Müge Anlı'nın Hamile Olduğunu İddia Eden Eski Eş Burhan Akdağ'a Sert Bir Karşılık Geldi

1.4bPAYLAŞIM

Bakalım Burhan Akdağ bu açıklamadan sonra ne yapacak?

Magazin gündemi dün bomba bir iddia ile sarsıldı. Müge Anlı'nın eski eşi gazeteci Burhan Akdağ, Müge Anlı'yla ilgili şok iddialarda bulundu.

Burhan Akdağ'ın kendi Instagram hesabından bir takipçisine yaptığı yorumda, Müge Anlı'nın evli birinden hamile olduğu iddiası bulunuyordu.

Müge Anlı'nın Eski Eşi Burhan Akdağ'ın "Müge Evli Birinden Hamile" İddiası Gündeme Bomba Gibi Düştü! - onedio.com
Müge Anlı'nın Eski Eşi Burhan Akdağ'ın "Müge Evli Birinden Hamile" İddiası Gündeme Bomba Gibi Düştü! - onedio.com

Hatta Anlı'nın programı bitirme sebebi de bu hamilelikti, Burhan Akdağ'a göre. Müge Anlı, dün bu iddialara hemen karşılık vermedi ancak...

Anlı'nın avukatı Eylem Kahraman, bu iddiaların gerçek dışı olduğunu ve yasal işlem başlatacaklarını açıkladı.

Bakalım Burhan Akdağ, bu karşı ataktan sonra herhangi bir açıklama yapacak mı? Takipteyiz...

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
hacer-yalcin1

Kendimi bildim bileli Müge Anlı medyada..Benim torunum oldu, o nasıl hala hamile? Tebrikler..

hacer-yalcin1

İnsanların özel hayatlarını en ince detaylarına kadar gözler önüne seriyorlar, insanları kınıyorlar, azarlıyorlar, dalga geçiyorlar, kısacası iki paralık ediyorlar, ve hatta sefih yaşamlardan mideleri bulanıp öğürüyorlar, adeta ahlak bekçisi kesiliyorlar. Bu medyatik insanlar, topluma yardım ediyorlar diye toplumu bağlayan kurallardan muaf mıdırlar? Yapmış veya yapmamış, yuva yıkmış yıkmamış kendisini bağlar ki zaten bir kez bu işi yapmış. Gönül , toplumun ahlak bekçiliğine soyunan bu insanların uçkurlarına sahip olacak iradeyi de göstermelerini diliyor.

entropy

sert cvp deyince adami siktiler sandim mk mahkemeye vermis :D

olivertiris

.:D

lateral-malleol

Kadın hamile veya değil, mesele o değil. Adam o kadar karaktersiz ve şerefsizmiş ki bir zamanlar aynı yastığa baş koyduğu insanın arkasından konuşabiliyor. Güya gazeteci. Medya etiğinden bu malın haberi yok heralde. Neyse kadın boşanıp kendini kurtarmış.

queen_of_the_7_kingdoms

Dogru bence,eski ve yeni hali karşılaştırılınca anlaşılıyor,kilo almış.Ayrıca adamın saglam kanıtı olmasa konuşmaz,salak mı?..

z.kaanbdk

Dur bakalım yakında belli olur. Vehbinin kerrakesi

pappa-xazz

tabula rasa gibisin amk kertenkelesi. bomboş bir levhasın .

z.kaanbdk

Acaba nerede ektik tohumunu da bugün önümüze fırladın.

pappa-xazz

milletin tohumuyla ilgilenen sensin. terzi kendi söküğünü dikemezmiş. sen önce kendi tohumunun nerede atıldığını öğren diyeceğim ama gerçi öğrenmen de zor hırbani seni.

z.kaanbdk

Allah'a şükür biliyoruz be koçum o konu da içim rahat :):):) Anonim hesaplar arkasına saklanıp insanlara hakaret etmek için an kollayan veled-i zinalar düşünsün :D Daha ne dediğimi anlamaktan acizsin tutup bana saldırıyorsun. O yorum da kasıt ettiğim ''VEHBİ'' Durduk yere böyle bir lafı ortaya atan eski eşiydi ama anlamayıp saldırmayı tercih ettin :D Neyse canın sağolsun

pappa-xazz

ajitasyon yapan boş beleş bir tipsin. veled-i zina ve tohumunu nerede attık nereden fırladın diyen de sensin. sonra da canın sağolsun diyerek ağlayan da sensin. ufak bir piç kurusunun anancı bir liselinin canının sağolup olmayacağı gram sikimde değil. annenin ellerinden öperim. şimdi git moderasyona şikayet et.

z.kaanbdk

Ulan ben kimin anasına küfür etmişim :D burada da gelmişsin anacı velet diyorsun. Bildiğin sayılı kelime var gelip haybeye sallıyorsun belki tutar çabası ile ama yemezler tombiş ;) Bu tarz ucuz numaralar ancak senin gibi birbirini gaza getiren ucuz insancıklara söker ;) Daha soktuğum lafları 2. okumadan sonra yarım yamalak anlayıp Acaba Tohumunu nerede attık geldin bugün önümüze fırladın'' dediğim yoruma ''Milletin tohumu ile uğraşan sensin'' diyerek demediğim lafı bana iade etmeye kalkıyorsun. Belli ki sen şu ''Cıngıl Bellz'' denen laf altında kalınca insanların anasına küfür eden ergensin :D

z.kaanbdk

He bu arada evet moderasyona şikayet edicem :D Sen şimdiden 3. hesap hazırlıklarına başla en nihayetinde hesap açmak dediğin 5 dakika ;)

pappa-xazz

haykırdım amk. sen aşağılık kompleksli yüksek ihtimal kişilik bozukluğu olan hayat ile tek bağlantısı burası olan şizofrenin tekisin. Sanal düşmanlar kazanmışsın pokemon seni.

z.kaanbdk

Sanal düşman ise o Digimon olur. Lütfen bu tarz şeylere dikkat edelim :D ... Canımın içi ortada hiç bir şey yok iken gelip saldıran sensin ne dediğimi bile anlamaktan bile acizin tekisin şimdi kim şizofren kim değil tartışmalarına girmeyelim :D

pappa-xazz

john locke'dan özür dilerim. sen tabula rasa'dan da betermişsin be sezercik.

z.kaanbdk

Asil adamdı rahmetlik merak etme takılmaz böyle şeylere :D

alipicakcii

oğlum sen ne ezik bir puştsun lan böyle sikik gevşek gevşek konuşmalar falan karşımda olsan siker öldürürdüm seni

pappa-xazz

ali o pıçağı senin götüne bir sokarım bir sonraki sefere sen gelirsin "abi şu döner bıçağını al bidaha götüme sok " diye. parazit yapma amına koyar sikerim dibaceni. amını yurdunu siktimininin sıyırması.

Görüş Bildir