Satır Aralarını Okuyoruz: Bir Kadının Senden Hoşlanıp Hoşlanmadığını Anlamanın 23 Yolu

 > -

Baştan uyaralım, burada yazacağımız şeyler son derece genel görüşler. İllaki her biri sana uyacak diye bir şey yok. Elbette ki verilen işaretleri anlamak, onları yorumlamak yine sana ve aranızdaki çekime bağlı. Ancak burada sıralayacaklarımızın sana bu işaretleri okumada yardımcı olacacağı kanısındayız.

1. Senin ona baktığını yakaladığında o da bakar ve bunu belli periyotlarla sürdürür.

2. Oturduğu yerde, sana dönük değilse, küçük bir hamle iler vücudunu sana doğru çevirir.

3. Seninle konuşurken, göz temasının mümkün olabildiğince korur, tabiri caiz ise gözlerini senden alamaz.

4. Sana çok soru sorar, ister tek başınıza olun, ister bir grup içinde seni soruya boğar, çevrenizde kimse yokmuş gibi bir tek seni hedef alır.

5. Sana yakın olmak ister, müsait bir ortam varsa sana yakın bir konuma gelmek ister.

6. Sohbet başlatmak için çok alakasız şeyler sorabilir, ses yüksek, ışık az, saat kaç, saçımda bir şey var mı, vb.

7. Çok klasik olacak ama yüz yüze konuşurken saçıyla oynar, yapacak bir şey yok.

8. Bazen açık şekilde bazen de üstü kapalı olarak sana iltifat eder, farklı birisin demek bile bunlardan biri olabilir.

9. Yaptığınız espriye gülerken dokunarak temas kurma eğiliminde olur, mesela omzunu yumruklar, sırtına vurur, vs.

10. Bir şeyden hoşlandığınızı söylediğinizde, “ben de” demekten çekinmez, hatta özellikle der.

11. Sohbetin sonlanmasına izin vermez, konunun tıkandığı yerlerde başka konulara hızla geçiş yapar.

12. Mutlaka, ama mutlaka sevgiliniz olup olmadığını öğrenmek isteyecektir; “kız arkadaşın burada olduğunu biliyor mu?”

13. Bir şey söylediğinde veya bir hareket yaptığında tepkini görmek için sana bakacaktır.

14. Bir yakınlık, samimiyet, vs. kurmak isteyecektir.

15. Eğer ortamdalarsa seni arkadaşlarıyla, birlikte geldiği insanlarla tanıştırmak isteyecektir.

16. Arkadaşları tuvalete, sigara içmeye, vs. gittiğinde senin yanında kalmayı tercih edecektir.

17. Arkadaş grubuna dahil olduğunda, en çok o konuşacaktır, geveze olduğunu düşünme, orada olduğunu bilmek istediği için.

18. Sana, numaracı, kalp kırıcı, yakışıklı, delioğlan, vs. bir lakap ile seslenmesi seni şaşırtmasın.

19. Seninle baş başa kalmak, sana daha yakın olmak için çeşitli sebepler, bahaneler üretebilir.

20. Yanlışlıkla çok yakınlaştığınızda kendini geri çekmeyecek, sert tepki göstermeyecektir. Gösteriyorsa sınırı aşmışsın demektir.

21. Aşk hayatından söz etmekten itinayla kaçınacaktır.

22. Eğer senden önce çıkması gerekiyorsa mutlaka seni bulup “biz çıkıyoruz” diyecektir… Güle güle demeyeceğini umuyoruz.

23. Hiç olmadı, “biz çıkıyoruz siz ne yapacaksınız?” diyecektir, demek ki üstte güle güle dedin!

Evet, bunlar çok genel şeyler, ancak hemen hemen standart saptamalar.

Kadının her hareketini, her davranışını saçma sapan yorumlamaktan kaçın, bunları bir bütün olarak düşün. Bir kadın sana bir kere baktı diye, yanlışlıkla çarptı, seninle konuşurken saçıyla oynadı diye hemen deli çıkarımlarda bulunma. Unutma bunlar bir bütün, bir kadının senden hoşlanıyorum demesi için bu maddelerin en az yarısının bir arada bulunması lazım. Tek tek her madde senden hoşlandım anlamına gelmez. Beni bunları açıklamak zorunda bırakıyorsun, çünkü demesem böyle düşüneceksin… Yapma lütfen Ersin, lütfen…

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
akustik-kadin

16. Gif i biri söylesin

sahmeran

ben yakın bi erkek arkadaşlada bazı maddelerde olduğu gibiyim ama arkadaşım mk şimdi lakap olarakda göt diyorum buna her bokuda böyle yorumlamayın

sahmeran

yaşasın sanal dsfds

siriusfindik

Diazepam kardeş çok güzel galeri çıkarmışsın okey de hani bir de şunun erkek versiyonunu yazsan da biz kadınlara hitap etse biraz falan ^_^

acn

Bizlerin az daha net, pek gizli mesaj olayımız yok. Biraz cesaret varsa bodozlama söyler ya da ben gibi sığırdır susar gider.

siriusfindik

Genelde sığır olup susmayı tercih ediyorlar sanırım ya da bana hep öylesi denk geldi

nisa-kaynar

delioğlan,numaracı falan nedir yaa :D böyle diyen kızlar var mı cidden , demeyin kızım yaa

Başlıklar

Tercihaşk
Görüş Bildir