İlk İntiba Önemli! "İlk Buluşmada Ne Yapılırsa İkinci Buluşmaya Gitmezsiniz?" Sorusuna Gelen Birbirinden Haklı 19 Cevap

-

İlk buluşmalarda yaşanılanlar hiç kuşkusuz ilişkilerin seyrini etkiliyor, hatta bazıları ilişkinin hiç başlamamasına bile neden olabiliyor. Twitter'dan Yüs, "İlk buluşmada ne yapılırsa ikinci buluşmaya gitmezsiniz?" diye sordu, gelen cevaplar herkesin tercihini ortaya koydu.

Kaynak: https://twitter.com/nur_ziyagil

İşte o soru ve birbirinden haklı cevaplar...

1. Bu gerçekten biraz tiksindirici...

2. Görgüsüzlük...

3. Terbiyesizlik...

4. Empati yoksunluğu...

5. Haklı!

6. 😂

7. Saklayacak bir şeyi varsa demek...

8. Tecrübe konuşuyor sanki...

9. Eh yani!

10. Tercih meselesi...

11. Zaten olmayacak, belli...

12. İlk buluşma için fazla ama...

13. Sonuna kadar haklı!

14. Daha neler!

15. 😂

16. 

17. Ayıp tabii...

18. Benmerkezcilik...

19. 😂

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
timur_ozer

Şunu da not düşeyim 1 kat yukarı yada 1 kat aşağı inmeye bile üşenen tipler. Hatta ve hatta daha beteri ise yürüyen merdiven varken hala asansör kullanan asalaklar. İkinci randevuyu bırak insan yerine koymam net.

savas-oztekin

ağzı laf yapmayana uyuz oluyorum.

devillmaycry

İlk buluşmada eve geçelimmi ? lafını duyarsam ki duydugum çok oldu direk kalkıp gidiyorum. Ayrıca erkekler nezaket geregi hesabı ödemeyi teklif etmek zorunda falan da degiller hayırdır adamın neyi oluyorsunda senin hesabını ödüyor ?

timur_ozer

Yüzüklerin efendisi önemli bir kriter benim için :D ama yazılanların çoğu yapılmaması gerek tabi.

sevgii

ilk buluşmada konusu bile açılmamışken evlenmek bana göre değil yeaaaa gibi bir cümle kurarsa.

sevgii

ayrıca kimse kimsenin kyk borcunu ödemek zorunda değil. ilk buluşma için erken bir konuşma olmuş olabilir ancak geçmişten gelen borcu kimse ödemek zorunda değil

sevgii

hesaba gelince de cidden boş mevzular. hesabı adam ödediyse ben muhakkak içecek tatlı vs ısmarlarım. para kazanıp hala hesabı başkasına kilitleyen insanda ne bileyim biraz şey gibi

tulay-ustun-tetik

yalnız hesabı ödemenin parayla ya da para kazanmakla ilgisi yok sanki ne dersiniz,sonuçta romantik bir buluşmadan bahsediyoruz,bir iş toplantısı değil,tabiiki herkesin parası var ve içtiği çayı yediği yemeği ödeyebilir,"hesabı kilitlemek" deyimi hoş olmamış

sevgii

o romantik buluşmada atılan her adım, söylenen her şey sonraki buluşmanın kaderini belirliyor aslında. zaman içerisinde maddi konular ortadan kalkıyor ama romantik buluşma adı altında sürekli her şeyi karşı tarafın yapmasına müsaade etmekte normal gelmiyor bana.

Görüş Bildir