Görüş Bildir
Haberler
Issız Bir Yerde Yaşadıkları Korkunç Olayları Anlatan Kişilerden Tüylerinizi Diken Diken Edecek 12 Öykü

Anlatan kişilerin hayatına bir travma olarak kazınan bu yaşanmış öyküleri okuyunca uykunuz kaçabilir!

Kaynak: https://twentytwowords.com/hikers-cre...

Yazlarımı sık sık, yaşadığım yerin yaklaşık bir buçuk kilometre uzağındaki büyük bir ormanda arkadaşlarımla kamp yaparak geçirirdim. Yolculuk masraflarından ve zamandan tasarruf etmiş olurduk

Orada kamp yaptığımız üçüncü ya da dördüncü seferdi, arkadaşım tüm tırmanma teçhizatını ve sırt çantasını çadırın hemen dışında bırakmıştı ya da biz öyle sanıyorduk. Ertesi sabah orada sadece botları kalmıştı, tüm kıyafetleri ve tebeşir tozu ortadan kayboldu. Çadırın yanına koyduğundan emindik, fakat belki de unutmuştur ya da bazı hayvanlar gelip çalmıştır deyip, üzerinde pek durmadık.

Her neyse, aradan 1 yıl geçti ve biz her zamanki gibi aynı noktadayız...

2. "Çadır kurmak için araçlarımıza geri döndüğümüzde, ön tekerleklerimizin kesici bir aletle delindiğini gördük..."

Colorado'da geniş bir ormanlık alanın tam ortasındaydık. Ara bir patikaya girdik ve bir buçuk saat yol gittik. Ortalık çok sakindi. Yani eğer biri size yaklaşacak olsa aracın farlarını görebilir ve kampımızdan kilometrelerce uzaklıktaki arabaları duyabilirsiniz - birinin fark ettirmeden kamp yerimize yaklaşması pek de mümkün olmaz.

Toplam 3 araba ve 8 kişiydik. Akşam yemeğini yedik ve hava daha da kararmadan çadırlarımızı kurmak için arabalarımıza geri döndük.

Her 3 otomobilin de sağ ön tekerleklerinde kesikler vardı...

3. Bir kamp alanında yaşadığım en tüyler ürpertici olaydı...

Çocuklar için bir yaz kampında çalışıyorduk ve bir gecede geziye çıkıp farklı bir noktada kamp yaptık. Bir puma kampımızın etrafında tüm gece dolaşıyordu ve birimizin sürüden ayrılacağını umarak çığlık atar gibi sesler çıkarıyordu. Yanımda bir başka personel ile, elimizde ayı spreyi ve bir balta ile tüm gece nöbet tuttuk.

Kasabamın dibinden başlayan ormanda yürüyüşe çıkıyorum, bazen çok geç saatlere kaldığım için de güneşin doğuşunu izleyebiliyorum.

Gördüğüm en garip şey, bir gece yarısından sonra ufak bir gecekondu köyü olarak tanımlayabildiğim bir yerdi.

5. "Durdum, döndüm ve diğer yöne geri döndüm. Birkaç yoldan farklı sokağa girdim ve sonra hemen birinin bahçesine koştum..."

Geceleri çok geç saatlerde sık sık yürüyüşe çıkıyorum. Oldukça tuhaf şeyler tecrübe ettim diyebilirim...

En korkuncu ise yaklaşık iki ay önce başıma geldi. Gece 1:30 civarında evden ayrıldım ve herşey sıradan başladı. Saat 2'ye kadar kasabada dolaştım.

Aynı yoldan eve dönmeye karar verdiğimde sokağın aşağısında siyah bir minibüs olduğunu fark ettim.

6. "Bu olay yaklaşık 3 yıl önce başımıza geldi ve yaklaşık 2 ay önce, o yerin hemen yanında insan iskeletleri bulundu...."

Çok korkunç değil belki ama, Avustralya’da bir tür kumlu türü arazide arkadaşlarımla kamp yapıp sarhoş olacaktık.

Akşam olmuştu ve kamp ateşi daha yeni başlamıştı ki nereden geldiğini anlayamadığımız bir cip hızla geldi ve neredeyse birkaçımızı ezecekti. Aniden fren yapıp, bizi korkutup oradan gittiler.

İçeriğin Devamı Aşağıda

Fakat daha korkutucu olan kısmı 1 saat sonra oldu.

7. "Adam bir yandan ağlıyordu, bir yandan da bir şeyler mırıldanıyordu..."

Üniversitede okurken kuzey Georgia dağlarında kendi başıma bir yürüyüşe çıkmaya karar vermiştim. Sene 2002 olduğu için cep telefonu falan yoku. Dolunay vardı ve yıldızlar harikaydı. Yanıma küçük bir el feneri aldım ve ormana yürüyüşe çıktım. Dolunay öyle güzeldi ki, ışığa ihtiyacım bile kalmamıştı.

Fakat bir noktada huzursuz hissetmeye başladım...

8. ""Dışarıda kaldım, kapı kilitlendi. Evime nasıl gireceğimi biliyor musun?" dedi..."

Bu olay kampta ya da orman yürüyüşünde değil de köpeğimi gezdirirken başıma geldi. Dışarısı 4 ya da 5 dereceydi. 20 yaşında bir kadın gördüm, üzerinde çok kısa bir şort vardı. Ona bakıp, beni korkuttuğunu söyledim.

'Dışarıda kaldım, kapı kilitlendi. Evime nasıl gireceğimi biliyor musun?' dedi komşumun evini göstererek. Komşularımı da iyi tanırım. Hatta karım da onunla takılır.

"Orada yaşamıyorsun… orada kimin yaşadığını biliyorum.” dedim.

Bir akşam 4 arkadaşım ve ben, bir meteor yağmurunu izleme için küçük bir dağda yürüyüşe çıktık. Hepimiz 16 yaşlarındaydık. Yarıda mola verdiğimizde, takım elbiseli bir adamın bizi izlediğini fark ettik. Durduk ve adam yanımızdan gelip geçer mi diye bekledik. Fakat o yanımıza gelip, meteor yağmurunu izlemek için mi geldiğimizi ve bizimle yürüyüp yürüyemeyeceğini sordu. Yürürken bize o kadar yakındı ki adamın şampuanını koklayabiliyorduk.  Zirveye ulaştık, oturduk ve neredeyse arkadaşımızın üstüne oturdu.

Korktuğumuz için bir bahane uydurduk ve adamın yanından kalktık. Koşarak arabaya kadar geldik...

10. "Az sonra mola vermiştik, bir çocuğun 'Bu taraftayım' diye bağırdığını ikimiz de net bir şekilde duyduk..."

Bir yaz akşamıydı ve babamla ıssız bir alanda kamp yapmıştık. Arazinin hemen yanında bir göl vardı ve buradan sonraki ormanda yürüyüş yapacaktık çünkü ilerde çok güzel bir şelale vardı. Bu yürüyüşte birkaç garip şey oldu.

Açıklık bir alana gelmiş. Yakmak için dik dik dizilmiş odunların üzerinde bir çocuk ayakkabısı duruyordu. Bu ıssız alanda kim olabilir diye düşünerek bir süre birilerini aradık. Sonra yine yürüyüşe devam ettik.

11. "Babam bir şeyden korkmuştu ama ne olduğunu anlayamadım. Beni kaptığı gibi koşmaya başladı..."

Ben henüz 5 - 6 yaşlarındayken babam beni, birçok doğa kampına ya da yürüyüşüne götürürdü. İskoçya'da bir dağ evimiz vardı. Bir defasında uzun ve zorlu bir trek rotasına çıkmaya karar verdik çünkü zirvede tüm çayırın ve uzaktaki okyanusun manzarası harikaydı.

Sonra babam aniden durgunlaştı ve tuhaflaştı. Babam bir şeyden korkmuştu. ama ne olduğunu anlayamadım.

İçeriğin Devamı Aşağıda

Beni kaptığı gibi koşmaya başladı. Onun omzunda kaçarken, yerde bir nesne görmüştüm. Şimdi o nesnenin bir buzdolabı olduğunu biliyorum.

12. "Bir daha asla yalnız dışarı çıkmam..."

Bir gece oturduğum mahallede yürüyüş yapıyordum. Yıldızların tadını çıkarmak için evin yakınındaki gölete gittim ve bir ağacın altındaki banka oturdum. Yakınımdaki ağaçlardan bir hışırtı sesi geldi. Bizim oralarda ayı görmek oldukça olağandır, o yüzden fenerimi o yöne tuttum fakat bir şey görmedim.

Ama yine de korkmuştum, bu yüzden hem el fenerimi hem de algılarımı açık tutmaya karar verdim.

Birkaç dakika geçti, başka bir ses duymamıştım. El fenerim elimde ama ben gökyüzüne dalmıştım.

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!