Var Bir Hayalimiz! Erkeklerin Bulduğu Anda Pamuklara Sarıp Sarmalayacağı 11 Sevgili Tipi

15PAYLAŞIM

Erkekler yalnızca dış görünüşe bakıyor diyenler artık bir miktar utanırlar herhalde. 😎

1. Arabayla halı sahaya bırakıp alan bunun üzerine de hiç trip atmayan sevgili.

Hatta isterse bize "Bu maç şortu biraz kısa mı olmuş?" diye de sorabilir? 😂

2. Seninle birlikte oyun oynayacak gamer sevgili.

Oyunseverlerin hayalindeki ilişki. 😎

3. Birlikte mutfağa girdiğinizde hem eğlenebileceğiniz hem harika yemekler çıkarabileceğiniz masterchef sevgili.

Birlikte yapmak ve bundan keyif almak önemli. 😌

4. Kurtlar Vadisi'nin ilk 97 bölümünü oturup birlikte izleyebileceğin harbi bir sevgili.

"Usta yengeye Elif dedin." diye arada espri de patlatabilir. 😁

5. "Yüzüklerin Efendisi" deyince aklına kır düğününden önce şu ekip gelen sevgili.

Yüzüğü neden kartallarla götürme... Neyse tamam sustum... 😅

6. Sen kamp ateşini yakarken yanında pişirmek için mantarları hazırlayan sevgili.

Ya da bunun tam tersi de olabilir. O ateşi yakar sen mantarları hazırlarsın ne olacak. Yeter ki iş bölümü yapılsın. 🤩

7. Yaptığın ince esprinin üzerine benzer bir espri yaparak ideal çift uyumunu Everest'e çıkaran sevgili.

İlişkideki çiftlerin ortak espri anlayışı olması çok önemli. 😏

8. Tıraş olurken yanında makyaj yapan, bir aynayı bölüştüğünüz sevgili.

Relationship goals! 👊

9. "Berbere gitmene gerek yok ben alırım enseni" diyen hünerli sevgili.

Bir de saç kesebiliyorsa var ya tapılır. 😁

10. En sevdiğin şarkıyı sana ukulele, piyano, gitar veya herhangi bir enstrümanla çalabilecek müzisyen sevgili.

Sesin güzelse sen de şarkı söylersin. Ya da tam tersi gerçekleşir.  😌

11. Birlikte maça gidebileceğin, tezahürat yapabileceğin sporsever sevgili.

Tabii pandemiden sonra stadlar açılınca. 😅

Advertisement
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ashirogi-muto

Bakın benim bir kadından genel davranış olarak tek bir beklentim var: Derdini medeni bir insan gibi sakince, bağırmadan, trip atmadan ve küsmeden ifade etsin. Ama en fazla 10 kadından biri bu vasfı taşıyordur. Ben bunu yaparken zorlanmıyorum, çevremdeki erkek arkadaşlar da zorlanmıyorlar. Bunda bu kadar zor olan ne gerçekten anlamıyorum. Ben öyle değilim bütün kızlar öyle değil sen manyaklara denk gelmişsin diyecekseniz hiç zahmet etmeyin. Sizi tebrik ediyorum ama bu modeller dolu yani dolu.

ttutikoo

Wow sonunda bakuman izleyen biri

ashirogi-muto

İzlediğim en cana yakın animelerden birisidir. Yeri bende ayrıdır bu yüzden :)

ttutikoo

benim de en sevdiğim animelerden biri hatta sonra bi ara mangaka olmak istemiştim imkansız olduğunu bile bile

ashirogi-muto

Bu animeyi izleyip de mangaka olmak istemeyen yoktur herhalde :) Ben de kendimi sorgulamıştım Bakuman’ı izlediğim zamanlarda (5 yıl önce). Ben hangi yolda ilerliyorum, sevmediğim bir işi yapıp sıkıcı bir hayata mı sahip olacağım diye. Keşke sanatçı olabilsem demiştim ama çöp adamı bile düzgün çizemediğim gerçeği bütün hayallerimi yıkmıştı. Düz insan olmaya mahkum olduğuma karar verip o yönde ilerlemeye başladım ben de. Henüz ne pişmanım ne de gururluyum. Bakıcaz :) Hayatın gerçekleri insana iyi gelmiyor gerçekten.

gamzeben

Ben 11 maddenin 10unu da yaptım ama aldatıldım arkadaşlar. Karşınızdakinin kanı bozuk olunca mükemmel bir sevgili olmanızın bir anlamı olmuyor. :(

dsdsd5678

salakmış seni aldatan boşver kral

lucidum

Hangisini yapmadın? Belki asıl onu yapman gerekiyordu. :D

gamzeben

Bir müzik aleti çalıp ona serenat yapmadığım için aldatıldım yani :) piano çalmayı biliyorum ama öyle bir ortam olmadı açıkcası.

lucidum

Yazık olmuş. Mükemmel kadın falan olman lazım bunları yapıyorsan, seni aldatan kaybetmiş. :D

mad-chemist

Şerefsiz

gamzeben

Gökdeniz arkadaş; mükemmel kadın tabiki değilim. Hep kendimde aradım suçu, şöyle yapsaydım, böyle olsaydım aldatmazdı dedim. Aldatılma sebeplerim de hep saçma nedenler oldu. Ancak farkettim ki; kim olursam olayım ne yaparsam yapayım herif aldatmaya hep bir bahane bulacak.

lucidum

Bazı insanların kanı bozuk yapacak bir şey yok, hayat karşına sana uygun birini de çıkaracaktır, aldatılmak gerçekten kötü bir şey, keşke kimse yaşamasa şöyle bir şey

gamzeben

Hayat devam ediyor. :)

lunea

TABİ CNM BAŞKA Bİ İSTEĞİNİZ

dsdsd5678

siz böyle listeler hazırlayınca iyi ama

lunea

hiç böyle listelerle işim olmaz, düşündüğün şekilde düşünmüyorum. Lütfen yargılama.

dsdsd5678

bilemiyorum altan

Görüş Bildir