Neredeyse Her Erkeğin Kanayan Yarası Olan Erken Boşalmayla İlgili Bu Şaşırtıcı Gerçekleri Mutlaka Okumalısınız!

-

Dürüst olmak gerekirse erken boşalma, her erkeğin başına gelebilecek bir durum; bunda utanacak, sıkılacak bir şey yok. Çoğu zaman bunu düşünmek bile meseleyi çok daha kötü ve içinden çıkılmaz bir hale getirebiliyor. Ancak endişelenmeyin, yakın zamanda yapılan bu araştırma size derin bir nefes aldırarak, "Oh be!" dedirtecek. TheChive'dan derledik.

Kaynak: http://thechive.com/2018/05/16/hows-your...

Dedik ya utanmak sıkılmak yok diye. Başlıyoruz...

Neredeyse her 3 erkekten 1'i hayatının bir döneminde erken boşalma problemi yaşayıp ''Aşkım niye öyle oldu ben de anlamadım...'' diyor...

Yakın zamanda yapılan bir araştırmada, erkeklerin yatakta ne kadar dayanabildiğini görmek için 1000'den fazla kadın ve erkeğe birtakım sorular soruldu... Ortaya çıkan sonuçlar ise gerçekten şaşırtıcıydı.

Erken boşalmanın neden olduğu anksiyete aslında problemden çok daha fazlası...

Erkeklerin %31'i seksi hızlı bir şekilde bitirdiğini düşünüyor ancak erkeklerin ortalama seks süresi değerlendirildiğinde, bu süre tam da kadınların istediği uzunlukta. 

Beyler burada bir soluklanalım. Yani diyeceğimiz o ki kafanıza takmayın, her şey olması gerektiği gibi!

Araştırmada, kadınların bir bütün olarak cinsel aktivitelere ne kadar zaman ayırmak istedikleri de soruldu...

Orgazma ulaşmak için seçtikleri yol ne olursa olsun, kadınların %75'i partnerlerinin yeterince uzun süre sevişebildiğini söyledi.

Evet evet doğru duydun. Kadınların gayet yeterli bulduğu bu 3 kişiden birisi sen olabilirsin. Eğer değilsen üzülme; senin için de ipuçlarımız var tabii ki!

Hazırsan biraz da onlardan bahsedelim...

Kaçınılmaz olanı geciktirip şapşal bir gülümsemeyle birbirinizi övmeniz için şunlar yardımcı olabilir diye düşündük:

Bu liste biraz şaşırttı doğrusu... Bir insan seks sırasında kapıyı çekmeceyi falan niye düşünür ki? :D Neyse işe yarıyorsa söyleyecek bir şey düşmez bize...

İşin özü şu ki erkeklerin %96'sı bu yöntemlerden en az birini denemiş, en yaygın olan ise seks pozisyonunu değiştirmek.

Şunu da üzerine basa basa söyleyelim: Erkeklerin %65'i prezervatifin seks sırasında boşalmayı geciktirdiğini söylemiş.

Sadece bu da değil; boşalmayı geciktirirken cinsel yollarla bulaşan onlarca hastalıktan da koruyan bir buluş kendisi...

Birbirinden yaratıcı beyler bu süreyi uzatmak için tabii ki kendilerince yöntemler geliştirmiş ve bu yöntemlerinin dönütlerini de alıyor gibiler...

Az önce demiştik ya bir insan neden çekmece falan düşünür diye. Şimdi anlaşıldı, en etkilisi oymuş... 😳

Bu yöntemler içinde bir nebze umut verici olanlar ise, zihinsel yöntemler. Beğenmeyenler kapı falan düşünsün ama sonuçlarından biz sorumlu değiliz baştan söyleyelim. 😒

Erkekler erken boşalmayı önleyecek yöntemler denerken, kadınlar tam tersine daha hızlı orgazm olmanın yollarını arıyor. İşte kadınların en hızlı orgazm olduğu seks pozisyonları.

Araştırmayla ilgili en şaşırtıcı detay ise, 10 kadından 7'sinin orgazma ulaşamasalar bile cinsel ilişkiyi tatmin edici buluyor olması.

Beyler, omuzlarınızdan koca bir yük kalktı değil mi? Siz de artık kasmayın bu kadar be kardeşim...

Kendinizi bütün bunlara rağmen kötü hissederseniz endişelenmeyin, hizmette sınır yok! Partnerinizi uyaracak bazı yöntem önerilerimiz de var.

Hadi bakalım, şimdi sıra öğrendiklerinizi uygulamakta... Bol şans! 😎

O kadar açıkladık, anlattık bir de sana soralım bakalım...

Cinsiyetin?

Partnerinin seks performansından memnun musun?

Evet, gayet memnunum.
Yatakta geçen 1 saat Dünya'da 7 yıl ediyor... 🔥
Biraz daha dayanabilse fena olmaz sanki...
Soyunduğumuza değse bari 😒

Kendi performansını yeterli buluyor musun?

Evet gayet yeterli bence 🙄
Zirvedeyiz sesin duyulmuyor. Ne sormuştun? 😏
Bazen evet, bazen hayır. 😶
Olmuyor, ne yapsam olmuyor bu kaçıncı...

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
hasan-can-orhan

abi olmuyosa fazla zorlamaya gerek yok, partneri degistir gitsin.

sipidik-sipidik-yuzen-balik

başkasıyla sevişirken sevgiliye yakalanmak da erken boşalmayı önlüyor.

hakan-akkus

erken boşanmaya sebep oluyor oda :)

sipidik-sipidik-yuzen-balik

ahahshashahhahaah :D çok iyiydi.

saffet-filiz

Abi şimdi sorun erken boşalma değil geç boşalma ona nasıl care bulucaz.

bunedirya

Düzenli seks, eşler arasında iletişim hemen hemen tüm sorunları çözer.

sari-lacivert

Bi ara arkadaşa geciktirici diye bengay vermiştim hatun bunu kovalamış ikiside sebeplenmiş amk :))

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

CinsellikSeksikadınlarorgazm
Görüş Bildir