Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Acı Severlerin Anlayamayacağı, Acı Sevmeyenlerin ise Sık Sık Yaşadığı 12 Durum

-

İnsanların acıyı nasıl bu kadar çok sevdiğini ya da insanların acı sevmediğinizi öğrenince şok olup kalmarına anlam veremiyorsunuz değil mi? Üzülmeyin yalnız değilsiniz.

1. Ben acısız çiğ köfte alabilir miyim? Nar ekşisi bol olsun lütfen.

Çiğ köftenin acısızı bile size acı gelir. Nar ekşisiyle acıyı bastırmaya çalışırsınız. Bu sefer de çiğ köftenin tadına varamazsınız. :(

2. Çorbanın üzerine pul biberi bol koyanları anlamazlar.

E canım o çorbalı pul biber oldu.

3. Pizzamda jalapeno olmasın demiştim ama.

Pizza siparişi verirken acı biber olmasın diye özellikle belirtmelerinize rağmen acı biberli gelen pizzanın üzerinden teker teker biberleri ayıklamak zorunda kalırsınız.

4. Lokantalarda gelen acılı ezmenin neden orda olduğuna bir türlü anlam veremezler.

Karman çorman, soğanları cart cart eden kırmızı bir şey. Üstelik acı! İkram edecek başka bir şey yok muydu allasen?

5. Saçma sapan sorulara maruz kalırsınız.

- Nasıl yani acı yemiyor musun?

- Acı sevmiyorum ben.

- Hiç mi yemiyorsun.

- ...

- Abi acı yenmez mi ya?

6. Her ne kadar wasabinin tadını merak etseler de yemek için asla cesaretleri yoktur.

Ne kadar acı olduğu konusunda efsaneleri defalarca dinledik.

7. Sevmediği ot insanın burnunun dibinde bitermiş.

Dolapta sarımsaklı yoğurt dökülmüş biber kızartması buldunuz. Çatalı büyük bir istekle ağzınıza götürdünüz. Ve o da ne? Koca tabaktaki tek acı biber size denk gelmiş.

8. Kimi zaman siparişinizi alan insan, siparişi acısız verdiğinizi kabullenmek istemez.

'Acısız mı olacak? Emin misin ablam?' diye ısrarla sorulan lahmacunun kesin acılı çıkması...

9. Her bibere temkinli yaklaşırsınız.

Acı biber yanığı ne yazık ki sadece ağız yanmasıyla bitmiyor.

10. Acı seven insanların bunu çok matah bir şeymiş gibi göstermelerini anlam veremezler.

Altüstü acı yiyorsun be kardeşim. Sanki ateşi bulmuş gibi ne bu tavırlar?

11. Bir şehrin acı biberle anılması saçma gelir.

Şanlı Urfa deyince insanların aklına ilk başta neden isot gelir anlamazlar.

12. Tantuninin yanında gelen turşuyu yemeniz için size de çok baskı yapıldı değil mi?

Bir ısırık aldınız ve bütün tantuni burnunuzdan geldi. Yediğinizden hiçbir şey anlamadınız.

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Yummy

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
serpil-so

yemeyenler acılı yemeklere alıştıklarında sanki ömürleri boyunca acı yemişler gibi yemeyenlere: "aaa acı yemiyo musuuun?" diye küçümserler... hele bi alışın sonra konuşalım :)

dilara-ozkilic

çok doğru valla

lumos_03

Acı ezmeye laf ezilmwz

hastalik-hastasi

Acı sevilmez mi olm bol acılı adana kebap ölümüne acılı lahmacun nasıl sevilmez yav alla alla ben salatayı bile acı yiyorum la

yb-yavuz

Gözyaşı.

Görüş Bildir