Testi Çöz, Sana Nazar Değdiren Kişiyi Söyleyelim!

-

Etrafımızda sürekli gözlerin üzerimizde olduğunu hissettiğimiz o anlar yok mu? İşlerimizin bir türlü yolunda gitmediği, sürekli başımıza kazaların geldiği o durumların, aslında üzerinizde olan nazardan kaynaklandığını biliyor muydunuz? Tabi kimileri nazarın varlığına inanırken kimileri de böyle bir şeyin olmasını oldukça saçma bulmaktadır. Nazarın varlığına inanları o zaman buraya alalım. 

Haydi, testi çöz ve o kişiyi öğren!

1. İlk olarak, dışarı çıkmadan önce saatlerce hazırlananlardan mısın?

Evet aynen öyle. Duş al, hazırlan falan derken baya uzun sürüyor.
Yok ya yataktan kalktığım gibi hemen hazırlanırım.
Nereye gittiğime bağlı olarak değişir tabii.

2. Peki, komşularınızla aranız nasıldır?

Valla o kadar yakınız ki her gün birbirimize gelip gideriz.
Sadece birbirimizi gördüğümüz zamanlarda selam veririz, onun dışında samimiyetimiz yoktur.
Oturduğumuz yerde kimseyi tanımıyorum.
Yani çok sıkı fıkı değiliz ama iyiyiz.

3. Peki şimdi de arkadaşlarla toplandığınızda genelde ne yaparsınız? Söyle bakalım.

4. Evinize misafir gelmesinden hoşlananlardan mısın?

Hep beraber oturup bir şeyler paylaşmayı çok severim.
Tabii ki gelen kişiye göre tavrım değişir.
Nefret ederim ya gelmesin abi kimse.
Özellikle misafirlerle gelen küçük çocuklardan nefret ederim.

5. Peki kendinle vakit geçirmeyi sevenlerden misin?

O kadar çok seviyorum ki anlatamam. Sessizlik, yalnızlık , yayıla yayıla yatma...
Tek başıma olmaktan nefret ederim. Yanımda illa birilerinin olması gerekir.
Ara sıra kendimle vakit geçirmeyi severim.

6. Peki nazarın insanı çatlatabilecek kadar etkili olduğuna inanır mısın?

7. Kendini bu kelimelerden biriyle tanımla bakalım.

8. Ve son olarak, senin göz rengin bunlardan hangisi?

Gri
Ela
Mavi
Bal Rengi
Çelik Mavisi
Yeşil
Orman Yeşili
Siyah
Kahverengi

En yakın arkadaşın!

Sen o kadar başarılısın ki fazlasıyla dikkat çekiyorsun. Tabi sadece bununla kalmıyor, tarzın, konuşman, insanlara yaklaşımın her zaman için çok güzel. Bu yüzden de  etrafındaki insanlar tarafından sevilen bir yanın var. Hem sosyal faaliyetlerde bulunuşun, hem başarın aslında herkes tarafından kıskanılacak bir durum. Sen de bunun farkındasın. Çünkü onların gözlerinden ve konuşma tarzlarından aslında ne düşündükleri bir hayli ortada. Tüm bunların yanında sana asıl  gerçekten imrenerek bakan biri var ki. Bunu nasıl söylesek bilemedik açıkcası. Bu tam da arkadaş ortamında çok samimi bulduğun ve senin çok yakın hissettiğin o kişi. Evet evet, tam da aklından geçirdiğin kişi. Üzgünüz, ama bu durum böyle. Başına sürekli bir şeylerin gelmesi, işlerinin yolunda gitmemesinin sebebi bize kalırsa bu. Arkadaşlarını biraz daha özenli seçersen ve dikkat edersen aslında her şey çok güzel gidecek. Ama sen etrafındaki insanları o kadar kendin gibi iyi niyetli zannediyorsun ki etrafında olan biteni fark edemiyorsun. Bu kadar saf ve temiz olabilmen elbette çok güzel. Ama daha fazla zarar görmeden etrafındaki insanları iyi seçmelisin. Bu nazar insanı çatlatır. Üstündeki nazarı bir şekilde at ve kurtul. Bak gör o zaman her şey çok daha güzel ilerleyecek.

Akraban olacak o kişi!

Aslında sen o kadar farkındasın ki insanların sana ne şekilde yaklaştığının bazen şaşıp kalıyorsun.  Aslında kendini göstermeyi çok sevmeyen bir insansın. Bu durumdan hatta çok rahatsız da oluyorsun. Ama doğallığın seni o kadar çekici yapıyor ki insanlar senin bu haline imrenerek bakıyorlar. İçindeki iyiliği, güzelliği, pozitifliğini  insanlara yayarak muhteşem bir enerji saçıyorsun. Bunun yanında eğlenceli kişiliğin ile de çok seviliyorsun. Arkadaş ortamını öyle güzel seçmişsin ki hiç kimsenin içinde sana karşı bir kötü niyet yok. Onlara karşı en ufak  bir şüphen bile yok diyebiliriz. Bu seni oldukça mutlu ve huzurlu yapıyor. Ama evinize sürekli girip çıkan, size fazlasıyla yakın olan bir akrabanız var ki evlerden ırak. Bu kişinin gözü hep senin üzerinde. Sen farkında değilsin belki ama ne yapsan bir yorumu oluyor. Ve seni fazlasıyla etkiliyor bu kişi. Gözlerini sana öylece dikmiş bakıyor ve sinsi sinsi izliyor. Bu gerçekten çok korkutucu. Üzerindeki nazar, bu bakan gözlerle birlikte her geçen gün artıyor. Buna bir son vermen gerekiyor. Çünkü nazar bu, insanın başına neler getireceği belli mi olur? Sen tedbirini al ve o kişiyi kendinden bir şekilde uzak tut. Bizden söylemesi...

Kendi kendine nazar değdirenlerdensin!

Sen kendini o kadar çok seviyorsun ve kendin ile o kadar barışık bir insansın ki kendi kendine nazar değdiriyorsun. Çünkü kendi  giyimini, konuşmanı, görünüşünü her şeyini tam anlamıyla beğenen bir insansın. Saatlerce aynada kendine bakıp ne kadar iyiyim ben ya diyenlerdensin. Bu kötü bir şey değil tabi ki. Ama kendine aynada  bu kadar fazla bakıp kendini herkesten daha iyi buluyor ve bununla övünüyorsan bu durum biraz sıkıntılı olabilir açıkası. İnsanın kendiyle barışık olması çok güzel bir şey tabi ama kendine nazar değdirecek kadar kendini beğenmesi zararlı bir durum olabiliyor. O yüzden kendinle fazla övünmek, kendine sürekli aynadan bakmak gibi durumları biraz daha azaltırsan senin çok daha iyi olabilir. Tabi etrafındakilerinde nazarı değiyor. Ama onlara nazaran kendi kendine fazlasıyla nazar değdirebiliyorsun. Farkında bile değilsin aslında bu durumun. Ama böyle şeylere zaten çok rastlanılıyor. Başına gelen olaylar, işlerinin yolunda gitmemesi, bu sakarlıkların gibi olaylar senin başına çok şey örebilir. O yüzden kendine biraz daha dikkat etmelisin bu durumlarda. Bizden söylemesi.

Komşuların olacak o kadınlar yok mu!

Sizin her gün evinize giren çıkan bir sürü komşularınız var. Hepiniz birbirinizi çok seviyorsunuz. Çok şey paylaşıyorsunuz. Sonuçta komşu komşunun külüne muhtaçtır değil mi?  Gelelim ki çok yakınınız olan yan komşunuz resmen kafayı sana takmış. Sen ne yapıyorsun ne ediyorsun seni her yerde takip ediyor. Utanmasa seni arkandan takip edecek. Yani o derece gözleri senin üzerinde. Sürekli aile içerisinde sana sorular soruyor. Çünkü fazlasıyla seni beğeniyor, senin gibi olmak istiyor. Ama olamayacağını da bildiği için içten içe çekemiyor bu durumu. Böyle insanlardan her zaman uzak durmalısın. Çünkü onun nazarı senin başına çok çorap örer. Bizden söylemesi. Öyle her eve girip çıktığında göz önünde olma. Onunla ilgilenme. Mesafeli ol ki sana yakın olamasın. Kem gözlerini üzerinden çeksin. Nazar insanı çatlatır! Bu nazarı üstünden atmalısın ki kendine gelesin. Haberin ola.

Neredeyse etrafındaki herkes!

Valla canım sana ne desek bilemedik. Öyle bir insansın ki sana da nazar değmemesi çok normal olmazdı. Çünkü her anlamda başarılı olman seni imrenilen bir insan yapıyor. Her şeyin üstesinden gelen, güler yüzlü olan, sosyal olan ve başarılı bir insan olman tüm gözleri üzerine çekiyor. Girdiğin ortamda hem keskin zekan ile hem de dış görünüşün ile  insanları öyle bir etkiliyorsun ki tek odak noktaları sen oluyorsun. Bunu sen de nasıl yaptığını bilmiyorsun.Çünkü bu  senin doğuştan gelen bir özelliğin. Resmen şeytan tüyü var sende. Böyle insanların zaten her zaman için nazar üstlerinde olur. Evet, her şeyleri çok güzeldir ama hep bir aksilik bir  telaş eksik olmaz başlarından. Bunu sen de çok iyi biliyorsun. O yüzden üzerindeki bu nazarları atmak için bir şeyler yapmalısın. Yoksa senin daha çok başın ağrır. Evet kendini göstermeyi seven bir insan değilsin özünde ama dikkat çekiyorsun. O yüzden mükemmel olmanın da böyle zorlukları var. Ne yaparsın? Bizden söylemesi, kendini bir şekilde sağlama al yoksa bu nazar seni çatlatır.

A post shared by @onediocomtest on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ulker-aliyeva1

kendi kendime nazar değdiriyormuşum. iyimiş kendimden kendime zararlı bakış atmam :D

lucinda-yumi-kane

Kendi kendine! Oha be abi, vallahi sevmiyorum kendimi o kadar.

kaan-yildirim15

Oha la benim göz rengime gri deniyormuş!?!?!?!

Gizli Kullanıcı

En yakın arkadaşın!-vay puşt vaayyy.bittin olm sen.

mycomx

Kendi kendime nasıl nazar değidirecem la ben. Aynada tipimden nefret ediyorum

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

kadınlar
Görüş Bildir