Instagram'dan Birbirlerini Sildiler: Rapçi Ezhel ve Almanya'da Yaşayan Model Sevgilisi Abiba Bakayoko Ayrıldı

16PAYLAŞIM

Nazar mı değdirdik yahu?

Türkiye'de popülerliğini kaybeden rap müziğini son yıllarda şaha kaldıran Ezhel'i hepimiz çok seviyoruz. 7'den 70'e herkes onun şarkılarını mırıldanıyor.

Bir ayağı Almanya'da olsa da sürekli üretmeye devam ediyor iki gözümüzün çiçeği.

Tüm bu koşuşturmanın arasında da Almanya'da yaşayan 27 yaşındaki tescilli güzel Abiba M. Bakayoko. ile 2019 yılında bir ilişkiye başlamıştı.

Kendisinin nüfus bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz;

Tescilli Güzel! Ezhel'in Asker Yolu Gözleyen Model Sevgilisi Abiba Bakayoko Yengemiz ile Tanışalım! - onedio.com
Tescilli Güzel! Ezhel'in Asker Yolu Gözleyen Model Sevgilisi Abiba Bakayoko Yengemiz ile Tanışalım! - onedio.com

Belki hatırlarsınız Ezhel'in İstanbul'daki büyük konserine gelen Bakayoko'nun yatak pozu olay olmuştu.

Bir de Ezhel'in aradığı gülüşü bulduğu yengemiz asker yolu bile beklemişti. Ezhel de askerdeyken güneşi gülüşüne sığdıran sevdiğine İngilizce şiir döktürmüştü.

Askerden sonra soluğu Almanya'da alan Ezhel ve sevgilisi aşklarına tüm hızıyla devam ediyordu.

Fakat "Ne yapıyor bu çifte kumrular" diye bir bakayım dedim ve ikilinin Instagram'da birbirini takip etmediğini gördüm. Uzun süredir de zaten fotoğraf paylaşmıyorlardı.

Yani anlayacağınız yollar ayrılmış. Gitti Ezhel'in güneşi...

Yorumlarda buluşalım! 

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ytr.13

sevgili onedio, bazı içerikleri görüntüleyemiyorum, hoş çok gerekli bir içerik değil ancak faydalı içeriklerde de bu oluyor ha Emreşah içeriklerinde nedense hiç bir sıkıntı olmuyor denemiştim

themeret

Bu şey değil mi ya "dışı black içi pembe"

deniz-pass

Ezhel'e iyi katlanmış diyeceğim ama kadın da bir antipatik duruyor..

the-wizard

T-rash müzikten hiç hazzetmiyorum.

Gizli Kullanıcı

Kadın kurtarmış kendini, Ezhel ile sevgili mi olunur, her türlü pislik var adamda. İçkisi, uyuşturucusu, yer altı dünyası.

asila-aydin

aslında belinde mafya babası aama söylemiyo

elg

Tamam şekerim sen sevgili olmazsın olur biter sanane adamın ne yaptığından

Gizli Kullanıcı

Topluma mal olmuş kişilerin yaptığı şeyler bizi de ilgilendiriyor şekerim

Görüş Bildir