15 Madde ile Yıllar Sonra Eski Sevgili ile Karşılaşmak

-

Beraber yıllarınız geçmiş, birbirinden güzel anılar biriktirmiş hatta belki hayatınızdaki birçok ilki bile beraber yaşamışsınızdır. Aşktan gözünüz kör olmuş, bir daha asla sevemeyecek gibi hissetmişsinizdir ama olmamış, yürümemiş, iyi veya kötü bir şekilde yollarınız ayrılmıştır. Kendinizi bir şekilde toparlamış, yeni bir yol çizmiş belki yeniden aşık bile olmuşsunuzdur ama  bir gün, bir yerde ansızın o eski sevgili ile karşılaşırsınız ve geçmişte yaşadıklarınıza göre değişen birbirinden tuhaf duygular hissedersiniz. İşte o durumlardan bazıları;

1. Gördüğünüz ilk an, elektrik çarpmış gibi hissedersiniz hatta ne acıdır ki yıllarınızı geçirdiğiniz insanı bir anlığına da olsa tanıyamazsınız. Ne de olsa artık siz, iki yabancısınızdır.

Eğer yanına gidecekseniz, beyniniz gördüğünüz andan itibaren o kadar çok ihtimalin ve diyaloğun önizlemesini gerçekleştirir ki bir merhaba bile diyemeden yorulursunuz. Bir gün karşılaşırsam şöyle yapacağım/diyeceğim diye planladığınız her şey aklınızdan uçar gider.

2. Eski sevgili ile karşılaşmanın iyi veya kötü olması şu iki duruma göre değişir; birincisi, birçok şey yaşanmasına rağmen artık tamamen unutulan, ikincisi ise hala unutulamamış bir eski sevgili ile karşılaşmak.

İlk durum o kadar da acıtmaz, eski bir dostla karşılaşmak gibidir. Naber, nasılsın deyip geçer, hatta iki medeni insan gibi oturup sohbet bile edersiniz.

İkinci durum ise fenadır. Öyle ki içinizde yaşadığınız duygu değişimlerine, yükselen acıyı bastırma gücünüze yönelik bir diyagram bile çizilebillir.

3. Bu değişkenlere ve ayrılığın ne kadar şiddetli olduğuna bağlı olarak verilebilecek de iki tip tepki vardır;

Ya bir yabancı gibi başınızı çevirip yolunuza devam eder ya da eski günlerin hatırına bir selam verip, iki çift laf edersiniz.

4. Bu duruma, tarafların birinin yanında yeni sevgililerinin olup olmaması ya da o an nasıl göründüğünüz de büyük etken tabii.

Eğer iki taraftan biri yalnız değilse selam bile verilmeden geçip, gidilebilir. 

Ya da gerçekten kötü göründüğünüz bir gündeyseniz, onun sizi görmemiş olmasına dua ederek, oradan uzaklaşabilirsiniz :)

5. Diyelim ki her şeye rağmen selamlaştınız ve biraz sohbet ettiniz. Afallar hatta saçmalarsınız ama her iki taraftan da ezberlenmiş bazı cümleler dökülür.

 - Merhaba, naber, nasıl gidiyor?

-İyiyim çok iyiyim, her şey yolunda! 

- Benim de çok iyi.

6. Eğer hala derinde bir şeyler varsa içiniz ince ince sızlar. Hele de 'eski' olmanızın sebebi sizseniz.

Hiç iyi değilim Ada. Seni hiç unutmadım. Bunların olacağını hiç düşünmemiştim. Yarım yamalağım. Her şey bombok. Sen atlattın mı, yoksa benden intikam mı alıyorsun? Gülümsüyorsun, gerçek mi? Hiç böyle olacağını düşünmemiştim.

7. O kişiyi çoktan geride bırakmış olsanız bile garip bir his gelir içinize, tanımlayamaya çalışırsınız ama olmaz.

Cool görünmeye çalışır, umursamazsınız ama yok, oradadır işte! Bu onu unutamadığınız için değildir, pekala da unutmuşsunuzdur. Kendinize bambaşka bir hayat bile kurmuşsunuzdur ama yine de o his gelir oturur. Niye olur, tam olarak nedir bilinmez...

8. Sonra kendi kendinize, 'Ne yapıyorum ya ben?' diye sorarsınız. Hele de daha fazla yıpranıp, üzülen taraf siz olmuşsanız.

- Benim hayatımın içine eden, bu adamla/kadınla şimdi hiçbir şey olmamış gibi selamlaşıp, sohbet mi ediyorum?

9. Eğer gerçekten kötü bir ayrılık olmamışsa ya da her şeyi geride bıraktıysanız bu sohbet belki biraz daha uzar.

Geçirilen değişimler, neler yaptığınız hatta yeni sevgililer bile anlatılabilir bu sohbette. Ve konuşmanın bir yerinde muhakkak taraflardan biri şu cümleyi kurar; İyi olmana gerçekten sevindim!

10. Birden şunu fark edersiniz; hiçbir şey eskisi gibi değildir. İkiniz de hem ruhsal hem de fiziksel olarak değişmişsinizdir.

Genelde bir taraf için bu değişim çok daha iyi anlamda olur, eğer o taraf sizseniz şanslısınız. Çünkü muhtemelen bu karşılaşmayı 1-0 önde bitireceksinizdir. :)

11. Bir şey hissetseniz veya hissetmeseniz bile bu olay modunuzu alt-üst eder.

12. Karşılaşmadan sonra ne yaparsanız yapın, beyninizin bir tarafı geçmişi düşünmeye başlar. Acı- tatlı anılar bir bir gelip gider.

Ve etkisi de muhtemelen birkaç gün sürer.

13. Tüm bu anıları düşünürken bir yandan da o duyguları tekrardan hissetmeye çalışarak, kendinizi tartarsınız. Ama tabii artık bu duygular da eskisi gibi değildir.

Güzel anıları düşünürken yüzünüzde hafif bir tebessüm olsa bile o zamanki sıcaklığı ve heyecanı hissedemezsiniz. Ya da zamanında üzüntüden mahvolduğunuz kötü anılara bile gülüp geçersiniz.

14. Acaba devam edebilseydik, kopmasaydık nasıl olurdu?

Bu düşünce illa ki aklınızın bir köşesinden geçer ve eski sevgilinizin geçirdiği değişime ve zamanında edindiğiniz tecrübelere göre fazlasıyla değişken cevapları vardır.

15. Geçmişi düşününce yaşadığınız değişime siz bile şaşırırsınız ve bir kez daha şunu anlarsınız ki; zamanın iyileştirip, eskitemediği hiçbir şey yoktur.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
kadir-can6

Ex'ten Next olmaz bir kopuş iki kopuş baktın olmuyor Sevginden ölsende gerisi boş bir geleceğin yokken bildiğin çin işkencesi yapıp hayatına belkide evleniceğin kadının veya erkeğin girmesini engellemekten başka bir şey yapmıyor olursun Fikirlerin düşüncelerin ve hareketlerin eğer uyumsuzsa karşı cinsten uzatmak ne sana nede karşındakine yarar Yani görsen tekrar'dan için gıcıklanır tekrar devam etmek istesende o ayrılırkenki kötü anılarını tekrar yaşamak istemezsin Eğer gerçekten seviyorsan zaten mantık dışı bir hareketten dolayı ayrılmısındır ve bu tekrar ediliceğinden devam etmek ne sana faydası vardır nede ona

nese-gundogdu

aradan 37 yıl geçmiş karının hertarafı sarkmış emekli olmuş bir matematikçi.torunu bile olmuş. sen kalk 37 yıl sonra babamı sosyal medyadan bul resimleri beğenmeler yeni eğitim-öğretim yılını bahane edip mesaj atmalar yani babamla fingirdeşiyordu bildiğin kadın.ama annem yer mi? olaya anında müdahale valla ikisini de öyle bi benzetti ki karakolluk bile oldular sonunda kocası boşadı galiba bu yaşta :)

tugrul-cil

Unutamayacaksın asIa sadece unutmuş gibi yapacaksın. AcıIarın azaImayacak, sadece onIara gün geçtikçe daha çok aIışacaksın. Onu kocası ve oğluyla gördüm ne hissettim bende bilmiyorum ama kalbim gerçek anlamda acıdı.

alienca

Ben görmezden gelirim arkadaş. Tabii olması gereken medeni ve olgun bir şekilde davranıp hal hatır sormak ama olmuyor iyi bir şekilde de ayrılsan tuhaf geliyo o kadar yaşanmışlık var şimdi iki yabancı gibi merhaba iyi görünüyorsun aa demek kız arkadaşın var çok sevindim inşallah çok mutlu olursunuz falan abi bi bana mı saçma geliyo tüm bu iyiyim ben mutluyum unuttum ki seni gibi gözüken hal ve tavırlar?!

alienca

dimi exten next olmaz diye boşuna demiyolar demek ki gerçi sizin durum olmuş ilginç ama ben bi defteri kapatınca bi daha açamıyorum, barışmaya çalışacaklarını öngördüğüm için görmezden gelmeyi tercih ediyorum

alienca

en iyisini yapmışsın bir şey olmuyorsa fazla zorlamamak tadında bırakmak lazım bence de. ilerde birbirinize sövmezsiniz hatırladıkça güzel zamanlardı ya demek en güzeli. bende uzağım valla hiç uğraşamıyorum.

ilke-ozkirim

lan çocuk sevmiş işte aşkına sahip çıkmassan yavşaksın sahip çıkınca da malum erkek ırkı peygambersiniz sanki ...

ilke-ozkirim

benle ilgili söylemlerine cevap vermiyicem senin düşüncen. kimi görür boşluk doldurmak ister kimi görür evlenmek ister mühim olan kızın erkek de hangi algıyı oluşturduğu.

serra-cakir1

Bir zamanlar çok seviyordum fakat geçen gün gördüm ve duraksamadım bile

Başlıklar

olaysevgililertatlı
Görüş Bildir