Tombiksek Tombiğiz Be! Ömrü Kilo Vermekle Geçerken Bir Türlü İstediği Kadar Zayıflayamayan Derdolar Bunları Çok İyi Bilir

-

Bizi bizden başkası anlamaz arkadaşlar. Şunları yaşamayan var mı içinizde Allah aşkına ya?

1. Çiçeğin böceğin çiftleştiği, insanların hormonlarının kaynadığı Nisan - Mayıs ayları, senin için sinir bozan uyandırma alarmı gibidir. Allahım bu nasıl bir maraton!!!

Çok iyi anlıyor ve yapısal olarak parçalanıyorum arkadaşlar. Adeta köprüden önce son çıkış gibi günler bu günler...

2. "Yiyorum yiyorum kilo almıyorum" diyen sinsiler DERHAL BURAYI TERK EDİN! Çünkü size sinir oluyoruz, sizi hırpalamak istiyoruz. Böyle bir şey olabilir mi arkadaşlar?

Bizimki de metabolizma bunlarınki de. Hayır yani iyi tamam da neyin şovunu yapıyorsun kardeşim ya, çekil şurdan!

3. Sibel Can ve Ezgi Mola bizim en yakın arkadaşlarımızdır. Tamam Ezgi Mola çok güzel kilo verdi de o tombişlik alnımıza yazılmış bir kere, ne yapsan gitmez.

Alnuma yazdı kader, silemedum...

4. Bazen etrafta "Ama senin de yüzün güzel..." diyen densizler bulunur. Överken sövmek işte bunlara mahsustur. He güzel biliyoruz, iyi ki söyledin!

Boşuna dememişler "ama'dan sonra gelen her cümle yalandır" diye...

5. Hayatında sadece 3 gün yarınları düşünmeden mutlu oldun diyelim. 3 gün ya 3! O süre zarfında hesaplamadan yediğin-içtiğin şeylerin kilosunu vermen 1 ay sürer neredeyse.

Mutlu olmak bizde kilo yapıyor diyebilir miyiz? Vallahi yapıyor!

6. Karşınızda simit, poğaça, açma, kete yiyenlere Perihan Savaş'ın taze fasulyesinde gözü kalan Sezercik gibi bakakalırsınız. Çileye bak!

Dünyanın en hüzünlü film sahnesi bu olabilir gerçekten ya :(

7. Her yerin ağrıyarak spora başlarsın, kafanı bacağından geçirirsin, türlü türlü hareketler yaparsın. Fakat derviş sabrı gibi bir sabır lazımdır sonucu görmen için.

Dura dura bir sel oldum erenler, bilmem çağlasam mı çağlamasam mı...

8. Hiçbir şey yememek için bu kadar para ödediğin başka bir dönem de yoktur ayırca. Diyet yapmak dünyanın en pahalı şeyidir ve marul haftaya gelecektir!

-Protein al, karbonhidratı kes

+Annemin bileziklerini satıp geliyorum bi saniye...

9. Dünyadaki bütün kıyafetler 34 beden üretilmiştir adeta. Tam böyle ara bedende kalmışsındır kilo vermeye çalıştığın için ama her şeyin göbeği açık, baldırı yapışıktır. Kıyafetlere "Dur biraz bekle lütfen" demek istersin, beklemezler.

Yahu arkadaş giyecez onları da şu dönemi bir atlatalım ya ohooovvv. Hiç mi bize göre bir şey yok şu dünyada?

10. Sabah kalkıp içindekileri komple boşalttıktan sonra odana girip bir güzel soyunur, tartıya öyle çıkarsın ki sonuç muhteşem olsun. O şerefsiz tartı sanki dış güçlerin oyunu sebebiyle 1 gram oynamaz. DELİ OLURSUN DELİ!

Biz o tartılara ne yağacağımızı çok iyi biliyoruz. Her şeyin bir sırası var, bekleyelim...

11. Her halimizle güzeliz, o ayrı mesele de bunu da başarabiliriz kızlar. Yılan gibi olmak isteyen herkese buradan selam eder, mücadelesinde başarılar dilerim.

Ceylan arkadaşımıza katılıyorum...

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
eluine

Ben kilolu severim, bana fark etmiyor. Kalbi güzel olan her kadın güzeldir. Hem zaten güzellik de göreceli bir kavramdır. Şöyle ki; A kişisine göre çirkin olan bir şey B kişisine göre dünyanın en güzel varlığı olabilir. Ben mesela pırasa sevmem, bu pırayı kötü ve ya çirkin mi yapar? Annem bayılıyor yani.. :) Kadını sevin. Kalbini.. (Evet düşüyor böyle haydi uza).

hatice-gulsah

Artık 60 kilo olan kadınlara bile şişman diyorsunuz biz manken değiliz oyuncu değiliz neden 45 kilo olalım

ashirogi-muto

Kalori kısarak beslenmeyi denedim hiçbir işe yaramadı, diyeti bıraktığımda kilo da almadım değişen hiçbir şey olmadı yani. Çok değil sadece 5 kilo vermek istiyorum. Yurtta yaşıyorum bu yüzden mutfağım yok. Spora ayıracak 1 saatim bile yok, öyle bir zamanım olsa uykuya ayırırım. Yani bana spor ve mutfak gerektiren besinler önermeyin lütfen peşinen söyleyeyim. Tavsiyesi olan varsa yazarsa memnun olurum.

dmttt

sadece ekmeği bırak ve aç karnına bir tatlı kaşığı sirke iç

ashirogi-muto

Ekmeği bırakmak kilo verdirmedi ama sirkeyi denememiştim, deneyeceğim. Teşekkür ederim :)

matizinmeftunu

bi gıcıklık yapayım mı? kahvaltıda tam bir somun ekmek yememe rağmen 52 kiloyum

pompaci-dave

#2'yi begendim

pompaci-dave

tabii ki

Başlıklar

DiyetSavaş
Görüş Bildir