
Kalp Krizi Geçiren Otobüs Şoförü: 'Benden Bu Kadar, İyi Değilim Kimsenin Hayatını Riske Atamam'
Antalya'da bir otobüs şoförü, direksiyon başındayken fenalaşmaya başladı. İsmail Atladı isimli şoför kendini kötü hissetmeye başladıktan sonra durumu merkeze haber verdi ve yolculara da hiç kimseyi riske atmayacağını ve duracağını söyledi.



















