Görüş Bildir

etiket 'Kızlar Soruyor' Sitesinde Herkesi Dumur Ettiği İçin Hiçbir Zaman Cevaplanamayacak Absürt Sorular

Anasayfa > Goygoy

Eşine küfür eden kadından sonra bir daha kendime gelemedim 😂

1. Mekdanısa götür!

1. Mekdanısa götür!

2. Kanka biz bunu niye düşünemedik ya!

2. Kanka biz bunu niye düşünemedik ya!

3. Yok canım olur mu öyle şey!

3. Yok canım olur mu öyle şey!

4. İnsan insana yapmaz!

4. İnsan insana yapmaz!

5. Seni forvet olarak görüyor olabilir.

5. Seni forvet olarak görüyor olabilir.

6. Ben inanıyorum kanka, sen de rahat ol pls!

6. Ben inanıyorum kanka, sen de rahat ol pls!

7. Bizi karıştırma bu işe!

7. Bizi karıştırma bu işe!

8. Bu tam böyle olmamalıydı ama...

8. Bu tam böyle olmamalıydı ama...

9. Nobel ödülü falan mı versek sana n'apsak?

9. Nobel ödülü falan mı versek sana n'apsak?

10. Slibi atmadıysa iptal işlemi gerçekleştir!

10. Slibi atmadıysa iptal işlemi gerçekleştir!
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
1084
215
106
90
50
36
27
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Pasif Kullanıcı

#7 Allah bilir çevresinde ki açık kızları eleştirip duran her üni de bulunan süslümanlardan biri

Pasif Kullanıcı

Büyük ihtimal kardeşim..

Ercan

Zamanında tıp fakültesinde okuyan bir arkadaşım haydar dümen'e sorulan sorular için tıptakiler hangimizinki yayınlanacak acaba diye iddiaya girip yazıyorlar ... Devamını Gör

OZAN ÖZGÜR ÇAKIR

#10 temassız kart kullansın amk bunlar ne ya böyle hani marjinal bizdik 😂😂