere bile benle sohbet etmeyen, bişey öğretmeyen aksine babası onu nasıl yetiştirmişse aynısını bana yapan sevgisiz bir adam.Bazen babanın olmadığı durumlar daha iyidir.Çünkü yaşayıpta çocuğunun duygularını, karakterini bozacak babalar var.Örnek A : Kendi kurduğu ailesinden önce annesini kardeşlerini düşünen ve her zaman en son planda bizi bırakan bi adamdı.Şu an kendi annesinin yanında ve hayatı boyunca yediği boklardan dolayı yanımıza gelicek parası yok.Görmeyeli 2 yıl olacak yakında.Yani hangi baba çocuğu daha 5-6 yaşındayken gider 2-3 yıl gelmez geldiği zaman ilgilenmez mal gibi bi çocuk yetiştirir.Ben daha 16-17 yaşıma kadar insanlarla nasıl konuşacağımı bilmiyodum :D o kadar içime kapanıktım zeka geriliği olduğunu düşünüyorum hala bile kendimde.Olay şu ki bazı babalar ne yapıcağını bilmeyen çocuklar yetiştiriyorlar ki en kötülerinden biride bu.O yüzden babam yok diye üzülmeyin keşke o olmasaydı dediğiniz bi durumda olabilirdi bide böyle düşünün.

umran-bagdat

Sadece yorum yapmak istedim yine de güzel yetişmişsin

mustafa-karaman9

kardeşim insan kendi kendini yetiştirebilir ben buna inanıyorum seninle olaylarımız bire bir olmasada benzer lakin kitap oku kelime haznen genişler insanlarla daha rahat iletişim kurarsın entellektüel bir insan olursun ne konuşacağını bir ortamda bilirsin sıkılabilirsin belki sevmeye bilirsin kitap okumayı ama inan bana başlayınca uyuşturucu gibi bırakılmıyor kitap :) hangi tür film izlemeyi seviyorsan örnek polisiye polisiye roman oku yarın ilk iş kütüphaneye kaydını yaptır iyi geceler kardeşim :)

mehmetveyselakdemir

konuyu açan ozan bey amcam öleli 15 yıl oldu çocuğu bu bazı konuların tam tersi ayrıcana hem annesi kız kardeş biz ile çok mutlu arasıra özlemiyor değil ama hayatına devam eden bir babayiğit !

Görüş Bildir