Daha 17'nin Şebnem'i Nesrin Cavadzade'den Dizideki Toksik Ailesiyle Güldüren Paylaşım
Kanal D'nin yeni dizisi Daha 17'nin setinde kahkaha dolu anlar yaşandı. Dizide Şebnem karakterini canlandıran Nesrin Cavadzade'nin rol arkadaşlarıyla yaptığı eğlenceli paylaşımlar, kısa sürede sosyal medyada ilgi odağı oldu.
Kanal D'nin yeni dizisi Daha 17'nin oyuncuları, sette eğlenceli anlara imza attı.
Daha 17'de Şebnem karakterine hayat veren Nesrin Cavadzade, rol arkadaşları Ata Yaşat, Ceren Ayruk ve Armağan Oğuz'la yaptığı paylaşımlarla dikkat çekti.
Cavadzade'nin, Ceren Ayruk'un kendisini takipten çıkarmasına göndermede bulunduğu esprili videoda, 'Anneciğim, bir daha seni takipten çıkmayacağıma yemin ediyorum de.' sözleri izleyenleri güldürdü.
Ünlü oyuncu, dizide oğlu ve eşini canlandıran Ata Yaşat ile Armağan Oğuz'la verdiği kareyi ise 'Toksik aile' notuyla paylaştı. Daha 17 ekibinin sette ve set dışında yaşadığı eğlenceli anlar kısa sürede sosyal medyada ilgi gördü.
İşte Nesrin Cavadzade'nin Daha 17 setinden paylaşımları:
👇
Keşfet ile ziyaret ettiğin tüm kategorileri tek akışta gör!





Yorum Yazın