Plajlardan Fersah Fersah Uzak Tutulması Gereken 21 İnsan

Komik-
2 dakikada okuyabilirsiniz

Bu insanların kimisi kendi hayrı, kimisi de plajdaki diğer insanların hayrı için plaljlardan uzak durmalı.

1. Sörf yapmayı beceremeyen bu hanımkız

2. Şut çekme pozu veren garip çift

3. O pozun şut çekilmiş hali de böyle oluyor.

4. Özrü kabahatinden büyük olamayan bu adam

5. Zaten bu düşüşten sonra sahile gelecek hali kalmamıştır elemanın.

6. Olmuyor demek ki beyler zorlamayın.

7. İnsanları korkutan bu elastik kız

8. Bir sörf beceriksizliği daha:

9. Denize arabayla birlikte giren aile

10. Kaderinde yokmuş be abi, üzülme.

11. Allahtan düşmüş yoksa arkadaki çocuğu da ezerdi bu

12. Jet Ski kullanmasını bilmeyen bu barzo

13. Sevinmesini bilmeyen bu abla

14. Bu atanamamış Michael Jackson

15. Evlenmemeleri için doğanın mesaj yolladığı bu çift

16. Yeşil perdeyle yapılan yayını bozan bu abi

17. Havalı olayım diye taktığı gözlük yüzünden kör olan bu abi

18. Feyse koyarız diyerek fotoğraf çekmeye çalışan bu gençler

19. Denizde lastikle eğlenmenin suyunu çıkaran bu ikili

20. El yapımı jet pack'iyle bu abi

21. Ve dikkatsiz olduğu kadar şanslı da olan bu adam

Yani yüzünü yere çarpabilir ve yaralanabilirdi, ondan şanslı canım.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
byalpi

kesin yaralanırdı bencede çok şanslı hacı.

barisylmz

14 17 yarıldım he bide o bok ne ayak :D

beyza.ture.165

9 numara GTA'dan çıkmış

hope

15'de yapılan yorum cuk oturmuş sanki bence de evlenmesinler :)

Görüş Bildir