
Ekvador'da Morglar Dolunca Ölenlerin Cenazeleri Sokaklara Taştı
Ekvador'un Guayaquil şehrinde koronavirüsten ölenlerin cenazeleri sokaklarda kaldı. Guayaquil Belediye Başkanı Cynthia Viteri'nin yaptığı açıklamaya göre, covid-19 salgını sonrası morglarda yer kalmayınca cenazeler de teslim alınamadı.



















