Manchester United Alay Konusu Oldu
İngiltere'de, yeni teknik direktörü Louis Van Gaal yönetiminde bu sezona da iyi başlayamayan Manchester United, League One takımlarından Milton Keynes Dons'a 4-0 yenilerek Carling Kupası'na henüz ikinci turda veda etti. Milton Keynes Dons taraftarları karşılaşma sırasında Manchester United'la dalga geçti. United taraftarlarına hitaben 'Artık ünlü değilsiniz' diye bağıran Milton Keynes Donslular, Van Gaal'la da alay etti. Milton Keynes Dons taraftarları Hollandalı teknik adama hitaben 'Sabah kovulacaksın' diye bağırdı. Geçtiğimiz sezon İngiltere'de yedinci olan ve Avrupa kupalarına katılma hakkı kazanamayan Manchester United, 1995'ten bu yana ilk kez, Türkiye'de geçmişte Süt Kupası ve Lig Kupası adlarıyla bilinen Carling Kupası'na ikinci turdan itibaren katılmak zorunda kalmıştı. Louis Van Gaal ise karşılaşma sonrası yaptığı açıklamada 'Şoke olmadım çünkü neler olabileceğini biliyorum. Yeni bir takım bir ayda inşa edilmez' dedi. Çok fazla hata yaptıklarını vurgulayan Van Gaal, yedek ve genç oyuncuların durumunu görmek istediğini, kararından dolayı pişman olmadığını söyledi. Manchester United, Premier Lig'deki ilk iki maçında sahasında Swansea'ye 2-1 yenilmiş, deplasmanda Southampton'la 1-1 berabere kalmıştı. Milton Keynes Dons takımı ise bu sezon İngiltere'de, Türkiye'deki karşılığı üçüncü lig olan League One'da, ilk dört maç sonunda yedi puanla yedinci sırada. Takımın oyuncularına bir sezon için ödenen ücret ise yaklaşık 3 milyon sterlin (yaklaşık 3,8 milyon euro). Manchester United sadece yıldızı Wayne Rooney'ye üç ayda bu ücreti ödüyor. Öte yandan, İngiliz gazeteleri Manchester United'ın Milton Keynes Dons'a 4-0 yenilerek elenmesine sayfalarında geniş yer verdi. Daily Telegraph spor ekinin manşetinde 'Formayı utandırmak' derken, Guardian 'ın spor ekinin manşeti 'Küçük düşürücü Dons yenilgisi United'ı ve Van Gaal'a yeniden taban yaptırdı' oldu. Independent Hollandalı teknik adama atfen 'MK Dons 4 - LVG 0' ifadesini kullandı. Times ise Di Maria'nın bir kriz döneminde Manchester United'a transfer olduğunu vurguladı. Di Maria'nın United formasını ilk kez takımının Cumartesi günü deplasmanda Burnley'yle oynayacağı lig maçında giymesi bekleniyor.BBC
Erman Toroğlu'ndan Volkan Demirel'e Tepki
Eski hakem Erman Toroğlu, Fenerbahçeli Volkan Demirel'in Galatasaraylı Felipe Melo'ya yönelik sözleri ve maç sırasında yaptığı hareketle ilgili, 'Volkan'ın yaptıklarına ve söylediklerine birilerinin 'dur' demesi lazım' dedi. Toroğlu, Bodrum'da gazetecilere yaptığı açıklamada, Fenerbahçe ile Galatasaray arasında oynanan TFF Süper Kupa finali öncesi Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal ile Fenerbahçe'nin genel sekreteri ve basın sözcüsü Mahmut Uslu arasında 'çirkin diyaloglar' yaşandığını savundu. İkili arasında geçen diyalogların sahaya yansıdığını ifade eden Toroğlu, 'Sahanın içerisinde de çirkinlikler oldu. Volkan'ın yaptıklarına ve söylediklerine birilerinin 'dur' demesi lazım. Kim der, onu merak ediyorum. Futbolun da sahibi yok. Kimsenin bir şey söyleyeceğini zannetmiyorum. Nasıl sporcular, anlamak mümkün değil. Sporcunun özü o değil' dedi.Eurosport
Volkan: 'İstediğim Yeri Kaşırım Kime Ne?'
Fenerbahçe’nin Milli kalecisi Volkan Demirel, TFF Süper Kupa maçındaki söz ve hareketlerinin arkasında durdu, ‘İstediğim yeri kaşırım kime ne?’ diye konuştu. 33 yaşındaki Milli kaleci, 2002 yılından bu yanan Fenerbahçe forması giyiyor. Süper Kupa finalinde Galatasaraylı Felipe Melo yaşadığı gerilim, yaptığı hareketler ve maçtan sonraki açıklamaları ile gündeme oturan Fenerbahçe’nin Milli kalecisi Volkan Demirel, Hürriyet’e yaptığı açıklamada, kendini savundu. Volkan, “Belediye gereksiz sokak köpeklerini zehirlesin, yoksa bu iş bana kalacak” sözleri ile ilgili, “Sokak köpeklerine bir şey demedim. Melo’nun kendisine köpek demesine vurgu yaptım” dedi. Penaltı atışından yararlanmayan Melo’yu üzerine doğru sıçrayarak, itmesini ise “Fenerbahçe tribünlerine doğru koşarken Melo kalçasını çıkartarak beni düşürmeye çalıştı” sözleriyle savunan Volkan Demirel, Galatasaraylı futbolculara kasıklarını gösterdiği iddia edilen görüntüler hakkında da, “O anda kendi takım arkadaşlarıma ‘İşi bitirin artık’ diye bağırıyordum. Galatasaraylılara dönmedim bile” ifadelerini kullandı. Bu arada Volkan Demirel’in açıklamaları üzerine harekete geçerek dün TFF’ye Milli kalecinin ceza alması için başvuruda bulunan Hayvan Hakları Federasyonu, bugün de Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulundu. Nediyor
Volkan ve Ekşioğlu'na Kötü Haber
Süper Kupa finalinde Volkan ile Melo arasında yaşanan gerginlik sonrasında yapılan açıklamalar PFDK’lık oldu! Fenerbahçe Asbaşkanı İlhan Ekşioğlu, Galatasaraylı Melo’ya sosyal medya üzerinden; Volkan Demirel ise kulüp televizyonundan hakaret ettikleri gerekçesiyle Disiplin Kurulu’na sevk edildiler. Futbol Federasyonu ayrıca Fenerbahçe ve Galatasaray’ı da Süper Kupa maçında taraftarlarının yaptığı çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle Disiplin Kurulu’na sevk etti. Ntvspor
15 Yaşında Dünyayı Şoka Soktu
Turnuvaya wild-card alarak katılan 15 yaşındaki Birleşik Amerikalı raket, ilk turda 12 numaralı seribaşı ve Avustralya Açık finalisti Dominika Cibulkova'yla karşılaştı. 1999 doğumlu olan genç raket ilk seti tecrübeli rakibi önünde 6-1 kazanınca herkes şok oldu. Yine de Cibulkova ikinci seti 6-4 alarak dengeyi sağladı. Final setinde Cibulkova'dan maçı koparması beklenirken, müthiş bir momentum yakalayan Bellis, rakibini 6-4'le kupanın dışına itti. Maç sonunda konuşan genç tenisçi, 'Korta çıkıp elimden geleni yapmak istiyordum ancak kazanmak aklımın ucundan bile geçmiyordu' ifadelerini kullandı. Anna Kournikova'dan sonra (1996) bu kortlarda galibiyet alan en genç tenisçi olan Bellis, ikinci turda Kazak tenisçi Zarina Diyas'la karşı karşıya gelecek.
Holosko Rizespor'da
Çaykur Rizespor, Beşiktaş'tan Filip Holosko'yu bir yıllığına kiralık olarak kadrosuna kattı. Beşiktaş’ın Slovak futbolcusu Filip Holosko Çaykur Rizespor’da… Siyah-beyazlılar, Karadeniz ekibinden kiralama bedeli olarak 550 bin Euro alacak. Holosko’nun yıllık ücreti ise Beşiktaş tarafından ödenecek. “Oyuncumuz Filip Holosko, 2014-2015 sezonu sonuna kadar Rizespor A.Ş.’ye kiralanmıştır. Rizespor A.Ş. tarafından Şirketimize 550.000 Avro kiralama bedeli ödenecektir. Oyuncunun 2014-2015 sezonu garanti ücreti olan 1.100.000 Avro Şirketimiz tarafından ödenecektir.”
Reklam
Kırmızı Şeytanlar Rezil Oldu!
İngiltere Lig Kupası 2. Tur maçında Manchester United, 3. lig ekibi Milton Keynes Dons'a 4-0 mağlup oldu ve kupadan elendi. İngiltere Premier Lig’e kötü bir başlangıç yapan Manchester United, bir darbe de Lig Kupası’nda aldı. 3- ligde oynayan zayıf rakibine deplasmanda 4-0 gibi farklı bir skorla mağlup olan ManU, kupaya 2. turda veda etti. AMK Spor
Silahlı Saldırıya Uğrayan Polis Şehit Oldu!
Olay, Kayapınar İlçesi Peyas Mahallesi'nde bulunan Mavikent Sitesi'nde saat 21.00 sıralarında meydana geldi. Diyarbakır İl Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü'nden geçici olarak İstihbarat Şube Müdürlüğü'nde görevlendirilen Ali Kızıloğlu, evinin önünde henüz kimliği bilinmeyen bir kişinin tabancasından çıkan kurşunlara hedef oldu. Vücudunun çeşitli yerlerinden aldığı 3 kurşunla ağır yaralanan Kızıloğlu, olay yerine çağrılan ambulans Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne götürüldü. Tedaviye alınan Ali Kızıloğlu'nun hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi. Olay yerine gelen polis ekipleri kaçan saldırganın yakalanması için geniş çaplı operasyon başlattı. POLİSE İKİ GÜN ÜST ÜSTE SALDIRI Diyarbakır'da dün gece de 42 yaşındaki polis memuru evli ve 2 çocuk babası Osman Bal, Fenerbahçe-Galatasaray maçını izledikten sonra gittiği evinin önünde kimliği belirlenemeyen bir kişinin silahlı saldırısı sonucu şehit olmuştu. Polis 2 olay arasında bağlantı olup olmadığını araştırıyor. POLİS ŞEHİT OLDU Diyarbakır'ın merkez Kayapınar ilçesinin Peyas mahallesindeki evinin önünde uğradığı silahlı saldırıda 3 kurşunla ağır yaralanan ve Diyarbakır Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde tedaviye alınan 25 yaşındaki polis Ali Kızıloğlu, kurtarılamayınca şehit oldu. Ali Kızıloğlu'nun vurulduğu yerde incelemelerde bulunan Diyarbakır İl Emniyet Müdürü Halis Böğürcü, Ali Kızıloğlu'nun hastanede şehit olduğunu açıkladı. Böğürcü, 'Olayla ilgili olarak şu an kesin bir şey yok. Ancak polis memuru İstihbarat şubede çalışıyor. Muhtemelen bir terör saldırısı olabilir' dedi. Emniyet Müdürü Halis Böğürcü, gazetecilerin Osman Bal'ın dün şehit edildiği saldırıyla bugünkü olay arasında bağlantı var mı sorusunu ise yanıtsız bıraktı. Canan ALTINTAŞ/ DİYARBAKIR, (DHA)
Reklam
Fenerbahçe'den Açıklama: "Sizi Değiştireceğiz"
Fenerbahçe Kulübü, Galatasaray'ın Volkan Demirel hakkında şikayette bulunacağını açıklaması üzerine resmi sitesinden yanıt niteliği taşıyan bir bildiri yayınladı İşte Fenerabahçe'nin resmi sitesindeki o açıklama;Galatasaray Yönetim Kurulu'nun yapmış olduğu talihsiz açıklama tarafımızca gündemi değiştirmek çabası olmasının dışında hiçbir anlam taşımamasına rağmen, Fenerbahçe'nin değerlerinin ve oyuncularının hedef alınması üzerine iş bu açıklamayı yapmak zorunlu hale gelmiştir. Belirtmek isteriz ki... Bütün bir maç boyunca sahaya her türlü yabancı maddeyi atan ve ağza alınmayacak küfürleri etmekten kaçınmayan seyircisine müdahale etmeyen, Maç öncesi eli sopalı holiganlarca dövülerek hastaneye kaldırılan 2 Fenerbahçeli genç insan için hiçbir duyarlılık nezaketinde bile bulunmayan, Gerek sahadaki oyuncularımıza, gerek kendi arkadaşlarına, gerek tüm taraftarlara ve gerekse Türkiye Cumhuriyeti Türkiye Futbol Federasyonu başkanına saygı göstermekten aciz ahlak yoksunu oyuncularını görmezden gelenlerin, Israrlı sorularımıza rağmen 2 yıldır ödediği vergiyi açıklayamayan ve SPK mevzuatına göre hangi suçlamalarla karşı karşıya olduklarını kamuoyu ile paylaşamayanların, Kendi efsane hocasının sms'lerini bile televizyon ve medyaya servis etmekten çekinmezken; Fenerbahçe teknik direktörünün istifasını medya üzerinden manipüle etmeye kalkanların, İnsanı değerler ve söylemlerden bahsetmeye hakkı yoktur. Kaldı ki bu dil, Fenerbahçe kaptanının adını dahi zikredemez. Futbol takımlarının, Fenerbahçemiz karşısındaki aciz ve umut vermeyen oyununu unutturmanın ya da saklamanın en son yolu Fenerbahçe'nin değerleri ve oyuncularını tartışmaya açmak cüretkârlığıdır. Unutmayın siz sadece gündemi değiştirebilirsiniz... Oysa biz... Sizi değiştireceğiz... FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ HT Spor
Beşiktaş'ta Flaş Gelişme
Beşiktaş'ın Slovak yıldızı Filip Holosko, Süper Lig ekibiyle anlaşmaya vardı.Çaykur Rizespor, Beşiktaş’tan kadrosuna katmaya çalıştığı Filip Holosko’yu renklerine kattı. 6 sezondur Beşiktaş forması giyen Slovak futbolcu, geçen sezon yaşadığı talihsiz sakatlığın ardından uzun süre sahalardan uzak kalmıştı. Yıldız oyuncunun önümüzdeki günlerde imza atması bekleniyor.AMK Spor
Bilic: "Hayalden Öte Bir Planımız Var"
Beşiktaş teknik direktörü Arsenal karşısında işlerinin çok zor olduğunu söylese de şanslarının olduğu görüşünde. Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Şampiyonlar Ligi play off turunda Arsenal ile 0-0'ın rövanşında yarın oynayacakları karşılaşma öncesi düzenlediği basın toplantısında umut dağıttı. Hırvat teknik adam, 'Çok büyük bir maça çıkıyoruz. Özellikle ilk maçta alınan beraberlikten sonra daha önemli hale geldi. İlk maçta Arsenal ile baş edebileceğimizi gösterdik. İlk maçı bence kazanmayı hak etmiştik. Ama yine de alınan sonuç pozitifti. Buraya umut dolu bir şekilde geldik. Yarın harika bir statta dünyanın en büyük takımlarından birine karşı oynayacağız. Onlar maçın favorisi gibi gözüküyorlar. Bizim bir hayalimiz var hayalden de öte bir planımız var. Bunu gerçekleştirmek için elimizden geleni yapacağız.' dedi. 'CEZA ALDIĞIM İÇİN PİŞMANIM' İlk maçın son dakikalarında hakeme yaptığı itirazlar nedeniyle tribüne gönderilmesi ve Arsenal karşısındaki ikinci maçta da yedek kulübesinde olamayacak olması ile ilgili olarak da Bilic, 'Yarın ceza almam tabii ki doğal bir durum değil. İlk maçta olanlardan dolayı pişmanım. Saha kenarında çocuklarımla beraber olmak isterdim. Ama yardımcılarıma da güvenim tam.' ifadelerini kullandı. İlk maçta sergiledikleri oyun ve elde ettikleri skor sonrası takımın özgüveninin arttığına değinen teknik adam 'Aslına bakarsanız ilk maçtan önce de özgüvenimiz yüksekti. Belki ilk maçtan önce oyuncularımızın büyük maç deneyimi olmadığı için özgüven sorunu çekmiş olabilirler. Ama ilk maçtan sonra Arsenal gibi büyük silahlarla baş edebielceklerini gördüler. Biz iyi bir takımız. Birbiri için oynayan enerjik bir kadroya sahibiz. Favori elbetteki Arsenal. Ama inanarak söylüyorum bu işi başarabiliriz.' şeklinde konuştu. 'GIROUD'UN YOKLUĞU ÖNEMLİ' Arsenal'in kadrosu ile ilgili olarak da Bilic, 'Arsenal'in geniş bir kadrosu var. Alman oyuncuları geri döndü ve Everton maçında oynadılar. Ama Giroud gibi önemli bir ismi kaybettiler. Orta sahada çok alternatifleri olmasına rağmen bazı bölgelerde çok da fazla alternatifleri yok.' dedi. 'ARSENAL İLE OYNAMAK İÇİN DOĞRU ZAMAN' Baskının Arsenal üzerinde olacağını sözlerine ekleyen Bilic, 'Bir çok kişi onların iyi bir başlangıç yapmadıklarını söyleseler de bence iyi başladılar. Sezon başı her takım için zordur. İlk maçlarını son dakikada kazandılar. Hafta sonu 2-0'dan maçı Everton depalsmanında çevirmeyi başardılar. Ama bu onlara karşı oynamak için iyi bir zaman. Onlar 10 gün içinde 4 maç oynadılar. Biz de 4üncü maçımıza çıkacağız. Ama ritm bulmak açısından sezon başında sık sık maç oynamaktansa haftada bir maç oynamak daha sağlıklı. Kesinlikle bu maçta yorgun olmayacağız. Arsenal ile daha iyi bir zamanda karşılaşamayabilirsiniz.' ifadelerini kullandı.Goal.com
Reklam
Volkan Demirel: 'Sözlerim Yanlış Yerlere Çekilmesin!'
Volkan Demirel dün oynanan Süper Kupa finalini ve maç sonrasını Fenerbahçe TV'ye değerlendirdi. Volkan Demirel, sezona kupa ile başlamanın önemli olduğunu belirterek, “Sezona böyle bir kupa ile başlamak çok anlamlı oldu. İhtiyacımız vardı diye düşünüyorum. Son iki sezondur alamadığımız bir kupaydı. Bu iki sezonda da cezalı ve sakat olduğumdan dolayı oynayamamıştım. Bu maçta oynamak nasip oldu ve kupayı penaltılarla güzel de bir galibiyetle noktaladık. Takım arkadaşlarım da saha içinde çok iyi mücadele ettiler. Belki maç daha da erken bitebilirdi ama girdiğimiz pozisyonlarda golü atamadık. Çok pozisyona girdik ve karşılığında hiç pozisyon vermedik diyebilirim. Net bir pozisyonları yok. Çok iyi mücadele ettik ve özellikle defans hattımız çok iyi oynadı. Tebrik ederim. Tüm camiamıza hayırlı olmasını diliyorum. Önemli bir sezon. Hedefimiz ve amacımız belli. Bu sezona bir adım önde girmek, kupayla girmek her anlamda bize yazılan bir artıdır. Ben bu kupanın tüm takıma, tüm camiamıza ve tüm taraftarlarımıza armağan olmasını diliyorum” dedi. Tecrübeli kalecinin açıklamalarının tamamı şu şekilde; “Futbolcuların saha içinde neler yaşadığını kimse bilmiyor. Oraya çıkışımızı ve maçtan önce neler yaşadığımızı, maç içerisinde neler yaşadığımızı, atmosferi, stresi, gerginliği her şeyi. Her maçta bu tarz şeyler olabiliyor. İsimler değişebiliyor. Bazen ve genelde aynı futbolcular, ben de dâhilim buna. Çünkü ben işimi hırsımla yapan bir insanım. İşimi karakterimle yapan bir insanım. Taraftarlığımla yapan bir insanım. O yüzden de bazı şeyler bana saha içerisinde ağır gelebiliyor. Ben de bunlara bir şekilde cevap vermek zorunda hissediyorum kendimi. Melo ile yaşadıklarımız doğru değil. Tasvip etmiyoruz hiçbir şekilde. Ben de etmiyorum kendi adıma ama ben hiçbir zaman bana bir şey yapılmadığı takdirde kimseye hiçbir şey yapmam. Bana bir şey yapılıyor ki ben de bunun karşılığında bir şeyler yapıyorum. Mesela ben penaltı kaçtıktan sonra taraftarıma doğru, Selçuk’un penaltısında da aynısını yaptım, taraftarıma doğru koşarken önüme engel koyuyor. Bunu bazıları,’’ Volkan, Melo’nun üstüne çıktı, seviniyor ‘’ diye yorumlayabiliyor. Böyle bir şey olamaz. Maç içerisindeki hareketleri, takım arkadaşlarıma davranışları, bu bir değil, iki değil, üç değil, dört değil, beş değil. Benim açıklamam da maçtan sonra bunun üzerineydi zaten. Hiç kimse üstüne alınmasın veya hiçbir yer hiçbir kurum bunu üstüne alınmasın. Ben de bir hayvan severim. Benim de köpeklerim var. Benim de köpeklerle bağım çok sağlamdır. Yani çok severim. Ama oradaki ifadelerim bir kişiye odaklıydı. O kişi de zaten seviyor kendini o şekilde ifade etmeyi. O yüzden benim ona bu şekilde söylemem farklı yerlere çekilmesin. Benim tek üzüldüğüm o. Yoksa ben hep söylediklerimin arkasındayım. Tabi yaşananlar güzel değil. Biz oraya Soma aileleri için gittik. Umarım da faydamız, ufak da olsa bir yararımız dokunmuştur, ufak da olsa onlara mutluluk, onların yüzlerinde bir gülümseme hissettirmişizdir. Eğer bunu başarabildiysek, bu bize mutluluk verir. Tabi ki bu taraftan bakıldığında bu tarz şeyler futbolda güzel değil ama her derbi maçından sonra bu tarz şeyler konuşuluyor, yaşanıyor. Bunlar oluyor futbolda. Fazla da abartmaya, büyütmeye gerek yok. Bunlar futbolun içinde olan şeyler.” eurosport
Melo: 'Volkan'ı Ciddiye Almıyorum'
Felipe Melo, Volkan Demirel'in Süper Kupa maçında kendisine yaptığı hareketle ilgili konuştu.Galatasaraylı Felipe Melo, Fenerbahçe kalecisi Volkan Demirel'in Süper Kupa maçında kendisine yaptığı harekete ve söylemlerine cevap vermeyeceğini söyledi. Volkan'ın, 'Belediye sokak köpeklerini zehirlesin, yoksa bu iş başıma kalacak' göndermesi yaptığı Melo, maç sonrası takım arkadaşlarına, 'Volkan'ı ciddiye almıyorum. Kesinlikle cevap vereyeceğim' dedi.skorer
Reklam
Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı: 'İki Ayaklı Köpek Kendini Bilir'
Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı İlhan Ekşioğlu, Milli kaleci Volkan Demirel'in dün akşamki Süper Kupa maçı sonrası söylediği sözleri eleştirenlere sert çıktı ve 'İki ayaklı köpek kendini bilir.' dedi. Konuyla ilgili sosyal medya hesabı twetter üzerinden sert bir açıklama yapan Ekşioğlu, 'Haysiyet ve ahlaktan nasiplenmemiş şerefsizler şimdi bu sıfatların öğretmenliğine soyunup Volkan'a linç kampanyası başlattılar. Nedense hep Fenerbahçe kazanınca küfürler duyulmaz sahaya atılanlar görülmez ve konuşulmaz sadece bir kaptan hedef seçilir.' diyerek, şu ifadeleri kullandı: 'Bir de şöhret peşinde olanlar var, köpekleri kullanıp. Beyinsiz cahil, o lafın kime gittiği belli; 2 ayaklı köpek kendini bilir. İçindeki Fenerbahçe kini ile boğuşan bir başkanın takımını yenmek bizlere tarifi imkansız bir mutluluk veriyor. İşte bu nedenlerle bu kupa kimine neşe kimine kabus oldu. YAŞA FENERBAHÇE.'VOLKAN DEMİREL NE DEMİŞTİ? Bu arada Fenerbahçe ve A Milli Takım'ın bir numaralı kalecisi Volkan Demirel, dün Galatasaray'a karşı oynadıkları TFF Süper Kupa maçının ardından, soyunma odasında kulüp televizyonuna yaptığı açıklamada, sarı-kırmızılı oyuncu Felipe Melo'yu kastederek, 'Belediye gereksiz sokak köpeklerini zehirlesin. Yoksa iş bana kalacak.' cümlelerini sarf etmişti.Şampiy10
Malaga'dan Cimbom'a İki Teklif
İspanya'nın Malaga kulübü, Nordin Amrabat'dan sonra bu kez de Bruma için Galatasaray'ın kapısını çaldı.İspanyol kulübün, İstanbul'a iki yönetici göndererek Galatasaray'a Amrabat ve Bruma için ikili teklif sunduğu öğrenildi. Malaga Sportif Direktörü Mario Husillos ile yöneticilerden Vicente Casado'nun sarı kırmızılı kulübe önerdiği teklifin Amrabat'ı bonservisi ile satın almak, Bruma'yı ise bir yıllığına kiralamak olduğu vurgulandı. Amrabat transferinde sona gelindiğini hatırlatan İspanyol basını, taraflar arasındaki bonservis bedeli konusunda farklılığın giderildiğini belirtti. Bruma'yı da kiralamak isteyen Malaga yönetiminin, Galatasaray'dan bu futbolcu için de olumlu sonuç almaya başladığı gelen haberler arasında.Anlaşma sağlanması halinde Malagalı yöneticilerin bu iki futbolcu ile İspanya'ya dönerek resmi sözleşme imzalaması bekleniyor.DHA
Reklam
'Kızımla Çektirdiğimiz Fotoğrafı Bile Medyaya Servis Edeceklerdi'
Fenerbahçe’den istifa eden Ersun Yanal, Serhat Ulueren'e birbirinden çarpıcı açıklamalar yaptı. İşte o çarpıcı açıklamalar -Bu olanlar biraz ters olmadı mı? Bir adamı kovuyorsun sonra özel yaşantı, kadın konularından bahsediyorsun. Özel yaşantı falan tamam ama bakın şöyle söyleyeyim. Samimi olarak konuşuyorum, keşke bahsedildiği gibi sevgilim olsaydı da “Güzel bir şey için gitti” deseydiler. Ama yok. Anlatılanların hiçbirinin benimle alakası yok. Bahsi geçenlerin tamamı benim arkadaşım, misafirim. Bakın, benim kızım var, oğlum var. Oğlumun kız arkadaşı, kızımın arkadaşları, onların çevreleri var. Hepsi tekneye geldi eğlendiler. Beni o zaman yakalasalardı ne olacaktı acaba çok merak ediyorum. Hepsi çocuklarımın arkadaşlarıydı mesela. Size çok acı bir olay daha anlatayım. Beni kızımla çok fazla benzetmezler. Beraber çektirdiğimiz bir fotoğrafı bile medyaya servis edeceklerdi.” Aman sakın böyle bir şey yapmayın” dedim. Büyük rezalet. Benim anlamadığım şu. Bunları çıkaran insanlar hiç mi bir bayanla yan yana gelmiyor? Tek işleri robot gibi insanların arasında gezmek mi? Benim masamda bayan oturamaz mı? Erkek arkadaşı var. Oturamayacak mı? Bu yüzden bana çok ayıp ettiler. Olay bambaşka bir olay… -Aziz Yıldırım antrenmanları kadınlara göre ayarladığını söyledi gazeteye. *Ağabey ben söyledim. Antrenmanları kadınlara göre falan ayarlamadım. Ben çalışma programını sezonu açtığımız gün açıkladım zaten. Açıklamamda da var zaten. Sezonun ilk başlayacağı maça kadar, kuralar çekildi, çekildikten sonraki gün de dahil olmak üzere ben bütün programımı yaptım ve ilan ettim. Benim programım net bir şekilde belli. Ben kimseye göre program yapmadım. Ama sorun çıkarmak isteyen 50 tane bahane bulur. Ben, sadece Aziz Yıldırım’ın bahsettiği gün Topuk Yaylası’na gelen bayanlara bilet verdim. Hatta o gün yaylaya 4 erkek 3 bayan geldi. 2 erkek sisten dolayı çıkamadı. Diğerlerine de sadece bilet verdim. Bunu da mı yapamam yani? Bayanlarım kim olduğunun önemi yok. Sevgilim de olabilir ama değil. Ayrıca sadece oraya değil istersem Samandıra’ya da getiririm, maça da götürürüm. Kiminle ne yaptığımı bilmiyorlar bile. Bahsettikleri kişileri görmedim. Oturmadım bile. Bu işin altında ne var hocam? *O kadarını bilemiyorum. Aziz Yıldırım’ın açıklamalarında siz de duydunuz. “Zico, Aykut, Ersun şampiyon yapmadı” diye net şekilde söyledi. Özel hayatla ilgili şunu söyleyeyim. Siz de bu sektörün içindesiniz. Benim neyimi gördünüz? Kiminle yakalanmışım, nerede basılmışım? Ne yaptım ben? Danimarka, Kopenhag’daki fotoğraflar için ne söyleyeceksin? Alakası yok kardeşim. Nerede görmüşler beni. Ben her yerde, her meydanda herkesle otururum. Menajer Mithat Halis falan akşam fotoğrafını çekmiş diyorlar. *Mithat’la beraber, bir kişiyle oturmadım ben. Benim arkadaşlarım var, Mithat Halis’in dört tane arkadaşı var. Dört tane daha bayan var, dört tane daha erkek var. Hocalar var, onların kızları var. Ben bunun hesabını niye vereyim? Ben gizli saklı oturmuyorum ki. Herkesle beraber, bir iki kişi de oturmuyorum. Saçmalık ya. TOPU BAŞKANIN KUCAĞINA BIRAKTIM İstifa ettiğim gün, Aziz Yıldırım ve Mahmut Uslu’nun benimle randevusu vardı. Ben oraya gitseydim, beni istifa ettirmezlerdi. Benim istifa etmem ne demek? Topu başkanın kucağına bırakmam demek. Futbolcu “Ersun Yanal’ı istemedi” demek ne demek? Futbolcu seni sevmese, seninle ilgisi olmasa, kavgalı olsa sence ben o takımı şampiyon yapabilir miydim? Futbolcu tabi ki ağlayacak, rahatsız olacak. Ben bugüne kadar sızlanmayan futbolcu görmedim. KAYDI BEN YAPTIRDIM Kayıt yapılmasını da belgesel olması için ben istedim. Oraya gideceğini bilerek yapmadım. Peki, basına sızan ses kaydını kim yaptırdı? *Ben şöyle yaptırıyorum. Benim sezon başından beri yaptığım bütün toplantılarım, oyuncularla yaptığım bire bir görüşmeler de dahil olmak üzere hepsi kayıt altındadır. Soyunma odası da dahil olmak üzere. Kayıt yapılmasını da ben istedim. Oraya gideceğini bilerek yapmadım. Ben hiçbir zaman kötü düşünmem ki. Hatta ben şunu söyledim: “Çocuklar, bu çok güzel bir belgesel olacak. Şampiyon olunca bunu kullanacaksınız” dedim. Hangi maç hocam o? Vallahi hatırlamıyorum. Valla hatırlamıyorum. Siz soyunma odasına hiç girdiniz mi? Kazansanız da, kaybetseniz de orada neler olur neler. Orada konuşma jargonları vardır. Zaman zaman oyuncuyu motive edersin, zaman zaman sakinleştirirsin. Bunu yaparken sıkça argo kelimeler de kullanırsın. Bu bir gerçek. Hocam seni bir konuda eleştiririm. Takım şampiyon olduğu gün antalya’ya veya başka bir yere gitmeni eleştiririm . O konuyu da anlatayım. Benim bu organizasyondan haberim yoktu. Planlanmış bir yemek değildi. Kutlama olmayacağı özellikle söylendi. Ama uçağa binerken millet birbiriyle konuşup organize olmuşlar. Ben sonradan öğrendim. Kalamaz mıydın yine de? Kalsam ne olacak ki? O yemekte kaç kişi var baksınlar. Orada herkes yok. Biri geldi 10 dakika oturdu, diğeri 15 dakika kaldı. Yani düzenli bir durum yok ortada. Ama eğer bunu problem haline getirmek istersen, öyle yorumlarsan büyük sorun gibi görünür. Hatta o yemekte Webo da yoktu. Çünkü o da benimle birlikte Antalya’ya gitmişti. O GÜN İSTİFA ETMELİYDİM Samandıra’ya geldim programlar falan değişmiş. Aslında o gün istifa etmem gerekirdi ama Soma maçları vardı. Yaşananlardan dolayı sıkıntılı mısın, kırgın mısın? Üzgün de kırgın da değilim. Çünkü Türkiye’de bunlara çok alıştım. Şampiyon takımla yolları ayırdın, nasıl üzülmezsin? *İnsanlar karşılıklı ilişkilerde, işlerde başarılı olur. Ben gerçekten kendi isteğimle ayrıldım. Olmayacaktı çünkü. Hayırlısı olsun. Yapacak bir şey yok. Öfkeli değilim, kızgın değilim. Fatih Terim de takımı şampiyon yaptı . Bu kadar olmasa bile ona da itibarsızlaştırma operasyonu yapıldı. Fatih hoca için de aynı şey geçerli. Fatih hocayı da o şekilde itibarsızlaştıramazsın. Görevi bırakmadan önce kimse benimle konuşmadı. Samandıra’ya geldim programlar falan değişmiş. Dışarıdan müdahale başlamıştı yani. Aslında o gün istifa etmem gerekirdi ama Soma maçları vardı. O karşılaşmaların önüne geçmemesi gerekiyordu bu olayın. İSMAİL KARTAL İYİ ÇOCUKTUR Ayrıldıktan sonraki F.Bahçe’yi nasıl buldun. 90 dakika pres yapan bir takım vardı sahada? *İsmail Kartal iyi çocuktur. Çok eskiden beri tanırım onu. Hatta antrenörlüğünü de yaptım. Onun kötü niyetli biri olduğunu düşünmüyorum. Başarılı olabilir mi sence? *İşi çok zor. Ama inşallah başarılı olur. DİEGO LİSTEMDEYDİ Hocam sen Diego’yu istemedin değil mi? Doğru mu bu? Listemde 3 isim vardı. Biri de Diego’ydu. Onun sözleşmesi yoktu. Diğerlerinin maliyetleri çok daha yüksekti. Arda’yı arayıp sordum, “İyi bir oyuncu alın” dedi. Transfer kararını böyle verdik. EMENİKE TEMİZ Sen görevi bıraktıktan sonra Emenike’nin sosyal medyada paylaştığı fotoğrafı gördün mü? Elinde içki bardağı, bacak bacak üstüne atmış. Vallahi görmedim. Emenike öyle bir çocuk değil. Çok saf, temiz bir çocuk. Ama senin gitmenden mutlu olmuş, rahatlamış gibi. Yok. O algıyı yaratırlar. Yoksa Emenike bunu yapacak biri değil. Takım içinde herhangi bir futbolcunun sana karşı küstahlığı ya da yanlış tavırları oldu mu hocam? *Hayır hayır. Bizim şampiyonluğa yürüdüğümüz dönemde futbolcular sağlam karakter ortaya koydu. -Sadece sezon başında Sow’la bir sorun yaşamıştınız, onu da çözdünüz herhalde sonradan. *Ağabey normal bir şey bu. Futbolcu iyiyse oynatırsın, değilse oynatmazsın. Koşan, futbol oynayan iyi de oynayan adamı nasıl olur da oynatmazsın ki? Antrenörlükte bu vardır. Bir adamı oynatmazsın, hırslandırır daha fazla verim alırsın. TÜRKİYE'DE HER ŞEY BASİT Nasılsın hocam? İyi misin? Toparlanabildin mi? *Çok şükür iyiyim. Tempo kalmadı, sakinleştik biraz. Toparlıyoruz yavaş yavaş da gerçi toparlayacak bir şey de yok aslında. Öyle demeyin hocam. Bu kadar olay yaşandı. Bunlar bu kadar basit değil ki. Türkiye'de her şey basit ağabey. YILDIRIM'I KAPATTIM -Hocam F.Bahçe’yi çalıştırdığın için pişman mısın? Ayrıldığında böyle bir şey hissettin mi? Hiç olur mu öyle şey? Aziz Yıldırım hakkında ne söylemek istersin? *Hiçbir şey! Ben kendi düşüncelerimi söyledim ve o işi kapattım. Kapandı mı sence? Benim için kapandı. Benim görevim bitti. Ben kesinlikle arkama bakmıyorum. KADIKÖY'E GİTMEM Bundan sonra ne yapacaksın hocam? Biraz dinlenirim, arada maçlara gider izlerim. Fenerbahçe’nin maçlarını izler misin? Zor olur. Oraya gidip stadı rahatsız etmek istemem. Daha çok yurt dışındaki maçları takip etmeyi düşünüyorum. Yurt dışından teklif var mı hocam? *Hayır yok AKŞAM
Ömür Gedik'ten Volkan'a Dev Tepki!
Fenerbahçe'nin file bekçisi Volkan Demirel'ın sokak köpekleriyle ilgili sözlerine hayvan severlerden büyük tepkiler geldi. Fenerbahçe 'nin file bekçisi Volkan Demirel 'ın sokak köpekleriyle ilgili sözlerine hayvan severlerden büyük tepkiler geldi. Ünlü şarkıcı, sinema eleştirmeni ve hayvan dostu Ömür Gedik, kişisel Twitter hesabından tecrübeli eldivenin yaptığı açıklamalara tepki gösterdi. Hayvanlarla olan düşkünlüğüğle tanınan Ömür Gedik, 'Fenerbahçe kalecisi Volkan Demirel'i zehirlemek istiyorum... Zehirlenmesini istediği köpekler adına...' sözlerini kullandı. Volkan, maç sonrasında 'Belediye gereksiz sokak köpeklerini zehirlesin. Yoksa olmayacak, bana kalacak bu iş. Ben de ceza alırım diye korkuyorum.' demişti. Ahaber
Reklam