Sen Arabana Ne Kadar İyi Bakıyorsun?

8PAYLAŞIM

Burada olduğuna göre arabanı sevdiğine şüphe yok! Ama ona ne kadar iyi baktığın konusunda gerçeklerle yüzleşmen gerekiyor...

1. Arabana çamurlu ayakkabılarıyla binmek isteyenlere karşı tepkin ne olur?

Binmesinde hiç sorun yok. Sadece iki üç çamur lekesi olur, dünyanın sonu değil.
Böyle bir şeyin ihtimali bile söz konusu değil!
Ayaklarını en azından biraz silkelemesini isterim, sonrasında binebilir.

2. Peki ya insanların arabana yaslanması hakkında ne düşünüyorsun?

Ne var bunda? Ben de yaslanıyorum!
Yok artık! Düşününce bile sinirlerim alt üst oldu...
Yaslanmasa daha iyi olur sanki ya 🙄

3. Arabanı temizlemesi için kime güvenirsin?

Üstün körü temizliği ben yaparım, daha detaylı temizlik içinse işi bilene bırakırım.
Güvenmelik bir durum yok. İşi uzmanına bırakıyorum, temizlenip bana geliyor.
Bu konuda kendimden başka kimseye güvenmem!

4. Tümsekler seni geriyor mu?

Gaza basmaya devam ederim. Benim hızımı hiçbir şey kesemez!
Tümseklerde doğal olarak yavaşlarım. Herkes öyle yapmıyor mu zaten?
Arabanın altı çizilir mi diye düşünmek insanı geriyor tabii.

5. Arabada yemek yemek birçok insan için aşırı keyifli bir aktivite. Peki ya senin için?

Masa sandalye boşa mı üretilmiş? Arabada yemek yemek sadece pisliğe sebep olur, eğlenceli falan da değildir.
Tüm ihtiyaçları göremeyeceksem neden arabam var ki? İçinde yemek de yerim, istediğim her şeyi de yaparım!
Mecburi bir durum söz konusuysa sorun yok. Ama keyif için arabamda yemek yenmesini isteyeceğimi sanmıyorum.

6. Arabanda bir sorun olduğunu fark ettiğinde ne yaparsın?

Araba bozulup çalışmayana kadar tamir ettirmem.
O an ne işim varsa bırakıp arabayı sanayiye götürürüm.
Müsait olduğum bir zamanda arabaya bir bakılması için tamire götürürüm.

Bu kadarı da biraz şov sanki...

Senin için bu dünyada arabandan daha değerli bir şey var mı acaba? Arabanı çok sevmenin yanı sıra gereken tüm ilgiyi gösteriyor ve kendine yaptığın bakımdan çok daha fazlasını ona yapıyorsun. Düzenli olarak bakımlarını yaptırmanın yanı sıra üstüne kendin de küçük dokunuşlar yaparak arabanı şımartıyorsun. Sana söylenecek tek söz var; Vazgeç bu sevdadan, yıpranırsın...

Tam da olması gerektiği kadar!

Araban senin için bir sevda boyutunda değil ama hayatında önemli bir yere sahip olduğu aşikar. Hem içine hem de dışına gerekli bakımları yaptırarak onu daha kullanılabilir bir hale getiriyorsun. Seni özetlemek gerekirse, iyi bir araba sahibi olmanın hakkını veriyor ve her şeyi dört dörtlük yapıyorsun!

Araban bundan daha fazlasını hak ediyor...

Belli ki bir araca gereğinden fazla değer vermek sana saçma geliyor. Elbette kendine göre haklı sebeplerin vardır ama sanki arabana birazcık daha ilgi gösterebilirsin. 'Ben böyle mutluyum karışmayın bana' diyorsan söylenecek pek bir şey yok, arabanla nasıl mutluysan öyle davranmaya devam et!

Araba, futbol, oyun, muhabbet gibi konularda sağlam içerikler burada! Sağlam bir yolculuk için ihtiyacın olan şey ise Lassa’da!

Sağlam bir yolculuk için Lassa’dan şaşma!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
isotlu-baklava

Senin için bu dünyada arabandan daha değerli bir şey var mı acaba? Arabanı çok sevmenin yanı sıra gereken tüm ilgiyi gösteriyor ve kendine yaptığın bakımdan çok daha fazlasını ona yapıyorsun. Düzenli olarak bakımlarını yaptırmanın yanı sıra üstüne kendin de küçük dokunuşlar yaparak arabanı şımartıyorsun. Sana söylenecek tek söz var; Vazgeç bu sevdadan, yıpranırsın...

ozzy_oz

çok iyi bakıyorum! uzaktan.. (no worry no car) 😂😂

gzm-ynklr

Tam da olması gerektiği kadar!

sensizsinema24

Arabam yok ama Dean var diye geldim :(

erlik

O bile öldü be. Bu dünya kimseye kalmaz.

sensizsinema24

Sam'e kalır, hamamböceği gibi adam :(

user.

1 haftadır kalkarken arabada titreme vardı... Kavramada sorun vardır dedim... Haftaiçi iş yüzünden haftasonu kısıtlama yüzünden gösteremedim. Ne olduysa düzeldi... Ama yine de göstermek gerekir. Bilen aydınlatsın. Polo Dizel

Görüş Bildir