Stoch: "Gelecek Sezon Fenerbahçe'deyim"
Al Ain'de kiralık olarak forma giyen Stoch, takımı Fenerbahçe'ye mesaj gönderdi. Slovak futbolcu, “Ben de Fenerbahçe'nin 4. yıldızı taktığı maçta, camiaya destek için Şükrü Saracoğlu Stadı'nda olacağım” dedi.Birleşik Arap Emirlikleri ekibi Al Ain’de kiralık olarak forma giyen Fenerbahçe’nin Slovak futbolcusu Miroslav Stoch, Fenerbahçe’ye mesaj gönderdi. Geçici takımında son haftalarda attığı gollerle dikkat çeken Stoch, Kanarya’nın,Beşiktaş ve Galatasaray’la şampiyonluk mücadelesi verdiğiSüper Lig’in son haftasını merakla beklediğini söyledi. Başarılı orta alan, “Ben de Fenerbahçe’nin 4. yıldızı taktığı maçta, camiaya destek için Şükrü Saracoğlu Stadı’nda olacağım” dedi. Başkan Aziz Yıldırım’ın kendisine yaptığı mukavele jestini hiç unutmadığını belirten Stoch, “Ben zaten bu takımın bir parçasıyım. Gelecek sezondan itibaren yeniden Sarı-Lacivertli renklere hizmet edeceğim” ifadelerini kullandı.14 maçta 11 gol attıAl Ain formasıyla bu sezon Birleşik Arap Emirlikleri’nde ligde ve kupada 14 karşılaşmaya çıkan Miroslav Stoch, takımına yaptığı 11 gollük katkıyla göz doldurdu. Birleşik Arap Emirlikleri Ligi’nde 15 haftanın sonunda 11 galibiyet, 3 beraberlik ve 1 yenilgi alan Stoch’lu Al Ahli, sıralamada lider konumda bulunuyor.Fanatik
"Galatasaray Sevgim Bana Ne Yaptırır Bilemem"
Galatasaray eski başkanı Ünal Aysal, suskunluğunu bozdu ve özel açıklamalarda bulundu. Son günlerde mayıs ayındaki kongrede başkan adayı olup olmayacağı tartışılan Ünal Aysal, “Başkan adaylığı hiç düşünmediğim bir şey. Şu anda başkan adayı olmak önceliklerim ve düşüncelerim arasında yok” dedi.“Mayısta büyük ihtimalle aday olmayacağım” ifadesini kullanan Aysal, “Ama Galatasaray sevgim ve Galatasaraylılığım yarın bana ne yaptırır onu da bugünden bilemem. İnsan hayatında her gün şartlar değişebiliyor” diye de ekledi.“2 BAŞKAN MALİ YÜKÜ 3 KATIYLA DEVRETTİ”Başkan Duygun Yarsuvat’ın 21 Mart’taki Mali Genel Kurul’da 10 aylık Aysal ve kendi dönemini ayrı ibra oylamaya tabi tutacak olması ve bu konuda kendisine gelen faks ile ilgili ise Aysal, “Bu durum beni rahatsız etmiyor. Ben aynı durumda genel kurula gittim. 2011 yılında devraldığım Adnan Polat dönemini de üyelere ben anlattım ve iki dönem beraber ibra oldu. Kimseye ‘gelin siz anlatın’ demedim. Kaldı ki benden önceki 2 başkan da aldıkları mali yükü 3 katı artırarak devrettiler. Ben ise yükü taşıdım ve başarı yakalayarak aldığım tabloyu devrettim” şeklinde konuştu.“RAPORU VERİRİM, KONUŞMA DA YAPARIM”Galatasaray eski başkanı, “Aynı şey Faruk Süren ve Mehmet Cansun arasında oldu. Galatasaray tarihinde aynı dönemi paylaşan başkanlar iki ayrı ibrayı hiç sunmamış. Duygun Başkan’ın böyle bir endişesi olmuş. Ben böyle bir endişe taşımıyorum. Raporumu da veririm, konuşmamı da yaparım” dedi.Aysal, “Etik olarak Galatasaray tarihinde eşi benzeri görülmemiş bir olay. Galatasaray’da olağan seçimler mayıs ayında yapılıyor. Şimdi her seçim ertesi Galatasaray’da iki ayrı ibra mı yapılacak? Bu konuyu o kadar önemsemiyorum” diyerek içini döktü.'SOĞUK SAVAŞ YOK, ENDİŞELERİ VAR'Mali genel kurula geleceğinin altını çizen Ünal Aysal, “İbra oylaması hakkında bir endişe taşıyor musunuz?” sorumuza, “Mali genel kurula geleceğim. Konuşma da yapacağım. Ben Galatasaray genel kurulu üyelerinin her türlü karalama kampanyasına rağmen sağduyu ve hakkaniyet ile olaya yaklaşacaklarına eminim. Bu yüzden en ufak endişe taşımıyorum” yanıtı verdi.“Yarsuvat ile aranızda sanki bir soğuk savaş mı var” sorusuna karşılık Aysal, “Benim tarafımdan soğuk savaş yok. Ama şunu söyleyeyim. Bu dedikodu ve gerginliklerin sebebi belli. İnsanların mayıs ayında başkan adayı olurum diye endişesi var. Kendi ekipleri böyle bir takım dedikodu çıkartmaya çalışıyor. Bunlar Galatasaray’a yakışmıyor” dedi.Askerlik hizmeti gibiGalatasaray'ın maçlarını takip ettiğini belirten Aysal, “Tüm maçları izliyorum. Sık sık maçlara eşim Fani Hanım gidiyor. Ben bir Galatasaraylı’yım. Galatasaray’a yıllarca hizmet ettim. Bu askerlik hizmeti gibi bir şey. Yaptım, bitti. Güzel de geçti. Galatasaray’a zararımdan çok daha fazla faydam dokunduğunu tahmin ediyorum. İnşallah halk da, taraftar da bunu takdir ediyordur” diye konuştu.Hürriyet
Avrupa'nın En 'Baba' Afrikalısı: Demba Ba
Beşiktaş forması altında rakip fileleri 22 kez havalandıran Demba Ba, Avrupa’da top koşturan Afrikalılar arasında zirveye çıktı. Kartal’da yeniden doğan Senegalli yıldız; Papis Cisse, Bony, Moting gibi yıldızları geride bıraktı.Beşiktaş’ın gol makinesi Demba Ba, Avrupa liglerinin en golcü Afrikalı futbolcusu unvanını elinde tutuyor.Chelsea’den sezon başında gelen Senegalli yıldız, Beşiktaş’ta patlama yaptı. Süper Lig’de liderlik koltuğunda oturan siyah-beyazlı takımın başarısında çok büyük pay sahibi olan yıldız futbolcu, Bursaspor filelerini iki kez havalandırırken toplam gol sayısını 22’ye çıkarmıştı. Süper Lig’de 13, Avrupa arenasında 8 ve Ziraat Türkiye Kupası’nda 1 gol kaydeden Demba Ba bu sezonki formuyla sadece Türkiye’de değil, ülke dışında da önemli bir başarıya imza attı.Demba Ba, Avrupa’da top koşturan Afrikalı oyuncular içinde en golcü isim oldu. UEFA ülke sıralamasına göre, kıtanın önde gelen 12 ligi baz alındığında, Beşiktaşlı yıldızın herkesi geride bıraktığı ortaya çıktı. Toplam gollerde ilk sırada yer alan Senegalli futbolcu, sadece lig golleri baz alındığında da zirveye kuruldu.Ortalama olarak da ilk sırayı kimseye bırakmayan Demba Ba’nın dışında Fenerbahçeli Sow da 8 golle listeye girdi.Skorer
1 Milyon Üye Projesi Fenerbahçe'nin Kasasını Doldurdu
F.Bahçe, “1 Milyon Üye” projesi sayesinde her gün maç oynamış gibi para kazanıyor: Ekim ayında startı verilen projeyle bugüne kadar 40 bin civarında üye toplandı. Günde ortalama 400 kişi üyelik işlemi yaptırırken, kulübün kasasına da yaklaşık 800 bin TL giriyorFenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın yüzü gülüyor… Hak mahrumiyeti cezasının bitmesinin ardından Gaziantep'te aylar sonra tribünden takımını izleyen Başkan Yıldırım, 5-0'lık galibiyetin keyfini çıkarırken, büyük önem verdiği ve kulübün kurtuluş reçetesi olarak gördüğü '1 Milyon Üye' projesinden gelen haberle de ikinci sevincini yaşadı. Ekim ayında startı verilen projeye 40 bin civarında üye toplandığı, günde ortalama 400 kişinin üyelik işlemi yaptırdığıöğrenildi. KADIKÖY'DE BİR MAÇA BEDELProjede temsilci üyelik 2 bin, normal üyelik ise 10 bin TL...Fenerbahçe, 1 Milyon Üye projesi kapsamında günde yaklaşık 800 bin TL gelir elde ediyor. Bu rakam, sarı-lacivertlilerin bu sezon Kadıköy'de maç bileti satışından elde ettiği gelirden bile fazla. Yani Fenerbahçe, 1 milyon Üye projesiyle her gün maç hasılatı gibi gelir elde ediyor. Aziz Yıldırım'ın Mayıs ayındaki kongreye kadar üye sayısının 100 bin olacağını iddia ettiği, projeyi takip edenlerin ise hedefinin 70 bin üye olduğu belirtildi. GELEN PARA BORÇLARA GİTTİBaşkan'ın hedeflediği 70 bin üye sayısına ulaşılırsa bu da Mayıs ayına kadar en az 140 milyon TL gelir anlamına geliyor. Başkan Yıldırım'ın 100 bin hedefi tutarsa, gelir 200 milyon TL civarında olacak. Fenerbahçe, bu projeden gelen parayla futbolcuların Şubat ayına kadar olan tüm alacaklarını ödedi. Bunun yanı sıra günü gelen borçlar da bu para kullanılarak ödeniyor. Kalan para ise, geleceğe aktarılmak üzere bir havuzda biriktiriliyor.Sabah
"Bizi Cezalardan Yıldıracağınızı Sanıyorsanız Yanılıyorsunuz"
Trabzonspor Kulübü Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, 'Trabzonspor'un büyüklüğünü elbette göreceksiniz. Bizi cezalardan yıldıracağınızı sanıyorsanız, yanılıyorsunuz' dedi.Trabzonspor Kulübü Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, bu sezon maçın sonucuna direkt etki eden hakem hatalarından Trabzonspor'un 13 puan kaybettiğini savundu.Hacıosmanoğlu, Mehmet Ali Yılmaz Tesislerinde, hakem hatalarına ilişkin basın toplantısı düzenledi. Toplantı öncesi, bu sezon Spor Toto Süper Lig ve Ziraat Türkiye Kupası'nda bordo-mavili takım aleyhine yapılan hakem hatalarıyla ilgili hazırlanan bir videoyu basın mensuplarıyla izleyen Hacıosmanoğlu, daha sonra açıklamalarda bulundu.Sözlerine, 'Bir görüntü seyrettiniz, bu, senaristler tarafından yazılan ve oynanan bir film değil' diyen Hacıosmanoğlu, 'Fair-play adıyla çıktığımız rahmetli Süleyman Seba Sezonu'nda oynanan maçlarla ilgili görüntüler bunlar. Böyle bir değerli insanın adını bu sezona veriyorsanız o sezonun adil ve adaletli geçmesini sağlamak yetkililerin görevidir' ifadesini kullandı.Konuştuğunu ancak karşılığında ceza aldığını söyleyen Hacıosmanoğlu, 'Konuşmalarımız da sevdalısı olduğumuz Trabzonspor'un haklarının korunmasına yönelik yaptığımız söylemler. Hataları hep beraber seyrettik. Türkiye, daha önce seyretmişti. Futbol hatalar oyunu. Oynayanlar, yönetenler, yazanlar da değerlendirenler de hata yapıyor. Şayet bu hatalar eşit olursa, forma, renk, camia ayrımı yapılmadan herkese eşit olursa söyleyeceğimiz bir şey yok, o zaman bunun adına hata diyebiliriz. Belli takımlara ayrı, bu sistemden ayrılan farklı takımlara ayrı uygulanıyorsa o zaman bu hatadan çıkıyor, kaste giriyor' dedi.'Hak arama adına gösterilen tepkiler normal karşılanmalı'Hacıosmanoğlu, kendilerinin de bunu dile getirmelerinin doğal olduğunu ifade ederek, şöyle konuştu:'Bizim de bunu dile getirmemiz doğal. Bizim ve bizim gibi haksızlığa uğrayan takımların bu kamuoyunda hakkını arama adına tepki göstermesini yetkililerin normal karşılaması lazım. 16 maçta hakem hatalarını gösterdik. '10 tanesini hata olarak kabul edelim' diyoruz. Kabul edemeyeceğimiz hatalar var. Erciyes maçında ilk hafta Süleyman Seba Sezonu başlıyor, herkesin ahlaklı olması lazım. 48. dakikada çok özenerek aldığımız Deniz kardeşimizin topa vurduktan sonra kaleci ile karşı karşıyayken kaldığı hareket, golün engellenmesi, verilmeyen penaltı, kırmızı kart bizi üzmedi. Bu arkadaşımız sakatlandı ancak bu hafta oynayabildi. Kaçan Trabzonspor'un 2 puanı.'Hacıosmanoğlu, şöyle devam etti:'Dönüp geliyoruz 3. hafta Başakşehir maçını oynuyoruz. Maçın içinde yapılan onca hatayı bir tarafa bırakalım, maçı son dakikasında bizim oyuncumuza faul yapılmasına rağmen o faul yapmış gibi gösterilerek golü engelliyor ve 2 puan daha gidiyor, etti 4 puan. Akhisar maçında eşit kararlar vermesi gereken dediğimiz hakem arkadaşımızın kararları ile 2 puan daha kaybettik, 6 puan. Bursaspor maçında 1-0 öndeyiz, öyle bir penaltı veriliyor ki insan bu kararı verirken, biraz vicdanı olan, çok büyük rahatsız olur. Belki kalecimizin parmaklarının ucu değiyor ama hazır kıta bekleyen hakem penaltıyı veriyor. Verebilirsiniz, parmaklarının ucu değdi ama bir örnek vereceğiz, şampiyonlukta yarıştığımız rakiplerimizden bir tanesi, Fenerbahçeli oyuncu, Karabük maçında rakibine sevgilisi gibi sarılıyor, ona penaltı yok. Bizimkinin parmak uçları, penaltı. Burada da 2 puan gidiyor. 1-0 öndeyiz, o maç öyle bitmezdi, 8 puan. Balıkesirspor ligimize hoş geldi, inşallah kalıcı olur ama bu maçta verilen komedi penaltıyı Türkiye izledi. Kale arkası hakemleri yanlış yapıyor, orta hakemleri yönlendiriyor diye suçluyoruz. 6. hakemin önünde oluyor, oyuncu kendisi takılıp düşüyor, aleyhimize penaltıdan 2 puan daha kaybediyoruz.''Golü vermeyen hakemin Trabzonlu olduğunu öğrendim'Eskişehirspor maçında direkten ceza sahasına dönen topu Cardozo'nun ağlara gönderdiğini aktaran Hacıosmanoğlu, şunları söyledi:'Cardozo golü atıyor, yardımcı hakem de kendi kafasından çok daha büyük top, 1 metrelik mesafede, bakış açısı da güzel, direkten dönen topu iptal ediyor. Balıkesir maçında 6. hakem, gözünün önünde olmayan pozisyonda penaltı veriyor ama Trabzonspor söz konusu olunca 6. hakem, orta hakeme yardımcı oluyor nizami golü iptal etmesi konusunda, orta hakem de iptal ediyor. Şimdi hakemler aranıyor diyorlar ya maçtan önce, biz aradık, dünya yerinden oynadı. Bundan yaklaşık bir ay önce ben golü vermeyen hakemin Trabzonlu olduğunu öğrendim. Trabzon bölgesinden olan hakemleri, rakiplerimizin maçlarına vermiyorlar ama Trabzonlu hakemi 6. hakem olarak Trabzon'a verdiler. Akçaabatlı kardeşimiz. Öğrendikten sonra telefonu tedarik ettim, kendisini aradım. Trabzonlu, 'Akçabaatlıyım başkanım' dedi, 'Bütün ailem orada'. Sadece şunu söyledim, 'Bir Trabzonlu olarak orada Trabzonspor'un nizami golünü vermediğinizden dolayı rahatsız oldunuz mu'? 'Bir hafta 10 gün vicdan azabı çektim' diyor.'Toplamda bakıyorsunuz, hakem hatalarıyla 10 maç daha var, onları hakem hatası olarak kabul ediyorum' diyen Hacıosmanoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü:'Maçın sonucuna direkt etki eden Trabzonspor'un kaybettiği 13 puan var. Bunlar bizim hakem arkadaşlarımızın aleyhimize verdiği kararlardan kaybettiğimiz puanlar. 13 puanın yarısını verseniz, bugün ligde çok daha iddialı konumdaydık. Rakiplerinize ne yapıyorsunuz, onların aleyhinde kararları lehlerine çevirmekte görevlendirmiş gibi hareket yapıyor hakem arkadaşlarımız. Ondan sonra Seba Sezonu, temiz sezon, adaletli yarıştan bahsediyoruz. Eğer bu böyle olacaksa, yarış böyle devam edecekse, her sezon kurallar içine koyup ilan etsinler. '3 takımı biz yarıştıracağız, diğer takımlara da Anadolu'nun güzide takımları ve bu lige damgasını vuran Trabzonspor'u ayrı statüye koyun, siz tamamlayıcı kulüplersiniz' diyin. Biz de ona göre bütçelerimizi belirleyip yatırım yapalım.'Hacıosmanoğlu, böyle durumda Trabzon'a önemli oyuncuları getirmelerine gerek olmadığını belirterek, 'Bu yörenin yetenekli, yetiştirdiğimiz oyuncularıyla en kötü 4. oluruz ama bu şekilde Türk futbolu nereye gider diye hesap ediyorsanız herhalde hiçbir yere gitmeyecek, gitmesine de imkan yok. Bizim Federasyon Başkanımız televizyon programında canlı yayında. Şansal Bey soruyor, 'Yukarıda iki takım rekabet üst düzeyde mücadele ediyor'. 'Evet' diyor, çok güzel. 'Altta da büyük, güzel rekabet var' diyor. Federasyon Başkanı olarak bu sözleri kullanırken vicdanı sızlıyor mu merak ediyorum, benim de arkadaşım. Sizin amacınız 3 takımı orda güzel yarıştırmak mı? Bizim bu kadar vermiş olduğumuz mücadele, emek... Bunun karşılığını biz nerede, nasıl alacağız' diye konuştu.'Bizim cezalardan endişemiz yok''Biz konuşuyoruz, bunları söylüyoruz, yarın yine PFDK'ya sevk edersiniz 6 ay daha ceza verirsiniz' diyen Hacıosmanoğlu, 'Bizim cezalardan endişemiz yok. Bizi asıl bu toplumun geleceği adına endişeye düşüren sizin adaletsiz anlayışınız. Cenab-ı Allah, onu düzeltmeyi, adil yönetim göstermeyi sizlere nasip etsin. Bu ülkede nelerin yaşandığını, kimlerin nasıl organizasyonlar yaptığını herkes çok iyi biliyor' ifadesini kullandı.Fenerbahçe maçının hakemi Bülent Yıldırım'ı aramasına ilişkin de Hacıosmanoğlu, şöyle dedi:'Bülent Yıldırım'ı maçtan önce aramam çok rahatsız etti insanları ama rahatsız olmasınlar, bunu açıklayan benim. Bu hataları yapan hakem arkadaşlarımızın hata yaptıklarında, 'hata futbolun içinde var' deyip geçiştirecek kadar basit bir şey olmadığını kamuoyunun bilmesini istiyorum. Eğer bu hataysa Beşiktaş'a, Galatasaray'a, Fenerbahçe'ye de aynı hatalardan yapılmasını bekliyoruz. Eğer yapılmıyorsa, onlar bu manada korunuyorsa, onların lehine hatalar yapılıyorsa demek ki bizim konuştuklarımızın, söylediklerimizin Türk futbolu adına ne kadar doğru olduğu ortaya çıkıyor. Biz bir şekilde bunun üstesinden geliriz. Anadolu'nun bağrından çıkmış, zor imkanlardaki Anadolu takımlarının hakkını yiyenlere Anadolu insanın saf, temiz duygularıyla bir ahı yeter. Yarın belki sizden çıkmaz ama çocuklarınızdan çıkacağından emin olun. Hak yiyenin hiçbir zaman hak yanında kalmamıştır.''İnsanlar statta tiyatro seyretmek istemiyor'İbrahim Hacıosmanoğlu, PFDK tarafından aldığı cezanın 'komik' olduğunu söyleyerek, şunları kaydetti:'Bize ceza veriyorsunuz, o kadar komik ki disiplin talimatında hakem aramanın suçu yok, bundan sonra hakem arayana 1 ile 3 yıl arasında ceza vereceksiniz. Bana verdiğiniz cezayı ne ile izah edeceksiniz? Acaba Bülent Yıldırım'ın 'sportmenliğe aykırı bana konuşması oldu' diye bir raporu var mı sizde, yok. Ben bugüne kadar şahsımla ilgili cezaları savunma yapmadım Tahkimde ama bu sefer yapacağım, orada da bunu soracağız. Demek ki olmayan ceza maddesinden bize ceza verdiniz, şimdi aklınız başınıza geldi, maddeyi değiştirdiniz. Bizim de istediğimiz bu, biz hakemleri maçtan sonra tebrik edelim, maçtan önce kimse aramasın ama sağduyulu bütün insanlar biliyor ki Türkiye'de futbol artık top ile oynanan oyun değil, tiyatro sahnelerinin bir benzeri. Bunun nedenine baktığınızda sahada sporseverlerin maç izlememesinin asıl nedeni budur, çünkü insanlar statta tiyatro seyretmek istemiyorlar.'Aldıkları cezaların kendilerini yıldıramayacağını belirten Hacıosmanoğlu, 'Trabzonspor'un büyüklüğünü elbette göreceksiniz. Bizi cezalardan yıldıracağınızı sanıyorsanız, yanılıyorsunuz. Bu bizim için bir dava ve bu davaya Trabzonspor sevdalılarına hizmetkar olarak hizmet etmek için yola çıktık. Böyle de devam edeceğiz. Bunun sonu nereye giderse biz onun sonuna kadar gideceğiz. İnanın bu verdiğiniz açık cezalar bizi hiç etkilemiyor. Bizim bu Türk futbolundaki adaletsizliğin ortadan kalkması için kapalı ceza yatmayı da göze aldığımızı bilmenizi istiyorum' diye konuştu.Trabzonspor Kulübü Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, 'Biz yönetimiz, karar verdik mi takımı sahadan çekeriz. Ne kadar ciddi olduğumuzu bundan sonraki maçlarda da görecekler' dedi.Hacıosmanoğlu, Mehmet Ali Yılmaz Tesislerinde düzenlediği basın toplantısında, Beşiktaş ile oynadıkları maçı hakem Mete Kalkavan'ın kötü yönettiğini ancak Sivasspor maçlarına da aynı hakemin verildiğini belirterek, şöyle devam etti:'Yetkilileri de 'Beşiktaşlı olduğunu açıklayan bir hakemi Beşiktaş-Trabzonspor maçına nasıl veriyorsunuz' diye aradım. O zamanki MHK Başkanı, 'Başkanım çok iyi bir maç yönetecek arkadaşımız' dedi. Beşiktaş maçının hakemi Kalkavan'ın nasıl maçı yönettiğini hep beraber gördük. Kalkavan’ı dönüp yine Sivas maçına verdiniz. Başka hakem mi kalmadı verebileceğiz? Sivas maçında yaptıkları da ortada. Beşiktaş maçında bizim lehimize karar vermiş olsaydı, Sivas maçında da bizim lehimize karar verseydi, bu hafta Mete Kalkavan’ı sahaya çıkarır mıydınız? Çıkarmazdınız. İşte bu adaletsiz anlayışınızın, korkmuş olduğunuz güçlere nasıl yaranacağınızın cevabı burada saklı.'Kendilerine yapılanların altında yatan gerçeği, 'namuslu bütün futbol paydaşlarının bildiğini' aktaran Hacıosmanoğlu, 'Sizin 3 Temmuz sürecinde alamadığınız, almadığınız adil ve adaletli kararların, bugün Türk futbolunu taşıdığı nokta budur. Hukuki mücadelemizin Avrupa’da sürdüğünü, oradan başınıza nelerin geleceğini, Türk futbolunu nasıl yakacağını çok iyi biliyorsunuz. Hem kasti hatalarla, verdiğiniz cezalarla, camiamızdan bulduğunuz yandaşlarla bizi yıldıracağınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Bu bizim namus davamızdır. Bu maçı küme düşme noktalarına da getirseniz bu namus davamızdan vazgeçmeyeceğimizi tekrarlıyoruz' diye konuştuHacıosmanoğlu, 1 yıldır UEFA ile mali kriterler konusunda sürekli yazıştıklarını, isteklerini yerine getirdiklerini ifade ederek, şunları söyledi:'Sermaye artışı konusunda inanmıyorlardı. Yapınca teşekkür ettiler, böyle bir işlemi başarabildik diye. Hiçbir sorunumuz kalmadı. Yarattığımız kaynaklarla ve kulüp içinde yaptığımız işlemlerle artıya geçtik. Düşünün ki kendi camiamızdan bile yaptığımız işlemleri, Trabzonsporluluğa sığmayacak şekilde kamuoyuyla paylaşan insanlar çıktı. Siz Trabzonspor’la uğraşın. Herkes yaptığının bedelini bu dünyada ödemezse diğer dünyada ödüyor. UEFA, Beşiktaş ve Galatasaray’la ilgili TFF’yle toplantı yapmaya İstanbul’a geliyor. Trabzonspor’un mali konularda sıkıntısı olsaydı Federasyon o toplantıya bizi de davet ederdi. Agresif gibi görünmüş de olsak, tek istediğimiz ahlak, adalet ve temiz futbol. Sahaya her iki takımdan 11 kardeşimiz çıkıyor. Kim alın terini akıtıyorsa o maçta Allah ona başarıyı nasip etsin ama onun dışındaki etkenlerle değil.''Federasyon'da temsilcimiz yok'Hacıosmanoğlu, taraftarların UEFA'ya şike sürecindeki tutumu nedeniyle tepki gösterecekleri yönündeki söylemlerle ilgili olarak da 'UEFA temyiz kurulunun gerekçeli kararını bekliyoruz. Ondan CAS müracaatından sonra FIFA’nın devreye girmesiyle nelerin yaşanabileceğini herkes görecek. Taraftarlarımızın bu süre içerisinde sağduyulu olmalarını ve hukuki sürecin tamamlanmasını beklemelerini rica ediyorum. Ondan sonra Trabzonspor sevdalılarının yapacakları vardır' dedi.'Trabzonlu olan TFF'deki yöneticilere ilişkin' bir soru üzerine de Hacıosmanoğlu, 'Bizim Trabzonspor’umuzun temsilcisi yok TFF’de. Olsa zaten hissederdik ama Trabzonspor’u sahibi gibi görüp de kendileri yönettiği zaman 'kulüp benimdir', onun dışında 'ben muhalefet ederim' diyen insanların temsilcileri var Federasyon'da. Trabzonspor sevdasını içinde taşıyan bir insan orada görev yapıyorsa ve Trabzonspor sahada bu şekilde hakemler tarafından doğranıyorsa, örnek vereyim ben orda olsam bariz hatalar Trabzonspor'a yapılacaksa o hakemler orada maç yönetemezler. Onun için orada bizim temsilcimiz yok' ifadesini kullandı.Hacıosmanoğlu, 'havuz sisteminden bazı takımların çıkmasına yönelik söylemler' üzerine de şunları söyledi:'Havuz dediğiniz zaten maddi boyutuna bakmayın, şu anda Türk futbolu bir buzlu havuzun içerisinde ve boğulmak üzere. Onun için Türk futbolunu o havuzun içerisinden çıkarıp gerçek manada geleceğimize hizmet eden bir noktaya taşıyalım. Yoksa su dolu havuzun içerisinde Türk futbolunu boğduktan sonraki, ondan sonraki havuzların hiçbirinin getirisi yok size. Onun için ciddi olarak bakmıyoruz. Bir ihale yapılmış ve ihalenin sonuna kadar kanunen devam etmek gerekiyor. Hiçbir şey yapamazsınız. Ondan sonra kendisini düşünenler o konuda bir girişim yapar ama bir konsensüs sağlanmadıktan sonra kulüplerin bireysel olarak bir şey yapacağını sanmıyorum.'Özer ve Hakan'ın bonservis durumlarıHacıosmanoğlu, kiralık olarak kadroda bulunan Özer Hurmacı ve Hakan Arıkan'ın bonservisleri konusunda ise, 'Özer bizim oyuncumuz. Bonservisini almaya çalıştık devre arasında, olmadı. Sezon sonundan itibaren de Özer, Trabzonspor’da oynayacak. Hakan’ı kiralık aldık. O da futbolu Trabzon’da bırakacağını söylüyor. Cenab-ı Allah nasip ederse bizim de amacımız onun futbolu Trabzon’da bırakmasını sağlamak' diye konuştu.Hacıosmanoğlu, 'Hakem hatalarına ilişkin hazırladığınız görüntüleri futbol içerisindeki bazı yerlere gönderecek misiniz' şeklindeki bir soruya da 'Balıkesir maçından sonra İstanbul’a döndüm. Dönünce başkan ile buluştuk ve bu toplantıyı yapacağımı söyledim, 'ikinci yarıda hakem hataları olmayacak' dedi ve ben toplantıyı ertelemiştim. Bize, olmayan maddelerden cezaları veren insanlara sadece görüntülerle değil farklı bir şeyleri de ortaya çıkarıp, arka planları da ortaya çıkarıp kamuoyuyla delilleriyle paylaşacağımız şeyler olacak' yanıtını verdi.Takımı sahadan çekme düşüncesiHacıosmanoğlu, 'Fenerbahçe maçı öncesi bariz hakem hatası olması halinde takımı çekeceği söylemlerinin diğer maçlar için de geçerli olup olmadığı' şeklindeki bir soruya şu yanıtı verdi:'Bu düşüncem aynı şekilde devam ediyor. Ligin her türlü kirli işlerine karışan başkanlarına camiaları sahip çıkıyor ama bizim camiamızdan bazı isimler açıklama yapıyor, 'Sen kim oluyorsun da takımı sahadan çekiyorsun’ diye. Biz yönetimiz, karar verdik mi takımı sahadan çekeriz. Ne kadar ciddi olduğumuzu bundan sonraki maçlarda da görecekler. Bizim amacımız bu hataların olmaması. Fenerbahçe maçında bizim aramamızdan hakem etkilendi, penaltıyı vermedi diyorlar. Bülent hoca kimsenin aramasından etkilenecek bir hakem değil. Kendisine de teşekkür ediyorum. Kendisini maçtan sonra da aradım teşekkür etmek için ve yaşananlardan dolayı üzüntü duyduğumu belirtmek için ama görüşemedim. Kendisi o maçta etkilenmedi. Etkilenseydi aslında bizim aleyhimize de hata yaptılar. Bakıldığında takımımızın en agresif oyuncusu Aykut Demir’dir. Tekvandocu, komanda diyorlar ona ama sahada nasıl şamar yediğini hepiniz gördünüz. O şamarın cezası kırmızı kart değil başka da olabilirdi. Demek bizim aramamızdan değil, ortada bir maç yönetti. Ona rağmen 'etkilendi de penaltı vermedi' diyorlar. Niye diyorlar, çünkü alışmışlar ceza sahası içerisinde düştüğünde, takım sıkıştığında, puana ihtiyacı olduğu zamanda kurtarıcı melekleri onlara yetiştiği için o maçta onlara yetişmedi. Ben tekrar Bülent hocaya gösterdiği performanstan dolayı teşekkür ediyorum.''Biz Trabzonspor için eğer gerekiyorsa kapalı cezaevinde yatmaya da hazırız'Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun verdiği karara itiraz edeceğini söyleyen Hacıosmanoğlu, 'Hakemi aramanın suç olmadığı yazıyordu ama değiştirdiler. Bundan sonra hakemi ararsanız 3 ay ile 1 yıl arasında ceza verecekler. Onlar hakemi aramayı sportmenliğe aykırı hareket olarak değerlendirdiler. Bülent hocanın onlara 'başkan beni aradı ve sportmenliğe aykırı hareketler yaptı' deseydi o zaman biz cezayı çekmeye hazırız ama bizim onunla neler konuştuğumuzu kendisi biliyor. Öyle bir şey yazmayacağını da biliyorum. Karakterli bir arkadaşımızdır. O yüzden verilen ceza hayali bir cezadır. Eğer Tahkim o cezayı kaldırmazsa elbette ki bizim de yapacaklarımız vardır. 'Bu toplantıyla ilgili ceza alacak mısınız' derseniz, biz yaşadığımız haksızlıkları ortaya koyuyoruz. Onları da ortaya koyarken üslubumuzu kullanıyoruz. Biz Trabzonspor için eğer gerekiyorsa kapalı cezaevinde yatmaya da hazırız. Onu da göz önüne aldık' ifadesini kullandı.Bülent Yıldırım'ı aradığında TFF'nin UEFA'dan fikir almasını değerlendiren Hacıosmanoğlu, 'Bir federasyon düşünün ki böyle bir olay için UEFA’yı arayıp yardım istiyor. O zaman UEFA hakemi değişme dediyse ve öğütte bulunduysa, sen onu yaptıysan tebrik etmek lazım Federasyon'u. O zaman UEFA’nın verdiği tüm kararların tersini niye yapıyorsun? UEFA’nın Türk futbolunun temizlenmesi adına ve ileriye dönük gençliğe örnek olması adına verdiği kararların tam tersini yaptığınız noktada UEFA’nın fikrine niye başvuruyorsunuz ki? Burada acziyet içerisinde görüyorum bu davranışı' dedi.Federasyon seçimiHacıosmanoğlu, haziran ayında Futbol Federasyonu'nun yapacağı seçimle ilgili düşüncelerini açıklayarak, 'Böyle gitmeyeceği ortada. Haziran ayında da Federasyon seçimi var. Trabzonspor bugüne kadar seçimlerde aktif gibi göründüğü dönemde bile kaybeden oldu. Trabzonspor adına temsilciniz var mı diye soruldu. Trabzonspor’u yönetenlerin Trabzonspor’un haklarını koruyacak temsilcileri oraya koyması lazım. Sadece bizim için değil Anadolu takımlarının haklarını da koruyacak, daha adaletli davranacak temsilcilerin oraya seçileceğine inanıyorum' diye konuştu.Bir gazetecinin, 'Mevcut yönetimin denetlenmesi için mali konularda bir başvuruda bulundunuz mu' şeklindeki sorusuna ilişkin ise Hacıosmanoğlu, 'Bu kulüpten şüphelenmeye başladım. İki veya üç kişinin bildiği konudan nasıl haberiniz oluyor? Şaibeler söyleniyor. Ben kulübün detaylarıyla incelenmesini kendim talep ettim ve İçişleri Bakanlığına dilekçe verdim' dedi.AA
Reklam
Luce'den Bayern'e Geçit Yok
UEFA Şampiyonlar Ligi 2. Turu'nda Shakhtar Donetsk ile Bayern Münih karşı karşıya geldi. Ukrayna'daki Arena Lviv'de oynanan mücadele 0-0'lık eşitlikle sonuçlandı.Maç boyunca Bayern Münih topa tartışmasız bir şekilde hakim olurken, Shakhtar'a sadece 1 isabetli şut şansı tanıdı. Bayern Münih ise kaleye çektiği şutlarda isabet bulmakta güçlük çekti. Ancak, topu hızlıca kazanmak için sürekli yakın pres yapan Bayern, sık sık faul de yaptı. Bu faullerin sonucunda Şampiyonlar Ligi'ndeki 100. maçına çıkan Xabi Alonso, 24 ve 65. dakikalarda gördüğü çift sarı kartla İspanyol hakem Undinao Mallenco tarafından oyundan ihraç edildi.SHAKHTAR, EVİNDEN 1200 KM UZAKTAShakhtar, Donetsk şehrinde savaş koşulları olduğu için kendi stadyumundan tam 1200 kilometre uzaktaki Lviv şehrinde, taraftar desteğinden uzak bir şekilde maça çıktı.Bayern, ilk dakikalarda baskısını kurarken, henüz 2. dakikada Robben ile ilk tehlikeyi yarattı. Bayern, 3-3-4 gibi ilginç bir taktikle sahaya yayılırken, topa sürekli hakim oldu, kaptırdığı anlarda ise ani preslerle topu geri kazandı. Thomas Müller, ilk yarı içinde iki net fırsattan yararlanamazken, Shakhtarlı futbolcular Bayernliler'i ancak faullerle durdurabildi.ALONSO'NUN KIRMIZISI OYUNU DEĞİŞTİRDİİkinci yarı da tıpkı ilk yarı gibi başladı. Bayern, topa hakim oldu ve sürekli gol aramaya başladı.Bayern'in hakimiyeti ise Xabi Alonso'nun 65. dakikada gördüğü kırmızı karttan sonra kırıldı. Shakhtar daha fazla topla oynamaya başladı ve maçta ilk kez rakip kalede daha net görünmeye başladı. Shakhtarlı oyuncular, maçtaki tek isabetli şutlarını da Alonso'nun kırmızısından sonra atabildi.Oyundaki bu kırılma anlarından sonra Bayern Münih Teknik Direktörü Pep Guardiola, Thomas Müller'i çıkartarak savunma oyuncusu Holger Badstuber'i oyuna aldı. Shakhtar Teknik Direktörü Mircea Lucescu ise daha hücumcu oyuncularını sahaya sürse de, rakibinin son 25 dakikayı 1 kişi eksik oynaması fırsatını değerlendiremedi.Sporx
Chelsea İstediğini Aldı
Şampiyonlar Ligi 2.tur maçında Paris Saint Germain evinde Chelsea ile 1-1 berabere kaldı. Jose Mourinho'nun ekibi tur için büyük avantaj elde etti.Geçtiğimiz sezon Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde karşı karşıya gelen, rövanş maçında Demba Ba'nın son dakika golüyle elenen Paris SG, bu sefer Şampiyonlar Ligi 2.tur maçında Chelsea ile karşı karşıya geldi. Parc des Princes oynanan karşılaşma 1-1 berabere bitti.FIFA kokartlı Türk hakemi Cüneyt Çakır'ın yönettiği maçta ilk golü konuk ekip Chelsea 36.dakikada Branislav Ivanovic bulurken ev sahibi PSG'nin beraberlik golü 54.dakikada Edinson Cavani'den geldi.PSG'nin Avrupa kupalarında evinde oynadığı son 32 maçlık serisini Jose Mourinho ve öğrencileri bozamazken ikinci maç için mavi-beyazlılar tur için büyük avantaj elde ettiler.Bu arada maçtan önce Parc des Princesê giriş yapan Chelsea otobüsü küçük bir kaza geçirdi.Fotomaç
Reklam
Devler Ligi'nde Şike İddiası
UEFA Şampiyonlar Ligi'nde, Romanya'nın Dinamo Bükreş takımı ile İtalya'nın Lazio ekipleri arasında 2007'de oynanan karşılaşmada şike yapıldığı iddiasıyla soruşturma başlatıldı.Romanya Yolsuzlukla Mücadele Kurumu savcıları tarafından yapılan açıklamada, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Dinamo Bükreş ile Lazio arasındaki maçın şike gerekçesiyle incelendiği belirtildi.İtalya'da oynanan üçüncü tur eleme maçının ilk ayağında, Lazio ile Dinamo Bükreş 1-1 berabere kalmıştı. 28 Ağustos'ta oynanan rövanş karşılaşmanın ilk devresi Romanya temsilcisinin 1-0 üstünlüğüyle sona ermiş, ikinci yarıda Lazio bulduğu 3 golle üst tura yükselmişti.Karşılaşmanın sonrasında Lazio, Dinamo Bükreş'in 20 yaşındaki savunma oyuncusu Radu Stefan'ı 5,4 milyon avro bonservis bedeli karşısında kadrosuna katmıştı.Olayın ardından Romanya basınına açıklama yapan Dinamo Bükreş Kulübü'nün hissedarlarından Vladimir Cohn, maçta şike yapıldığını iddia ederek, 'Rövanş maçının devre arasında, Dinamo Bükreş yönetimi oyunculara maçı kaybetmesi yönünde talepte bulundu. Çünkü Radu Stefan'ın bonservisi konusunda anlaşılmıştı' ifadesini kullanmıştı.TRTSpor
Keita'nın Yeni Adresi; Endonezya
Galatasaray'da oynadığı dönemde taraftarın sevgilisi olan Abdul Kader Keita, 33 yaşında Endonezya Ligi'nin yolunu tuttu.Son olarak Macaristan Ligi ekiplerinden Honved'de forma giyen Galatasaray'ın eski oyuncusu Abdul Kader Keita, Endonezya Ligi ekiplerinden Persib Bandung 'a transfer oldu.Oyuncunun menajeri Francis Yonga, Endonezya basınına yaptığı açıklamalarda, 'Bütün belgeler tamamlandı. Keita şu anda bir ödül için Didier Drogba ile birlikte Fildişi'nde. Kısa süre içinde Endonezya'ya uçacak' ifadelerini kullandı.2009-2010 sezonunda Galasaray'da oynayan ve taraftarın sevgilisi olan Fildişili oyuncu, Türkiye'de 39 mücadelede 10 gol ve 14 asistlik bir performans sergilemişti. 33 yaşındaki oyuncu, sezon sonunda 8,15 milyon euro bonservis bedeli ile Katar'ın Al-Sadd kulübüne transfer olmuştu.ENDONEZYA 'İSİM YAPMIŞ' OYUNCU ARIYORHindistan Ligi'nin yaptığı yıldız transferlerden etkilenen Endonezya Ligi'nin de benzer bir sistem yaratma peşinde olduğu belirtiliyor. Bu sezon bir dönem Manchester United forması giyen Eric Djemba Djemba da Endonezya'da Persebaya takımına transfer olmuştu.Milliyet
Fenerbahçe'de Golcüler İzinli
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Akhisar Belediyespor ile yapacağı maçın hazırlıklarına 2 günlük iznin ardından başladı.Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde saat 18.00'de başlayan çalışma, 1 saat 15 dakika sürdü. Antrenmanın ilk bölümünde salonda 45 dakika süren kuvvet çalışması yapan oyuncular, ardından sahaya geçti. Oyuncular, 30 dakika süren dayanıklık koşusu ile de antrenmanı sonlandırdı.Teknik heyetten izinli olan Moussa Sow, Emmanuel Emenike ve Pierre Webo antrenmanda yer almazken, Hasan Ali Kaldırım ise takımdan ayrı özel program dahilinde çalışmalarını sürdürdü. Fenerbahçe, Akhisar Belediyespor maçı hazırlıklarını yarın(18 Şubat) yapacağı antrenmanla sürdürecek.Sporx
Reklam
Beşiktaş'a Liverpool Yolculuğu Öncesi Kar Darbesi
Kar yağışının etkili olması sonrası Beşiktaş'ı, İngiltere seferi öncesi zorlu bir yolculuk bekliyor.UEFA Avrupa Ligi son 32 turu ilk maçında deplasmanda Liverpool ile karşılaşacak Beşiktaş'a Ada seferi öncesi darbe geldi.Merseyside deviyle oynayacağı müsabakanın İstanbul'daki hazırlıklarını noktalayan Siyah-Beyazlılar'ı zorlu bir yolculuk bekliyor. Türk Hava Yolları'nın, 17-18 Şubat tarihlerinde toplamda 88 uçusu iptal etmesi, sabah 10'da özel uçakla İngiltere'ye gitmeyi planlayan Kara Kartal'da endişe yaratmış durumda. Gece boyu devam etmesi ve sabah saatlerinde daha etkili olması beklenen kar yağışı Beşiktaş kafilesinin Ada seferini erteleyebilir veya engelleyebilir.THY, resmi internet sitesinden yaptığı açıklamada, dış hatlarda Bişkek, Cenevre, Moskova, Amsterdam, Pisa Galileo, Barselona, Münih, Valencia, Viyana, Toulouse, Marsilya, Selanik, Üsküp, Bakü, Tunus, Bükreş, Budapeşte, Nürnberg, Köln, Brüksel, Doha, Hamburg ve Nice; iç hatlarda ise Ankara, Diyarbakır, Adana, Kayseri, İzmir, Konya, Sivas, Elazığ ve Malatya'ya yapılması planlanan bazı seferler iptal edildiğini duyurmuştu.Eurosport
'Ayyaş Ronaldo' Tezahüratı Barça'nın Başını Yakacak
Levante maçında tribünlerin bir bölümünden Ronaldo aleyhine yapılan tezahüratlar, Barcelona'nın başını yakacağa benziyor.İspanya'da futbolda şiddete yönelik alınan yeni önlemler kapsamında tribünlerdeki kötü tezahüratlar engellenmeye çalışılırken, Barcelona ile Levante arasında oynanan maçta Camp Nou tribünlerden gelen ve Cristiano Ronaldo 'yu hedef alan 'Ayyaş Cristiano' tezahüratıyla ilgili inceleme başlatıldı.Profesyonel Futbol Ligi (LFP) kurumu, ALMOGAVERS grubu olarak bilinen yaklaşık 200 kişinin katıldığı tezahüratla ilgili yeni düzenlemeler kapsamında ceza alması için Şiddetle Mücadele Komisyonu'na başvurulacağını açıkladı.Portekizli yıldız her seferinde alkol kullanmadığını söylese de, 4-0'lık Atletico Madrid yenilgisinin hemen sonrasında verdiği doğum günü partisi büyük eleştirilere konu olmuştu.Goal.com
Kar Yağışı İstanbul Trafiğini Felç Etti
Fatih Sultan Mehmet ve Boğaziçi Köprülerinde araçlar hareket edemiyor. İstanbul Deniz Otobüsleri de (İDO) kar yağışı nedeniyle bazı seferlerini iptal etti.İDO'dan alınan bilgiye göre, 18.30 Bandırma-Yenikapı Hızlı Feribot, 18.30 Bostancı-Yenikapı-Bandırma Deniz Otobüsü, 18.40 Kadıköy-Yenikapı-Bursa Deniz Otobüsü seferleri yapılamayacak.Çarşamba günü de 07.00 Yenikapı-Bandırma Hızlı Feribot, 07.30 Bandırma-Yenikapı-Bostancı Deniz Otobüsü, 08.00 Bursa-Armutlu-Armutlu Tatil Köyü- Yenikapı-Kadıköy Deniz Otobüsü, 18.30 Bostancı-Yenikapı-Bandırma Deniz Otobüsü iptal edildi.Olumsuz hava koşulları nedeniyle deniz otobüsü iç hat seferleri ile Sirkeci-Harem hattı araba vapuru seferlerinde aksamalar yaşanabildiği duyuruldu.Daha önce Beşiktaş-Üsküdar ve Kabataş-Adalar haricindeki seferleri iptal ettiğini açıklayan Şehir Hatları, tüm seferlerin normale döndüğünü duyurdu.
Reklam
Fikret Orman'dan Sergen Yalçın Yanıtı
Beşiktaş Kukübü Başkanı Fikret Orman, TVEM'den yayınlanan 'Serbest Vuruş' programına gündeme dair özel açıklamalarda bulundu.Başkan Fikret Orman, ezeli rakipleri ile ilgili de önemli konulara değinirken Sivasspor'un teknik direktörlüğünü yapan Beşiktaş'ın eski futbolcusu Sergen Yalçın'ın Beşiktaş'ın başına geçeceği yönündeki iddialara da yanıt verdi.Şampiy10
Beşiktaş'a Bartzokas'tan Kötü Haber
Yeni antrenör arayışlarını sürdüren Beşiktaş Integral Forex’e Georgios Bartzokas’tan olumsuz yanıt geldi.Ahmet Kandemir’in istifasının ardından Olympiakos ile Euroleague şampiyonluğu yaşamış Yunan coach ile görüşmelere başlayan Siyah Beyazlıların teklifi kabul olmadı. Bartzokas, sezon ortasında takım devralmak istemediğini ileterek teklifi geri çevirdi.İsmail Şenol’un aktardığı bilgiye göre; Yeni adaylara yönelen Beşiktaş Integral Forex sezonun geri kalanını idare edebilecek ve orta vadeli bir planlama ile yola çıkacak bir koç arıyor.Eurohoops’un haberine göre ise; Siyah Beyazlılar Astana takımından ayrılan Aleksander Trifunovic ismini gündemine aldı. Daha önce Kızılyıldız, Panionios, Lietuvos Rytas ile Zalgiris Kaunas takımlarını da çalıştıran Sırp coach, Beşiktaş yönetiminin listesinde yer alıyor.Ajans Basketbol
Reklam
Sosa: "Şampiyon Olmak İstiyoruz"
Beşiktaş'ın Arjantinli futbolcusu Jose Sosa, Spor Toto Süper Lig'de kalan haftalarda daha iyi performans sergileyip şampiyonluğa ulaşmak istediklerini söyledi.Sosa, BJK TV'ye yaptığı açıklamada, takım olarak iyi bir karakter ortaya koyduklarını ve sonuna kadar liderliği korumayı hedeflediklerini belirterek, 'Takımımızda bu kapasite ve istek var. Son haftalarda ekstra performans gösterip şampiyon olmak istiyoruz' dedi.Siyah-beyazlı ekipte 'on numara' olarak oynayan Arjantinli oyuncu, sorumluluğu yüksek bir pozisyonda olduğunu, hücuma büyük katkı vermesi gerektiğini ancak hiçbir zaman oynadığı pozisyonu sorun etmediğini dile getirdi.Liverpool maçıUEFA Avrupa Ligi'nde İngiltere'nin Liverpool takımıyla yapacakları maça değinen Sosa, rakiplerine karşı oynamanın ve Avrupa'da devam etmenin güzel olduğunu vurguladı.Liverpool'un Avrupa'da tarihi olan bir ekip özelliği taşıdığını kaydeden Jose Sosa, 'Lig ve Avrupa çok farklı platformlar. Avrupa'da ligden daha fazla motivasyonla oynamalıyız. İki maç oynayacağız. Devam edeceğiz ya da eleneceğiz. Güzel maçlar olacak' diye konuştu.Rakibi incelemenin teknik heyetin işi olduğunu anlatan siyah-beyazlı futbolcu, sahada oyuncuların yapacaklarının önemli olduğunu ve ellerinden gelenin en iyisini sahaya yansıtmaya çalışacaklarını söyledi.Kartal dövmesi yaptırmasıSosa, Beşiktaş'ın simgesi olan Kartal dövmesi yaptırdığını ifade etti.Dövmeyi yaptırmayı daha önceden düşündüğünü belirten Arjantinli futbolcu, Beşiktaş'a geldikten sonra her yerde kartal gördüğünü ve yaptırmaya karar verdiğini dile getirdi.Beşiktaş'taki adaptasyon sürecini de atlattığını vurgulayan Sosa, şunları söyledi:'Değişik bir kültüre geldim. Grup olarak iyi iş çıkarıyoruz. Kalitesi yüksek ve mücadeleye dayanan bir ligdeyiz. İyi gittiğimizi düşünüyorum. Kişisel olarak oyunumdan memnunum. Her zaman en iyisini yapmaya çalışıyorum. Daha iyi olabilirim. Milli takım ile ilgili düşüncem yok. Sadece Beşiktaş'ı düşünüyorum.'Kaynak: AA
Trabzonspor'a Yatabare'den Kötü Haber
Trabzonspor'un Malili golcusu Mustapha Yatabare'nin çekilen MR'ı sonrasında sağ üst adelesinde ikinci derece yırtık tespit edildi.Bordo-Mavili ekip, konuyla ilgili resmi sitesinden bir açıklama yayınladı.İşte o açıklama''Başakşehir maçının ilk yarısında sakatlanarak oyundan çıkan Yatabare’nin çekilen MR’ı sonrasında oyuncumuzun sağ üst adalesinde ikinci derece yırtık tespit edilmiş olup tedavisine başlanmıştır.''Bu sezon Spor Toto Süper Lig 'de 13 maçta forma giyen Yatabare, 1 gol kaydetti.Fanatik
Bilal Erdoğan 18 Milyon Dolarlık Nehir Tankeri Satın Almış
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kardeşi Mustafa Erdoğan, oğlu Bilal Erdoğan ve eniştesi Ziya İlgen'in ortak olduğu BMZ Group Denizcilik Şirketi, M/T SHOVKET ALEKPEROVA isimli nehir tankerini 18 milyon dolara satın aldı.Recep Canpolat'ın Deniz Haber Ajansı'nda yer alan haberine göre; Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ailesine ait BMZ Group Denizcilik Şirketi, nehir tankeri filosunu büyütmeye devam ediyor.Alınan bilgiye göre Palmali Denizcilik Şirketi'nin iştiraki, Malta'da yerleşik Armada Voyager Seven Şirketi'nin mülkiyetinde bulunan, 2014 yılında Beşiktaş Tersanesi'nde inşa edilen, 140 metre boyunda, 16 metre genişliğinde ve 7 bin 100 DWT kimyasal ürün taşıma kapasitesine sahip, M/T SHOVKET ALEKPEROVA isimli nehir tankeri, 18 milyon dolara, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın kardeşi Mustafa Erdoğan, oğlu Necmettin Bilal Erdoğan ve eniştesi Ziya İlgen'in ortak olduğu BMZ Group Denizcilik Şirketi'ne satıldı.Deniz Haber Ajansı'nın aynı kaynaklardan aldığı bilgiye göre, Yardımcı ve Türkter Tersanesi'ne sipariş ettiği 5'i kesin 5'i opsiyonlu olan nehir tankeri siparişlerinden, opsiyonlu olan 5 tankerin siparişini iptal eden BMZ Group Denizcilik Şirketi, filoyu büyütmek için yaş ortalaması 2 olan, ikinci el tankerlere yöneldiği ve 2014 yılında Palmali'ye inşa edilen Armada Sınıfı M/T SHOVKET ALEKPEROVA isimli nehir tankerini satın aldığı kaydedildi.ERDOĞAN'IN AİLESİ, ONASSİS'İ SOLLAYACAKBMZ Group Denizcilik Şirketine, her biri 18 milyon dolara mal olan Armada sınıfı nehir tankerlerinden ilki M/T MECID ASLANOVA, 18 Haziran 2014 tarihinde Türkter Tersanesi'nde, ikinci nehir tankeri M/T BEGIM ASLANOVA ise 14 Kasım 2014 tarihinde, Yardımcı Tersanesi'nde yapılan törenle denize indirilmişti.BMZ Group Denizcilik Şirketi için Türkter Tersanesi'nde inşa edilen TURKTER 80 (IMO - 9729582), TURKTER 81 (IMO - 9729594) ve TURKTER 82 (IMO - 9745720) numaralı nehir tankerleri ise, 2015 yılı son çeyreğine kadar denize indirilmesi planlanıyor.PALMALİ SATIYOR, SONRA KİRALIYOR!BMZ Group Denizcilik Şirketi için inşa edilen Armada Sınıfı PROJECT RST22M dizaynı nehir tankerleri, Azeri kökenli Türk vatandaşı Mubariz Gurbanoğlu'nun (Mubariz Mansimov) Yönetim Kurulu Başkanlığı'nı yaptığı Palmali Denizcilik Şirketi'ne 10 yıllığına kiralanması, denizcilik sektörde 'Ballı İşbirliği' olarak niteleniyor.
Galatasaray, Nihat Doğan'ı İhraç Etti
Galatasaray Yönetim Kurulu, hakkında ihraç istemi bulunan Nihat Doğan'la ilgili kararını verdi.Galatasaray Yönetim Kurulu, Türk Telekom Arena'da yaptığı haftalık olağan toplantısında Nihat Doğan'la ilgili talebi görüştü. Eski yöneticilerden Adnan Öztürk'ün, hakkında ihraç isteminde bulunduğu Doğan'ın durumu da toplantıda gündem maddeleri arasındaydı. Yönetim kurulu, gelen talebi değerlendirerek konuyu oylamaya sundu. Oylama sonunda Nihat Doğan'la ilgili ihraç talebi olumlu bulundu. Üyelerin tamamı, Nihat Doğan'ın ihraç edilmesi yönünde oy kullandı.Mali genel kuruldaPeki süreç nasıl işleyecek? Yönetim kurulu, kulüp tüzüğü gereği Nihat Doğan'la ilgili kararı ilk genel kurulda üyelerin oylamasına sunacak. O oylama ise önümüzdeki ay yapılacak Mali Genel Kurul'da yapılacak. Nihat Doğan'ın, genel kurulda yapılacak oylamada da oy çokluğuyla ihraç edilmesi bekleniyor. İhraç sonrası, Nihat Doğan'ın itiraz ve savunma hakkı bulunuyor.Eder'den tepki almıştıKulüp sicil kurulu başkanı Serdar Eder dün ve bugün yaptığı açıklamada Nihat Doğan'la ilgili işleyişin nasıl yürütüleceğini açıklamış, ardından ise, 'İhraç istemi onaylandığı takdirde onun yerinde olsam savunma yapmam. Çünkü Galatasaray üyeleri tarafından ikinci kez ihraç edilmeyi istemem!' ifadesini kullanmıştı. Eder, Nihat Doğan'ın twitterdan attığı, 'İhraç edeceksiniz üye olurken yatırdığım aidatı ödeyin de Filistinli kardeşlerime yardım edeyim' mesajı üzerine, 'Nihat Doğan 2015 aidatını yatırdın mı da paranı geri istiyorsun! Ben bıraktım demen için kaça para istersin? Ben vereyim' diyerek yine twitterdan tepki dolu mesaj atmıştı. Fanatik
Reklam