'Katilin Taziyesine Katılmak En Büyük İhanettir'
Başbakan Davutoğlu Twitter'dan Ankara bombacısı için taziyeye giden HDP'li vekili eleştirdi. Başbakan, 'Masum insanları öldüren bir katilin taziyesine katılmak, onu saygıyla anmak insanlığa karşı yapılabilecek en büyük ihanettir' değerlendirmesini yaptı. HDP Sözcüsü Ayhan Bilgen ise 'Cenaze geride kalanların acısıdır, her katıldığınız cenazede söylenenlerin ortağı olmazsınız. Ölenlerin kimliğine bakmadan geride kalanların acısını paylaşmak onaylamak anlamına gelmez' dedi.