Bir Hafta Boyunca Yaptıkları Paylaşımlarla Duygularımıza Tercüman Olan Kişiler

-
Abone ol

"Hissettiklerimi, düşüncelerimi tam olarak anlatmış" diyebileceğiniz paylaşımları sizler için derledik!

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
deniz-demir9

7 yi birebir yaşadım, online ders alıp hiç bilmediğim bir konuda kendimi geliştirmeye çalışıyorum ama online ders alırken yeterli sayıda ders videosu izlemeyince kendimi suçlu gibi hissediyorum. Sanki karantinada az şey öğrenirsem diğerlerine yetişemeyecekmiş gibi hissediyorum. modern dünyada insan olmak garip bir şey...

lunea

10# saçma, gereksiz, aşağılayıcı. benim lan neden sevdim diye sen olmak zorundayım. sonra sevmiycen beni ben olmadığım için, ki öle oluyor da.

belissima89

#10 inanilmaz katılıyorum. bir kadın evlenince kocasının soyadını alıyo tamam peki kütüğü ne sebeple değişiyo ? benm kütüğüm nie yozgat olcak şimdi durduk yerde biri bana açıklasın bnu

man-o-to

Herkes konuşuyor ya herkesin bir fikri var bu da benim fikrim. Fikirlerinizi s***m. Hepimiz max 70 yıla yok olcağız belki daha erken belki daha geç kötülük bir şey kazandırmaz, iyilik de bir şey kazandırmaz. Tekiz ve yok olacağız.

sciencesoldier

katılıyorum ama şu dünyada yaşadığımız hayatı da anlamlandırabilmek önemli. eğer zaten yok olucaz anlayışıyla bir şey yapmasaydık bugünleri göremezdik. hayata geldiysek hayat bize bunu borçlu ve kesinlikle de ödemeli bu borcunu. yoksa yaşayacağımız ömrün anlamı olmaz. zaten yok deme sen anlam katmazsan bir şeye elbette anlamı olamaz.

Görüş Bildir