Yüzde Kaç Eşit Ağırlıkçısın?

Iq-Genel Kültür Testleri-

Sayısalcı-sözelci kavgasında geri planda kalan eşit ağırlıkçılar... Bugün sizin gününüz. Daha fazla bu duruma kayıtsız kalamayıp ne yapabiliriz diye düşündük ve bu testi hazırladık.

Yüzde kaç eşit ağırlıkçısın? Öğrenmek için haydi teste!

1. Haydi başlayalım! Görseldeki indirim yapan mağaza toplam yüzde kaç indirim yapmıştır?

2. Bu yargılardan kaç tanesi senin için doğru?

3. Bu tespite yüzde kaç katılıyorsun?

4. Sence hangisi daha büyük bir deha?

Johann Wolfgang von Goethe
Leonardo Da Vinci
Galileo Galilei
Sir Isaac Newton
Blaise Pascal
Albert Einstein

5. Hadi bakalım!

6. Görseldeki eserlerden kaç tanesi 1.Tanzimat dönemi eserlerindendir?

7. Sandviç ekmeğine salamları ne şekilde koymak sana daha uygun?

8. Geldik son soruya! Öğretmensin ve bir öğrencin bu soruyu bu şekilde cevaplamış. Ona bu soru için 10 puan üzerinden kaç puan verirdin?

%100 Eşit Ağırlıkçısın!

Verdiğin yanıtlara göre sen yüzde 100 eşit ağırlıkçısın! Sen iflah olmaz bir eşit ağırlıkçısın. Matematik, geometri, fen dersleri ile aran pek iyi değil. Çok kötü de değil ama olmasa da olur bunlar. Zaten okul hayatın boyunca bunlardan hep kaçtın. Kaçtın ama nereye kadar işte! Testimiz her şeyi ortaya çıkardı! Az çok yapabiliyorsun ama çok da yaptığın söylenemez. Şaka bir yana eşit ağırlıkçıysan ne olmuş yani herkesin hedefleri ve becerileri aynı olacak diye bir şey yok. Senin hem sayısal hem de sözel zekan gelişmiş ve bu alanda geliştirmişsin kendini. Ortamlarda eşit ağırlıkçılarla dalga geçildiğini falan duyarsan sakın susma. Sen de onlara kendi alanından sorular sorarak vur ve yüzlerini izle sadece!

%85 Eşit Ağırlıkçısın!

Verdiğin yanıtlara göre sen yüzde 85 eşit ağırlıkçısın! Buna şaşırdığını sanmıyoruz. Eşit ağırlıkçılık senin benliğine işlemiş. Sayısalcı olmanın yanından geçmeyi bir ara düşünmüşsün ama eşit ağırlık seçerek çok da iyi yapmışsın valla. Ne o öyle geometri, x'ler y'ler, kosinüsler falan. Güzelim edebiyat, coğrafya gibi konular varken. Oku, öğren, kendini geliştir. Bu kadar basit her şey. Bunu da en iyi şekilde yapacağına inanıyoruz. Eşit ağırlıkçılığın hakkını verelim!

%65 Eşit Ağırlıkçısın!

Verdiğin yanıtlara göre sen yüzde 65 eşit ağırlıkçısın! Fena bir oran değil. Tam anlamıyla bir eşit ağırlıkçısın diyemeyiz ama eşit ağırlıkçılığa dair büyük izler barındırıyorsun. Kafan rahat bu konuda. Sayısallara da basıyor kafan amiyane tabirle. Daha ne olsun yani! Sosyal medyada falan çok hor gördüler bu eşit ağırlıkçıları ama sana kimse karışamaz. Herkese cevabını verirsin!

%50 Eşit Ağırlıkçısın!

Verdiğin yanıtlara göre sen yüzde 50 eşit ağırlıkçısın! Zekanın yarısı bir eşit ağırlıkçının özelliklerini taşıyor. Diğer yarısı ise sözelcilikle, sayısalcılık arasında gidip geliyor! Bence en iyisi olmuş. Her alana ilgi duyup, o alanlarda kendini geliştirebilme şansına sahipsin. Kafan ne eserse ona yönelebilirsin yani. Biraz gayretle de üstesinden gelemeyeceğin hiçbir şey yok. Biz gayet memnun olduk bu sonuçtan umarız sen de memnunsundur!

%25 Eşit Ağırlıkçısın!

Verdiğin yanıtlara göre sen yüzde 25 eşit ağırlıkçısın! Senin için tam bir eşit ağırlıkçı diyemeyiz ama içinde bir yerlerde buna dair izler var. Ama çok fazla değil. Azıcık. Daha çok bir sayısalcı gibi çalışıyor beynin. Bunun artısını da her yerde görüyorsun zaten. Bu durumdan da gayet memnunsun. Ne diyelim sen böyle mutluysan biz de mutluyuz!

%0 Eşit Ağırlıkçısın!

Verdiğin yanıtlara göre sen yüzde 0 eşit ağırlıkçısın! Senin uzaktan yakından eşit ağırlıkçılık ile alakan yok. Ya sayısalcısın, ya sözelci ya dilci ama kesinlikle eşit ağırlık değilsin. Bundan da gayet memnunsun. Şu anki hayatından, kendini geliştirmenden, başarılarından... Sen memnunsan, biz de memnunuz!

A post shared by @onediocomtest on

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
tc-tugce-ergun

Ulan biyoteknoloji muhendisligi yuksegi yapiyorum yandal nanoteknoloji muhendisligi(+polimer muhendisligi dersi alacagim) ve bana esit agirlikci dedi afallamamtan kendime gelemedim onediyo napiyon kocum

mrspisenses

%100 Eşit Ağırlıkçısın! Sayısalcı/Sözelci kavgalarına karışmadan ikisini de anlayıp sinsice gülüyorum. Şimdi Dilciler Düşünsün :DDDDDD

justice_fighter

%25 Eşit Ağırlıkçısın! Verdiğin yanıtlara göre sen yüzde 25 eşit ağırlıkçısın! Senin için tam bir eşit ağırlıkçı diyemeyiz ama içinde bir yerlerde buna dair izler var. Ama çok fazla değil. Azıcık. Daha çok bir sayısalcı gibi çalışıyor beynin. Bunun artısını da her yerde görüyorsun zaten. Bu durumdan da gayet memnunsun. Ne diyelim sen böyle mutluysan biz de mutluyuz!sayılsalcı mııı😂

emir-simsek4

%0 Eşit Ağırlıkçısın! nasıl olum ben eşit agırklıcıyım

v.i.p

Eşit ağırlıkçıyım, mutluyum, her bölüme gidebilirm. Siz sayısalcılar ve sözelciler birbirinizi yemeye devam edin hahaha...

Görüş Bildir