Görüş Bildir

etiket Bunun Kitabı Var! 'Bir Kadının Bir Erkekle Yatmasının 21 Nedeni' Neymiş Diye Merak Edenler Gelsin

Haberler
> Bunun Kitabı Var! 'Bir Kadının Bir Erkekle Yatmasının 21 Nedeni' Neymiş Diye Merak Edenler Gelsin

İlginç bir şeye denk geldik ve paylaşmak istedik. Doris Lerche isimli Alman yazar, kadınların bir erkekle birlikte olmak için en az bir sebebe ihtiyaç duyduğunu yazmış ve bunu 'Bir Kadının Bir Erkekle Yatmasının 21 Nedeni' adıyla bir kitap haline getirmiş. Kitapta kadın-erkek ilişkilerine dair hikayeler var. Yazarımıza göre bu aşağıdaki maddeler, kadınların kendileri için bulduğu seks sebepleri. Biz de altına kendi yorumlarımızı ekledik...

1. Adama acıdığından...

1. Adama acıdığından...

'Acıma seksi' diye bir şey var evet de kadınlar olarak her acıdığımız adamla birlikte olmuyoruz herhalde. Kesin bunun dışında başka bir özellik de olmalı.

2. Bu da işin bir parçası olduğu için...

2. Bu da işin bir parçası olduğu için...

İşin parçası derken ilişkinin bir parçası demek istemiş herhalde. Yoksa sevişmeyi görev olarak gördüğümüz için değil.

3. Adam ünlü bir yayıncı olduğu için.

3. Adam ünlü bir yayıncı olduğu için.

Yani ünlü, tanınmış kişi mi demek istemiş acaba? Yoksa yayıncılara özel bir merakımız yok. Ha evet, bazen ünlü isimlerle ilgili kurduğumuz fanteziler de oluyor; yalan değil.

4. Öç almak istediğinden...

4. Öç almak istediğinden...

Evet böyle bir şey var ama bize özel değil bu. Erkeklerde de var. İnsanoğlu işte n'aparsın...

5. Adamın üzerindeki sevimli çekingenlik yüzünden

5. Adamın üzerindeki sevimli çekingenlik yüzünden

Şapşal çekiciliği diye bir şey var çünkü. Fakat bunu rol olarak yapmanız imkansız beyler. Doğanızda varsa o zaman tamam.

6. Kendi özgürlüğünün bilincinde olduğu için...

6. Kendi özgürlüğünün bilincinde olduğu için...

E yani... Hayat bizim. Bak bu madde mantıklı olmuş diğerlerine göre.

7. Adam onu altı kez yemeğe davet ettiği için

Hayatımda hiç altı kere yemeğe çağrılmaktan bıktığı için adamla sevişen kadın görmedim. Yazar bu maddeyi eklediğine göre o birilerini tanıyor herhalde...

8. Adam başkasıyla yatmasın diye...

8. Adam başkasıyla yatmasın diye...

'Mühürlemek' dediğimiz eylem. Bazen imza atmak istersin...

9. Ortada sadece tek bir yatak olduğu için...

9. Ortada sadece tek bir yatak olduğu için...

Yani evet, bazen böyle şeyler olabiliyor. Özellikle küçük ve eşyasız evlerde yaşanma ihtimali yüksek.

10. Adam kendisinin frijit olduğunu düşünmesin diye.

10. Adam kendisinin frijit olduğunu düşünmesin diye.

Allah Allah, düşünürse düşünsün... Manyak mıdır nedir.

11. Son tramvayı kaçırdığı için...

11. Son tramvayı kaçırdığı için...

O tramvay diyor da biz ona dolmuş ya da otobüs diyelim. Taksi yok herhalde onların orada. Neyse... Otobüs saati geçti diye mecburen bir evde kalıp, ayıp olmasın diye de ev sahibiyle sevişilebilir diyor anladığım kadarıyla. O işin olacağı varmış diyelim, otobüsle dolmuşla ilgisi yok!

12. Adam onu terk etmesin diye.

12. Adam onu terk etmesin diye.

Hımmmm bunu biraz düşünmem lazım, tam cevap veremeyeceğim şimdi.

13. Adamdan korktuğundan...

13. Adamdan korktuğundan...

Bu maddedeki görseli görmemeniz normal çünkü yok; sadece siyah bir zemin koyduk. Yazarın koyduğu bu maddeyle ilgili şaka ya da mizah yapacak değiliz. Dünyada binlerce kadın, baskı ve korku yüzünden istemediği halde cinsel ilişkiye girmek zorunda kalıyor. Bunun sevişmekle de seks yapmakla da bir ilgisi yok. Listeyi bozmayalım diye maddelere ellemedik ama bu gerçekten de ciddi bir durum.

14. Paraya ihtiyacı olduğundan...

14. Paraya ihtiyacı olduğundan...

Seks işçiliğini kimse yok saymasın. Dünyada para diye bir kavram olduğu sürece de var olmaya devam edecek.

15. Adam kendisini artık rahat bıraksın diye.

15. Adam kendisini artık rahat bıraksın diye.

Bence rahat bıraksın diye yapılan seksten sonra adamın daha çok arama ve mesaj çekme riski de var. Yani bir adamdan kurtulmak için de ne bileyim...

16. Bir kız arkadaşı o adamın iyi seviştiğini söylediği için...

16. Bir kız arkadaşı o adamın iyi seviştiğini söylediği için...

Referans gerçekten önemli bir şey. Sonuçta ne çıkacağı belli olmuyor, önceden bilgi almak daha iyi.

17. Adamın sohbeti çekilmez olduğu için...

17. Adamın sohbeti çekilmez olduğu için...

Bazı adamlarda gerçekten böyle bir sohbet yeteneksizliği oluyor. Vakit kaybetmek istemeyen kadınları anlıyorum...

18. Adam kendisinin iyi bir sevgili olduğunu sansın diye.

18. Adam kendisinin iyi bir sevgili olduğunu sansın diye.

Sadece sevişmekle iyi bir sevgili olunmuyor tabii. Neyse, bunun kimseye bir zararı yok. Her iki taraf da karlı oluyor bu durumda.

19. Adamın eş cinsel olup olmadığını anlamak için.

19. Adamın eş cinsel olup olmadığını anlamak için.

Adam eş cinselse seninle nasıl sevişecek ki zaten? Acaba kendisine sormak daha mantıklı olmaz mıydı? Sesli düşünüyorum...

20. Aklına, buna itiraz edecek bir sebep gelmediği için.

20. Aklına, buna itiraz edecek bir sebep gelmediği için.

Hakan Taşıyan'ın dediği gibi: 'Hadi öyle bir şey yapalım kafamıza göre'... Tam öyle olmuş bu madde.

21. Adamı canı çektiği için.

21. Adamı canı çektiği için.

En başta diyeceğini en son demiş yazarımız. İnsanlar, istedikleri insanlarla, karşılıklı rıza ile birlikte olabilirler. Bundan da daha normal bir şey olamaz herhalde. Ve evet, kadınların canının çektiği adamlar da vardır. İnşallah siz de bir kadının hayatında onlardan birisinizdir beyler.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
552
162
112
95
33
23
19
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Deniz Derya Canfeda

Bu içeriği kim hazırlamışsa geri zekalının önde gideniymiş. Cidden kadınların sırf erkekler istiyor diye mi sex yaptığını sanıyorsunuz? Kadınlarında canı sex... Devamını Gör

Abi,kadınların seks hayatı neden bu kadar önemli görülüyor?Canımız istiyor,birinden etkileniyoruz yapıyoruz,bu kadar.Hani bizim de hormonlarımız var,biz de t... Devamını Gör

Seiya Tomoe

Onedio,sen bu kadını metalaştırma olaylarına bu içeriklerle çanak tutuyorsun!Yok terk etmesin diye,yok rahat bıraksın diye.Terk etmesin diye erkekle yatıyo y... Devamını Gör