Aman Aman Neler Dönmüş! Julia Roberts ile Kiefer Sutherland'in Vakti Zamanında Evliliğin Kıyısından Döndüklerini Biliyor muydunuz?

-

Yıl 1991. Julia Roberts "Pretty Woman" filmiyle hemen herkesin gönül tahtına kurulan, hayatının baharında bir genç kadın. Henüz 23 yaşındayken kariyerinin zirvesini görmüş durumda. Üstelik özel hayatı da tam tıkırında gidiyor. Ta ki Kiefer Sutherland ile evlilik kararı alana kadar...

Küçük bir kasabadan gelip Hollywood’un tam kalbine yerleşiveren, yeteneği ve güzelliğiyle 90'lı yılların en popüler ismi haline gelen Julia Roberts, kariyerinin en parlak dönemlerini yaşıyordu.

Ona bol para ve ondan da bol şan ve şöhret kazandıran Pretty Woman filmi büyük ses getirmiş, Roberts ise bu sayede en çok kazanan aktrislerden biri olmuştu. Ödüller, adaylıklar, büyük projeler ve gişe rekorları kıran filmler falan derken kariyer namına yapacağını yapmıştı zaten Roberts. Sıra artık özel hayattaydı…

1990 yapımı "Çizgi Ötesi" filminde birlikte rol alan Julia Roberts ve Kiefer Sutherland, bir anda birbirlerine aşık oluvermişlerdi. Hatta o dönemler Sutherland evli ve bir çocuk babası iken Roberts da Dylan McDermott ile nişanlıydı.

Sutherland eşinden boşandı, Roberts nişanlısını terk etti ve ikili, birlikte yepyeni bir aşka yelken açtılar. Ancak işler tahmin ettikleri gibi toz pembe ilerlemiyordu. Kiefer Sutherland’in alkol sorunları vardı. 

Düğünlerine birkaç ay kala Sutherland, Roberts’ın evinden Hollywood’a yakın bir durak olan St. Francis Oteli’ne taşınmıştı. Magazincilere bu taşınmanın işle alakalı olduğu ve Sutherland’in yeni bir rol peşine düştüğü söylenmişti.

Kiefer Sutherland, sahne adı Raven olan dansçı Amanda Rice'la takılmaya başlamıştı. İşlerin ciddiye bindiği Rice ve çocukları ile birlikte çıktıkları Disneyland gezisinde anlaşıldı.

Tabii, olayların perde arkasında neler yaşandı bilemiyoruz. Ancak kısa bir süre sonra Sutherland ve Roberts yeniden bir araya geldi. Sutherland otelden çıkıp tekrar Roberts’ın evine taşındı. Rice ise magazincilere Roberts’ın aşırı sahiplenici ve baskıcı bir kadın olduğunu ve onun tıpkı bir ‘buzlar kraliçesi’ne benzediğini söylüyordu. 

Sutherland’in menajeri, Rice ile Sutherland arasında yaşanan kaçamağı yalanladı ve ikisinin yalnızca arkadaş olduğunu söyledi. Roberts ise Amanda Rice’ın medyada boy göstermesinin ardından ‘soğuk algınlığı’ yüzünden beş gün hastanede yattı.

Bu noktada olaya yepyeni bir isim daha dahil oluyor: Jason Patric! "Kayıp Çocuklar" filminde Sutherland'le tanışıp arkadaş olan Patric, çiftin düğününe davet edilenlerden biriydi.

Ancak Jason Patric’in bir arkadaşı, daha sonra bu davetin geri çekildiğini iddia etti. Söylenenlere göre Roberts düğünden birkaç gün önce arkadaşlarıyla kısa bir tatile çıkmış, Patric ise pazar akşamı bu ekibe katılmıştı. Roberts’ın morali çok bozuk olduğundan Patric genç kadını teselli etmeye çalışmıştı.

Tatil dönüşünde ise yepyeni bir dedikodu yayılmaya başladı, düğün daha ileri bir tarihe atılacaktı. Üstelik bu haber ortaya çıktığı zaman düğüne sadece üç gün kalmıştı!

Nedimelerin giysileri seçilmiş, 8 bin dolarlık gelinlik tamamlanmış, düğün hazırlıkları bitmiş ve geriye bir tek gelinle damadın ‘evet’ demesi kalmışken ne olmuştu da Julia Roberts evlenmekten vazgeçmişti?

Sebep yalnızca Jason Patric miydi, yoksa Sutherland’in hindi şeklinde olmasını istediği düğün pastası mıydı, emin değiliz. Muhtemelen ikisi birden…

İkiliye yakın olan biri Roberts’ın Sutherland’le yüzleşmek istemediğini ve ayrılık kararını ona Roberts’ın bir arkadaşının verdiğini söylemişti. Roberts, Sutherland’le evleneceği gün Patric’le birlikte İrlanda’ya uçtu. Ancak onların ilişkisi de çok uzun sürmedi. 

Sutherland, yıllar sonra Roberts ile ilgili şunları söyledi:

"İkimiz de çok genç ve çok aşıktık. Evlenmek istemiştik ama zamanla iki kişi arasında olması gereken şey bizi aşıp çok daha büyük bir şeye dönüştü. Julia o zamanlar inanılmaz bir üne sahipti. Karar vermek için çok acele ettik."

Görüyorsunuz ya, Hollywood yıldızlarının hayatlarında ne aksiyonlar yaşanmış ne aksiyonlar! Peki, sizce bu ikili evlenmiş olsa mutlu olmaları mümkün müydü? Yorumlarda buluşalım...

Bu hikâye ilginizi çektiyse ünlülerin hayatlarına dair bilinmeyenlere ışık tuttuğumuz bu içeriğimize de bir göz atmanızı tavsiye ederiz.👇

Öğrenir Öğrenmez Ufkunuzu Bir Daha Kapanmamak Üzere Açacak, Ünlüler Hakkında 13 Enteresan Bilgi - onedio.com
Öğrenir Öğrenmez Ufkunuzu Bir Daha Kapanmamak Üzere Açacak, Ünlüler Hakkında 13 Enteresan Bilgi - onedio.com

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
arsenic

Ya şu eski magazin olaylarını okumaya bayılıyorum. Eskiden ünlü olanlar gerçekten bir ışığa sahipmiş. Mesela güzel ya da yakışıklı insanlar gerçekten doğuştan öyleymiş, şimdiki gibi modifiye ünlüler gibi değillermiş. Ha ufak tefek estetik müdahale o da en fazla burun ameliyatıdır falan.. şimdikiler gibi komple kafa ya da vücut nakli yapmıyorlarmış. Bi de eskiden böylesine ele ayağa düşmemiş ünlü olmak. Şimdi önüne gelen ünlü bkz ( Kerimcan, danla, aleyna, reynmen, acun, şeyma, YouTube’lar ve daha niceleri..) En önemlisi ben çocukken hatırlıyorum, ünlü bir insana itibar vardı insanlar arasında. Ünlü birini görse biri sanki gökten yıldız düşmüş de ona şahit olmuş gibi olurdu. Şimdi sosyal medya ile sözde ünlüler arasındaki duvar kalktı. Adamın biri çıkıp ünlü bişarkıcıya amını döve döve gelmeler falan diyebilecek cıvıklığa geldi düşünün.. ya da ünlü birinin ona aynı seviyesizlikte cvp vermesi onedio nun diliyle kapak gibi cvp vermesi falan.. ünlü, ünsüz herkes yüzgöz oldu artık..

yeldas

bişiy diycem ama şaşırmayın.. jason patric de benden sorulur :) kiefer ile jason, öye basit bi tanış falan diil, bayaa bi kankaydılar. düğünden 5 gün önce julia ortalıktan kayboldu, magazin basını birbirine girdi, bi kaç hafta sonra jason ile viyanada ortaya çıktılar. sonra kiefer ile jason haliyle görüşmediler. aradan yıllar geçti, julia ile jason ayrıldılar falan filan. kiefer ile jason bi barda karşılaşıyorlar, birbirlerine bi bakıyorlar ve oturup beraber içmeye başlıyorlar. o günden sonra birlikte tiyatro oyununda oynadılar, yardım kuruluşlarının defilelerine çıktılar, hatta jason oğlunun velayeti için dava falan açtığında en büyük desteği kiefer verdi. basın toplantısı falan yaptı. hala daha beraber etkinliklere, söyleşilere falan katılırlar. geçen ay jason'un doğum günü yemeğinde falandı kiefer.. kankalık durumu kaldığı yerden devam yani..

ozantopal

aynı özveriyle Türkiye ekonomisini de ele almanı bekliyoruz. düzelir. valla bu çabayı harcarsan düzelir ekonomi.

yeldas

sayısal kafa bende hiç yok :) o işe el atarsam bugünleri mumla ararız :))))))

Görüş Bildir