Senin Bağımlısı Olduğun Şey Ne?

-
Abone ol

Asla vazgeçemediğin ve adı geçtiğinde yerinde duramadığın şey ne?

1. Cinsiyetini seçer misin?

2. Yaşını da seçer misin?

3. Bu kelimelerden hangisi senin için keyifli bir haftasonunu anlatır?

Uyku
Dizi
Yemek
Arkadaşlar
Aile

4. Sırada klişe bir soru var: Issız adaya düştün diyelim, yanına bunlardan hangisini alırdın?

Akıllı Telefon
İsviçre Çakısı
Müzik dinleyebileceğim bir şey
En yakın arkadaşım

5. İçine kapanık bir insan mısındır yoksa dışa dönük mü?

İçime kapanık
Dışa dönük
İkisinden de biraz

6. Bir psikolojik rahatsızlığın olsaydı, bu ne olurdu?

Obsesif Kompulsif Bozukluk
Depresyon
Bipolar Bozukluk
Allah korusun sapasağlamım ben istemem hastalık falan!

7. Sende bağımlık yapan bir dizi seç bakalım!

Shameless
Sherlock
How I Met Your Mother
Game Of Thrones
The Walking Dead

8. Son olarak hali hazırda herhangi bir şeye bağımlılığının olup olmadığını merak ediyoruz!

Hayır, yok.
Bence yok ama olduğunu söylüyorlar.
Sadece bir şeye.
Kesinlikle evet!

Yemek!

Tamam yemeyi bitirdiysen, konuşabiliriz :) Evet, verdiğin cevaplara göre senin bariz bir yemek bağımlılığın var. Kendini durduramıyorsun; çünkü yemek yemeyi seviyorsun. Kesinlikle seni suçlamıyoruz; aksine sana sonuna kadar katılıyoruz. Çünkü bu hayatta, iyi pişmiş bir etten, mis gibi kızarmış bir börekten ve çıtır çıtır bir lahmacundan daha iyi bir şey olabilir mi. Bizce olabilir: Bol yoğurtlu mantı, dilde eriyen bir irmik helvası ve üstüne de sıcacık çay. Neyse bunun sonu yok :) Bunun yanında sanata doğuştan meraklı ve yetenekli olduğunu da söylemek gerek; çünkü en büyük sanatın (yemek yeme sanatı) başarılı bir icracısısın!

Uyku!

Verdiğin cevaplara göre, sen tam bir uyku bağımlısısın. Yani seni bıraksak yedi uyurlar gibi 700 sene uyur üstüne de bir öğle uykusu çekersin, o derece bir bağımlılıktan bahsediyoruz burada. Ancak bu bağımlılığın altında çok geçerli sebepler yatıyor. Bir kere sana göre uyumayınca ne oluyor sanki? Ayrıca bu dünyada kendini adayacağın anlamlı hiçbir şey yok. Sana her şey saçma, gereksiz ve anlamsız geliyor. O yüzden kendini o muhteşem yatağına, arada elini soktuğun yastığın soğuk köşesine ve her şeyden güzeli muhteşem rüyalarına adamışsın. Bak yine esnemeye başladın. Hadi iyi uykular :)

Kafein!

Verdiğin cevaplara göre, sen tam bir kafein bağımlısısın. Kafein diye bir şey olmasaydı; büyük ihtimal güne başlayamaz, işsiz güçsüz dolanıyor olurdun. Bu dünya zor bir yer; her gün bin türlü salaklıkla uğraşıyorsun ve sen, bütün bunları kabullenebilecek gerçekçiliktesin. Sen, çoğu kafein bağımlısı gibi zeki, konuşkan, hazırcevapsın. Ayrıca tam bir patron olduğunu da ekleyelim!..

Kumar!

Verdiğin cevaplara göre, senin kumara bağımlı olmaya oldukça güçlü bir meyilin var. Sen her şeyden önce iddialı ve iddiacı bir insansın; kendi bildiğini okuyor, en iyisini kendinin bildiğini düşünüyorsun. Risk almayı sevdiğini de ekleyelim; bu yüzden en dalga geçtiğin ve nefret ettiğin insan tipi garantici insan tipidir kuşkusuz. Maceraperestsin de; doğaçlama-spontane davranmayı seviyorsun: Yani bir dakika sonra başına ne geleceğini bilmeden yaşamak seni mutlu ediyor. Bu hayat sana göre bir oyun ve sende jeton çok!..

Seks!

Artık bu sır ortaya çıksın. Evet evet, verdiğin cevaplara göre sen seks bağımlısı olmaya meyillisin. Şehvetlisin, tutkulusun ve kesinlikle karşı konulmazsın. Cinsel zekan oldukça yüksek ve en önemlisi de ne zaman ne yapacağını çok iyi biliyorsun. Çünkü yüksek bir enerjin var ve hayatı yaşamayı çok ama çok seviyorsun. Çapkın olduğunu bilmiyoruz söylemeye gerek var mı? Yani güzele karşı acayip bir zaafın var. O güzeli elde etmek içinse elinden geleni yaparsın ve biliyor musun eninde sonunda da o işi başarırsın...

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
tc-tugce-ergun

yemek değil kafein bağımlısıydım ve kalbimden dolayı aşkım kahve yasaklandı hala seni seviyorum kahve dön bana

sami-aslan2

sex bağımlısı çıktık

rabia-basegmez

Yemek de var ama internet bağımlısıyım

sema-tarim

Yemek :)

sidra-abdulkadir

uyku bildin

Görüş Bildir