Görüş Bildir

etiket Aşkın Bir Yerlerde Gerçekten Var Olduğunu Kanıtlayan 18 Sımsıcak Hikaye

Gozex
26.11.2016 - 08:31

Birazdan okuyacaklarınız o kadar tatlış hikayeler ki yüzünüzde minik bir tebessüm bırakacaklar. BuzzFeed'de karşımıza çıkan bu insanlar aşkın ölmediğini kanıtlıyor bize.

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/benhenry/is-...

Mendilleriniz hazırsa başlıyoruz.

1. Pilot ve köpek.

İlk randevumuzda pilot olan sevgilim bana bir adres verdi ve orada buluşmak istedi. Vardığımda adresin küçük bir havaalanı olduğunu fark ettim. Köpeğiyle bizi dört koltuklu bir uçakta Provincetown'a uçurdu. İnince de sahilde şarapla güzel bir piknik yaptık. Köpeği Batwing'in sahil boyunca koşmasını izledik. Gün batımında geri döndük. Hatta gökyüzünden görebilmem için evimin üzerinden uçtu. Bir yıl geçti ve uçağı hala akşam yemeği için oraya götürüyoruz.

2. Kaykay gezisi.

Kaldığım hostelde yakışıklı bir Fransız adamla sohbet ediyordum. Henüz şehri gezmediğimi öğrendiğinde kaykayını çıkardı. Sonraki birkaç saat ben kaykayın ucunda oturdum ve bana tüm tarihi yerleri gezdirdi. Hatta bir ara ay ışığında büyük bir bazilika önünde bir sokak sanatçısının müziği eşliğinde benimle dans etti. O kadar romantikti ki!

3. Meteor yağmuru.

Sıcak bir yaz gecesinde meteor yağmuru vardı. Biraz yemek alıp kamyonu ıssız bir yere çekti. Kamyonun tabanına battaniye ve yastıkları koydu. Kollarında uyuyakalana kadar meteor yağmurunu izledik. Hayatımdaki en güzel randevuydu.

4. Atari oyunları.

İnternette bir adamla tanıştım. Birkaç gün konuştuktan sonra atari salonunda buluşmaya karar verdik. Bir sürü oyun oynadık ve şunu fark ettim ki bu; gülmek, flört etmek, karşındakini daha iyi tanımak için harika bir yolmuş. Sonra sahil kenarında Joe's Crab Shack'e gittik. Zamanlama mükemmeldi. Okyanusun üzerinden gün batımını izledik. Herhalde randevunun harika geçtiğini belirtmeme gerek yok. 4 yıldır evliyiz.

5. O özel yer.

Bende şöyle bir şey var. İnsanlardan beni onlar için özel olan bir yere götürmelerini rica ediyorum. Üniversiteden bu çocuk da beni kır çiçekleriyle dolu bir tarlaya götürdü. Zamanında dönüşü kaçırdığı için keşfetmiş orayı. Biriyle böyle güzel sohbet etmek ve başka türlü görme şansım olmayacağı bir yere gitmek çok güzeldi. Evlilik teklifini yaptığı yer de orası oldu.

6. Mavi gül.

Pokemon Go oynayıp etrafta arabayla dolanırken alışveriş yapalım dedik. Alışveriş merkezindeki çiçekçinin mavi gül sattığını fark ettim. Favorim olduğunu bildiği için eline bir tane aldı: 'Bugün gördüğüm en güzel şeye.' dedi ve gülü bana verdi. Yanağıma da bir öpücük kondurdu. O kadar mutlu oldum ki. Gül artık öldü ama hala saklıyorum.

7. Hafta sonu kaçamağı.

Sevgilim bir hafta sonu New York'ta bir randevu ayarlamış. Randevu gün batımında tekne turuyla başladı. Masamızda çoktan şampanya, şarap ve peynir vardı. Ardından beni 'paint and wine' dersine götürdü. Son olarak akşam yemeği için çok şık bir restorana gittik. Ertesi sabah için şehrin tepesinde helikopter turu kiraladı. Her şey mükemmeldi ve en iyi yanı sürpriz olmasıydı.

8. Kilitli araba.

Flörtümü göreceğim için o kadar heyecanlıydım ki araba anahtarlarımı cüzdanıma koymuşum, cüzdanı da arabanın arka koltuğuna atıp kilitlemişim. Randevuya benim arabamı zorla açarak başladık. Akşam yemeği yedik dans ettik derken gece kendimizi San Francisco manzarasına bakarken bulduk. O an aşık olduğumu anlamıştım, o günden beri her gün daha da oluyorum.

9. Rüküş randevu.

Şık bir restorana gitmeyi planlamıştık ancak dolu oldukları için ayaküstü bir yere gittik. İkimiz de rüküş halimizle sonunda yağlı hamburgerleri mideye gömdük. Nasıl olduysa orada bir liseye gittik. Sonra otoparkta müzik açıp saatlerce dans ettik. Tamam planladığımız gibi gitmedi ama hayatımda çıktığım en iyi randevuydu.

10. Köpek parkı.

Beni bir köpek parkına götürdü. O kadar çok köpek sevdim ki kendimi bir köpek havuzu içinde gibi hissettim.

11. Caz orkestrası.

Lise son sınıftayken düzenli görüştüğüm çocuk beni Noel konserleri için hazırlık yaparken 'Jazz at Lincoln Center Orchestra' grubunu izlemeye götürdü. En net hatırladığım şey o an ne kadar mutlu olduğu, caz kahramanlarını izlerken suratındaki ifade ve o ifadeyi her gün görmek istediğimdi. Neredeyse 2 yıldır beraberiz ve evet, hala o yakışıklı suratı yapıyor.

12. Arkadaş randevusu.

Arkadaşım da ben de bekardık ve neden randevuya çıkmayalım dedik. Planda buz pateni vardı ancak bir baktık şehrin sokaklarında dolaşıyoruz, küçük bir kafede sıcak çikolata içiyoruz ve çizim derslerine gidiyoruz. Hatta doğru hatırlıyorsam hafiften kar yağıyordu. Filmlere layık bir randevuydu.

13. Karışık kaset.

Beraber geçirdiğimiz ilk sevgililer gününde erkek arkadaşım en yakın arkadaşımdan yardım alarak bana bir müzik cd'si hazırlamış. Muazzam bir akşam yemeğinden sonra sahile gittik ve sevgilim bir teyp çıkardı. Piknik masasının üzerinde dans ederken bulduk kendimizi. Yağmur teybi bozana kadar orada kaldık. Hayatımın en romantik gecesi. Şu an 10 yıllık evliyiz.

14. Sahilde dans.

İşten çıkınca planım olup olmadığını sordu. Beni gece pikniğine götürerek sürpriz yaptı. Ateş yaktı ve yıldızları izlerken marshmallow kızarttık. Bir süre sonra sahilde bizden ve teknesinde country aşk şarkıları dinleyen bir adamdan başka kimsenin kalmadığını fark ettik. Sevgilim durduk yere kalktı ve: 'Country'den nefret ederim ama şu an dans etmeliyiz.' dedi. Harika bir geceydi.

15. Uçaklar.

İlk randevumuzda sevgilim beni hep gitmek istediğim restorana götürdü. Oradaki tek insanlar bizdik ve yalnızlığın tadını çıkardık. Sonra beni havaalanının tam arkasında boş bir otobana götürdü. Arabayı yolun tam ortasına çekti böylece arabanın önüne oturup uçakların kafamızın üzerinden iniş yapmalarını izleyebildik. Harika bir deneyimdi.

16. Salıncak.

İlk randevumuzda beyzbol maçına gitmeyi planlıyorduk ancak bir arkadaşımız aradı ve onun yerine kano yapmaya karar verdik. Günün geri kalanında küçük bir nehirde kano yaptık ve terk edilmiş bir köprüye salıncak astıklarını fark ettik. Saatlerce orada durduk, salıncakta sallandık ve etrafı gezdik. Sonra bir tepeye tırmanıp küçük bir gölün üzerinden gün batımını izledik. Arkadaşımız bir fotoğrafçı ve ilk randevumuzda mükemmel bir kare yakaladı. Yan yana oturup gün batımını izlerken...

17. En iyi yemek.

Hafta sonunu sevgilimle geçirmek için iki saatlik yol gittim. Vardığımda fırından bir sürü alüminyum folyo çıkardı ve beni arabasına yönlendirdi. Ne olduğunu anlayamadan beni açık hava sinemasına götürdü. Hayatımda yediğim en güzel yemeği hazırlamıştı: ev yapımı mini balkabağı turtaları ve mini lazanya. Akşamı kamyonunda birbirimize sarılarak, filmin ve serin havanın keyfini çıkararak geçirdik. Hayatımda çıktığım en harika randevuydu. İyi ki bu adamla evlenmişim!

18. Küçük yıldız.

Yıldızlara bayılırım ancak büyük şehirde bir tane bile bulmak zor. O zamanlar çıktığım çocuk arkadaşının evinin oralarda birçok yıldız görebileceğimizi duymuş. (Devlet enerji tasarrufu yapmak için bazı bölgelerde elektriği kesiyor.) O da çatıya battaniyeler sermiş, şampanya ve en sevdiğim çiçeklerden almış. Tüm akşamı da yıldızlara benzesin diye süs ışıkları asmakla geçirmiş. 10 dakika sonra gücü kestiler ve gökyüzü parladı. Tüm gece şampanya içip yıldızlara baktık. Ben insanların ölünce yıldızlara dönüştüğüne inanırım, o da bir yıldızı gösterip adını internetten 'Alan Dale' yaptırdığını söyledi ve bana sertifikasını uzattı. Alan birkaç ay önce ölen kardeşimin adıydı.

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
528
180
109
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın
purple butterfly

Ağlamıyorum, gözüme ne kaçtığını da uyduramıyorum şuan 😢

Ahunaz

meteor:DDD

Pinklove

napalim yani iste okuyoruz bizde kiskandikmi yooo hayiiirrr asla