Yurdumuz Mühendislerinin Zehir Gibi Beyinlere Sahip Olduğunun Kanıtı 23 Mezuniyet Pankartı

Komik-
2 dakikada okuyabilirsiniz

Bölümden bölüme değişse de mühendislik okumak genelde zor bir olay. Sabahlamalar, bütler, tek ders sınavları arasında çok uzatmadan bitirenler şanslı sayılabilir. Bitirip de mezun olanların ise mezuniyet törenlerinde açacakları pankartları az çok tahmin edebilirsiniz. Ya da edemeyebilirsiniz. En iyisi içeriğe bakalım hep beraber. 😂

1. Doğru söze ne denir? 😂

2. Sınavlar yaklaşıyor. Notlar, ses kayıtları çıksın ortaya. Ancak bu koalisyonla mezun olabiliriz. 😅

3. Oku oku bitmiyor valla. 😀

4. Mesaj net. 😃

5. Kim demiş kadından mühendis olmaz diye. 💪🏼

6. Mühendisin aşkı da böyle oluyor. 😃

7. O kadar da değil. 😂

8. 🤣

9. Gelecek, gelecek merak etmeyin.

10. Tam bitmemiş de olabilir iyi bakın bence. 😆

11. Kadınlar haklı...

12. Artık bu konuda anlaşalım.

13. Her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır.

14. Çok doğru. 😂

15. Mezun olmakla bitmiyor. ''Oğlunuz ne iş yapar acaba?'' var daha.

16. Aşk böyle bir şey işte.

17. Kabul edelim ki bayağı zor söylemesi.

18. Ne sanmıştınız? ❤️

19. Mutfaktaki priz çıktı da bir bakar mısın kardeşim?

20. Ne demek edemem. Annen boşuna mı okuttu seni? Edeceksin, konu kapanmıştır. 😅

21. Çokça emek hem de....

22. Olması gereken...

23. Zaten bu bir sır sadece endüstri mühendisleri biliyor. 😅

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
dgencer202

Temel dil kurallarından bihaber üniversite mezunları... Hey gidi hey...

dtleyla

O değil de o kadar okumuş, mühendislik bitirmişsiniz, keşke ayrı yazılan "-de" ekini de bilseydiniz #7 ve #8 numaralardaki arkadaşlar :/

fatma-yilmaz54

4 GİRESUN UNİ.... :D

yagmurainy

sen desen anlamicaktım

fatma-yilmaz54

birşey değil...

babu

#9 wolksvagen şanzımanlarının tamirlerini alsalar ihya olurlar walla..

corpse-bride

koş sevim elektrikçi geldi:D şu dil bilgisi kuralcıları beni bitirdi bi rahat bırakın şu çocukları ya

Başlıklar

aşkkadınlarolay
Görüş Bildir