Kaç Kilo Olduğunu Tahmin Edebilecek miyiz?

-

Onedio müneccim ekibi iftiharla sunar! 

Diyoruz ki, senin kilonu kusursuza yakın tahmin edeceğiz. Ama sorduğumuz sorulara samimi bir şekilde cevap vermelisin!

Öncelikle erkek misin kadın mı?

Erkek
Kadın

1. Ne sıklıkta spor yapıyorsun?

2. Hangisi senin gizli günahın?

Ben almayayım

3. İşe/Okula/Eve nasıl gitmeyi seviyorsun?

Otobüs/Dolmuş
Bisiklet
Araba
Yürüyerek
Değişiyor
Diğer

4. Favori egzersiz aletin ne peki?

Koşu Bandı
Ağırlık aleti
Eliptikal
Bisiklet
Halter/Dumbell
Hiçbiri

5. Genelde ev yemeği mi tüketirsin yoksa dışarıdan sipariş mi verirsin?

6. Yemeğini arkadaşınla/kardeşinle paylaşır mısın?

7. Peki ya, favori fiziksel aktiviten ne ola ki?

8. Hangi diyeti uyguluyorsun?

9. Yeme ve spor yapma alışkanlığını şunlardan hangisi daha çok etkiler?

Belirli bir şey yok
Tatillerim
Ben, sadece ben
İlişki durumum
O an hangi modda olduğum

10. Son soru çook önemli: Günün hangi zaman diliminde yediğin yemekten daha çok zevk alıyorsun?

Sabah
Öğle
Akşam

Sen 93 kilosun!

Sen kendiyle barışık bir insansın ve canının istediğini yeme gibi muhteşem bir özelliğe sahipsin. Kıskananlar çatlasın :) Hem herkesin zayıf olacağı gibi bir kaide mi var alla'sen?! Sen de böylesin işte, kafana göresin, aç kalıp hayatı kendine zindan etmiyorsun. Sporda geçirilen vakitleri de boşa harcanan zaman olarak görüyorsun. Kiloların sağlığını etkilemiyorsa, bizce böyle devam et; takma sen onları ;)

Sen 82 kilosun!

Senin hiçbir şeyi takmayan bir yapın var, rahatsın, tembelsin ve en önemlisi bu tembelliğini çok ama çok seviyorsun. Ama en çok da yemekleri seviyorsun. Bu hayatta herkesin istediği bir şey vardır, o da mutluluk. Sen de yemeklerle mutluysan, ne mutlu sana. Bi' İskender üstüne de kaymaklı Kemalpaşa: Oh miss! Bundan gerisi laf u güzaf :)

Sen 74 kilosun!

Senin vücudunla çok alakan yok; çünkü senin önemsediğin yerin beynin; hayatın boyunca orayı geliştirmeyi daha çok önemsedin. Yani sana muhteşem bir vücut mu, kocaman beyin mi diye sorsak, hiç şüphesiz beyinden yana kullanırsın tercihini: Senin hayat tarzın bu. Bu yüzden kilo meselesine çok takmıyor, ne zaman ne istersen onu yiyorsun. Afiyet olsun!

Sen 66 kilosun!

Bu hayatta insanın istediğini yemesi kadar güzel bir şey yoktur ve bu aslında bir nevi özgürlüktür. Yani sen özgürlüğüne çok düşkünsün; diyet parmaklıklarının ardında kalıp, güzel lezzetlere teğet geçmek sende: Yok. Hem sen "yiyip yiyip kilo almayanlardansın". Çoğu kişi bu yüzden gıcık oluyor sana, bir balgam söktürücü gerek onlara. Hem senin hayat görüşünde ortalamayı yakalama gibi muhteşem bir şey var. Yani ne obezsin ne de vitaminsiz. İyisin iyi :)

Sen 58 kilosun!

Vaoov ideal bir insanla karşı karşıyayız galiba. Evet evet senin kilon gerçekten ideal. Asla obez değilsin, balık etli bile değilsin ve lütfen daha fazla kilo verme; çünkü bundan sonrasında bildiğin ayçiçek sapı olursun: Avurtları çökmüş, kıtlıktan çıkmış, böyle hastalıklı gibi bir şey aman aman! Sen kararında yiyor, kararında spor yapıyor, kararında yaşıyorsun, sayın ideal kadın :)

Sen 53 kilosun!

Spor senin için adeta bir yaşam biçimi, bir hayat tarzı; yani senin her şeyin! Aynaya baktığın zaman kendinle gurur duyuyorsun, giydiğinse cuk diye üstüne oturur. Ama dedik ya bunun için çalışıyorsun, hem sağlığın için de çok faydalı. Gerçekten nefes aldığını hissediyorsun, hep zindesin. Zıpkın gibi, fişek gibisin. Sana hayran olmamak elde değil, sportif kadın!

Sen 49 kilosun!

Selam 0 beden, nasıl gidiyor? Dur biz söyleyelim, harika değil mi? Evet evet harika; çünkü tüy gibi hafifsin, çünkü kıyafetlerin en güzel modelleri oluyor sana. Ayrıca sportif bir kişilik olduğunu da söylemek gerek ve yemek yeme alışkanlığınsa muhteşem. Sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur sözünden yola çıkarsak; sana cin gibi birisi dersek yanlış olmaz sanırım. Enerjiksin, kıpır kıpırsın, hep zinde, hep formdasın. Yaşam enerjinden şu anda bizi ter bastı bastı biliyor musun :)

A post shared by @onediocomtest on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
esma-aygenli

hahaha benimkini cidden tahmin etti , helal

yagmur-sayan

83 kilo ne ya sallıyosun ben şişmanlamaktan korkuyom

ayse-nur-bircan

49 yaklaştı

yagmur-sengul4

93 yok ananın amk 50 kiloyum ben

asli-komuldas

58 dedi ama yakın 60 kiloyum bencee yakın

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

Diyetetonedio
Görüş Bildir