İlişki Durumlarını Trajikomik Bir Şekilde Tarif Ederek Hüzünden Komedi Yaratan 15 Kişi

-

Herkesin ilişki durumu kendine. Siz yine de kendinizi çok üzmeyin. 🙃

1. Vallahi üzdü. 🙁

birseydicektim

2. Bu ilişkiden zararlı çıkacaksın gibi duruyor ama dur bakalım!

yukselresmi

3. Konuyla hiç alakası olmayan bir arkadaş.

ahmuhsinunluu

4. En güzeli valla. Canımız kendimiz. 😍

_kaantunc

5. Yalnızlık zor dostum.

benievebirakin

6. İnsanları ne hale getirdiniz sevgisizlikten.

taharior

7. Bahane arama. At mesajı gitsin.

tahajpg

8. Tehlikeli sularda yüzüyorsun aman dikkatli ol.

RIDOLLEGA

9. Genel hastalığımız bu galiba.

ofaynen

10. Sevgilimle tokalaşırken ben.

NurrozelZel

11. Canımızı yaktın be kardeşim.

12. Kimse bu hale gelmek istemez. 😕

cmalatyall

13. Siz olmuşsunuz artık evlenin bence.

Hilaleesi

14. Bu öpüşmenizi sapların önünde yapmazsanız seviniriz.

129630327@N08

15. İçeriği bitirene kadar ciğer, miğer kalmadı valla.

neonsezer

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
aytunc.garip.7

2. vallahi ben bu kadar iyi tanım yapılamazdı hatta o emojiyi kendim sandım o kadar bana benziyo sadıjkhıusojkla

canbaz67

4 gündür trip yiyorum yaff, huzurum falan kalmadı, yalnızlık kraldır abi, sol el candır. 2 ay suratına bakmasan neredeydin demez.

ssensei

hayatımda biri olmak zorunda değil ki. Toplumun genel sorunu flörtsüz, sevgilisiz gün geçirememek. O yüzden en iyisi #4 ❤️

eexorcist

valla şimdiki nesil sanırım biraz tirt yani sürekli üzgün

Görüş Bildir