Yaşadığı Son Ayrılığı Bir Haber Manşetiyle Özet Geçebilen 26 Havadis Yürekli İnsan

-
3 dakikada okuyabilirsiniz

Ayrılıklar sevdaya dahil midir, değil midir tartışılır! Bu yüzden, Twitter'dan takipçilerimize Yaşadığın son ayrılık bir haber manşeti olsaydı hangisi olurdu? diye sorduk ve onlardan gelen görsellerle, güzel bir içerik hazırladık! 

İşte o görseller:

1. Ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi...

@nursenasunar

2. Kı ya mam 😢

@BaverYenikan

3. Yakışanı arıyoruz.

@JaffyQ

4. Hmmm 😅

@yatzibarlan

5. Gördüğünüz an koşarak uzaklaşın!

@ozangibiozan

6. Net.

@SirHovArda

7. 9 canlı mübarek!

@AbSurDMaN_

8. Bu da bi tepki sonuçta...

@yunowimnogood

9. 😢

@sovenistt

10. Kesin yaşanmıştır bu.

@zikirmatikpili

11. Neden olmasın?

@NonParametric

12. Hediye gibi hediye be!

@herseyiazbilen

13. The End...

@gamzeeizcii

14. Hiç.

@simgectnky92

15. Sana da benim gibi çektiren mi var? 🎤

@selcukburcak

16. Bıkılmayacak gibi değil tabii, haklı adam.

@UguurEke

17. Sonuç çöküş.

@paramedik1907

18. Kazananı merak etmedik değil hani.

@yagmurrogut

19. Salıyorsunuz ortalığa, sonra biz uğraşıyoruz!

@efocugum

20. Olmasa da olurdu yani.

@ucanHelikopter

21. Ölünmüyor be!

@fatihokhn

22. Şşşş, bekarlık is coming! 😎

@ayberkuzunn

23. Bizce de.

@lepisteskalinka

24. Ya ne yapacağıdı?

@Burakozbay

25. Arkadaşlar durum ciddi.

@kokomelitaaa

26. Kurtulduysa ne ala!

@bayandiilKadin

Gerçekten atılmış bir manşet olmasa da bonus:🙊

@Zagor

Daha fazla mizah için Onedio Goygoy sayfasını Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
nesli-recepoglu

Ay 22 çok iyiymiş :)))

logicaldoor

21 gerçek bir haber mi acaba? Gerçek haber derken şu uyduruk magazin gazetelerinde değil de ciddi gazetelerden birinde filan mı haber olmuş acaba...

countess-rain

Benimkine en çok uyan #16 sanırım :)

goofy

liste buradan marsa yol olur D:

samettt

Skib bıraktı efsane zaten :D

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

FacebookTwittermanşetonedio
Görüş Bildir