Her Gün Yesen Bıkmayacağın Yemeğin Hangisi Olduğunu Tahmin Ediyoruz!😋

143PAYLAŞIM

Hepimizin acıktığımızda aklına düşen bir favori yemeği vardır. O an ağzımızın suyu aka aka onu isteriz. Peki senin hiç bıkmadan yiyeceğin yemek hangisi?

Cevap için seni teste alalım.😋

1. Öncelikle cinsiyetini öğrenelim.

2. Şimdi de yaşını.

3. Bize damak tadının hangisine daha yatkın olduğunu söyle bakalım.

4. Peki bize bir içecek seç desek.

Kola
Bira
Ayran
Soda

5. Genellikle nasıl yemekler tercih edersin?

Kızartma türleri
Sebze türleri
Fast food
Ne varsa onu yerim, seçmem.

6. O zaman söyle bakalım, ağır bir yemeğin ardından tercih edeceğin tatlı hangisi olurdu?

Sütlaç
Sufle
Künefe
Dondurma

7. Hazır yaza yaklaşmışken, bize bir yaz meyvesi seç bakalım.

Kiraz
İncir
Erik
Karpuz

8. Peki yemek hakkındaki düşüncen ne?

Mutluluk kaynağım.
Olmasa da olur.
Acıktıkça yerim.
Bütün planlarımı yemek üzerine yaparım.

9. Peki sen en çok nerede yemek yemeyi tercih edersin?

Kafelerde, aperatif şeyler yerim.
Restoranlarda, iyi yemekler yerim.
Evde yemek yemeyi tercih ederim.
Bize yemek olsun da yer fark etmez.

10. Son olarak çok acıktığında bunlardan hangisi sensin?

Pizza!

Senin en sevdiğin ve yemekten asla bıkmayacağın şey pizza. Her çeşidini denemiş ve hepsinde ayrı bir tat bulmuşsun. Ağzının tadına çok düşkünsün ve iyi olan lezzetli olan her şeyi tercih ediyorsun. Yemeğe de oldukça düşkün olan sen bazen sadece yemek yemek için plan yapıyorsun. Çok yemek yiyorsun diye asla kilo fazlan yok. Yediğin gibi yakmayı da biliyorsun. Sağlıklı şeyleri de çok tercih ediyorsun ama bir film eşliğinde pizza yemek ayrı bir keyif veriyor sana. Acıkınca senin yanına yaklaşmak, herkes için büyük hata olabilir. Yemekten önce sinirli yedikten sonra şeker gibi biri oluyorsun. Yemeğin senin için çok ayrı bir yeri var. Sadece doymak için değil, zevk alarak yemek yiyorsun. Ne diyelim senin bu yemek aşkına biz de hayran kaldık.

İskender!

Senin bıkmadan yiyebileceğin yemek iskender olsa gerek. Et düşkünü biri olan sen, her gün yemeğinde mutlaka et yeme isteği duyuyorsun. Çok zararlı şeyler tercih etmiyorsun, arada bir fast food tercih ediyorsun. Yediklerine dikkat etsen de, iş iskendere gelince her şeyi unutuyorsun. Çok acıktığında seni anca iskender doyurabilir. Çok yemek seçmiyorsun, her şey lezzetli ve güzel geliyor sana. Bu yüzden arkadaş gruplarında sürekli onu yemem, bunu yemem diyen insan sen değilsin. Lezzetli şeyler yemeye özen gösteriyorsun. Kötü yerler yerine daha şık yerlerde yemek yemeyi tercih ediyorsun ve lezzetini beğenmediğin bir yere bir daha asla gitmezsin. Çünkü yemek yerken hissedeceğin o güzel duyguyu kaybetmek istemezsin. Ne diyelim senin iskendere düşkünlüğün bizim de canımızı çektirdi.

Hamburger!

Senin en sevdiğin ve vazgeçemediğin şey hamburger. Birçoğumuzun da vazgeçemediği hamburgere sen bir başka düşkünsün. Patates kızartmasına da öyle. Nerede iyi hamburger yapıyorlar sen bilirsin. Her yeri özenle gezip, en iyi hamburgeri bulursun. Sen daha karmaşık lezzetler yerine, böyle düz ve bildiğin lezzetleri tercih ediyorsun. Farklı şeyler denemeye pek açık değilsin. Ağzının tadına düşkün olman, bir şey yerken arkadaşlarının hep sana danışmasına sebep oluyor. Üstelik o kadar hamburger yemenin vermiş olduğu bir şey olmalı ki hamburgeri de çok iyi yapıyorsun. Elin bu konuda çok lezzetli. Yemeğe zaten düşkün olan seni, bir de hamburger yerken görenler yüzündeki o mutlu ifadeyi unutamıyor. Canımızın çektiği bu hamburgeri şimdi sipariş vermeye gidiyoruz.

Mantı!

Senin asla bıkmayacağın lezzet Türk mutfağından mantı. Hepimizin bayıla bayıla yediği mantıyı sen bir başka seviyorsun. Yeni tanıştığın insanlara bile mantı sevdiğini söylüyorsun. Sarımsaklı yoğurdu ve üstüne salçalı yağı ile bir başka tadı olan mantıdan, sen en az 3 tabak yiyorsun. Çok acıktığında canın hemen mantı yemek istiyor ve pijamalarınla kendini sokağa atıyorsun. Mantıyla arandaki bağı kıskandık açıkçası. Sen daha yerel lezzetleri tercih ediyorsun. Yani pizza yerine lahmacun yemek seni daha çok tatmin ediyor. Mantıyı da öyle her yerde değil, gerçekten iyi yapan ve müdavimin olduğun yerlerde yiyorsun. Eee yılların vermiş olduğu tecrübe ile nerede en iyi mantı yapılır sen bilirsin. Canın çekti mi bir kere o mantı buraya gelecek!

Bu içerikler de ilgini çekebilir.👇

"Olsa da Yesek" Diyeceğin Bu Pastalar Senin Tatlılık Oranını Belirliyor - onedio.com
"Olsa da Yesek" Diyeceğin Bu Pastalar Senin Tatlılık Oranını Belirliyor - onedio.com
Geçmişte En Çok Özlediğiniz Şeyi Söylüyoruz! - onedio.com
Geçmişte En Çok Özlediğiniz Şeyi Söylüyoruz! - onedio.com
Hoşlandığın Kişiyi Nasıl Aşık Edeceğini Bu Testin Sonunda Söylüyoruz - onedio.com
Hoşlandığın Kişiyi Nasıl Aşık Edeceğini Bu Testin Sonunda Söylüyoruz - onedio.com
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
kore-aysenaz

Hambuger! doğru tahmin valla jhkjk

nagumi

mantı ne aq

sweatdream32

Senin en sevdiğin ve yemekten asla bıkmayacağın şey pizza. Her çeşidini denemiş ve hepsinde ayrı bir tat bulmuşsun. Ağzının tadına çok düşkünsün ve iyi olan lezzetli olan her şeyi tercih ediyorsun. Yemeğe de oldukça düşkün olan sen bazen sadece yemek yemek için plan yapıyorsun. Çok yemek yiyorsun diye asla kilo fazlan yok. Yediğin gibi yakmayı da biliyorsun. Sağlıklı şeyleri de çok tercih ediyorsun ama bir film eşliğinde pizza yemek ayrı bir keyif veriyor sana. Acıkınca senin yanına yaklaşmak, herkes için büyük hata olabilir. Yemekten önce sinirli yedikten sonra şeker gibi biri oluyorsun. Yemeğin senin için çok ayrı bir yeri var. Sadece doymak için değil, zevk alarak yemek yiyorsun. Ne diyelim senin bu yemek aşkına biz de hayran kaldık. Lan valla bildi

senem-sengul

Evet pizza, gerçi iskender daha makbule mi geçerdi?

teyla

Pizza! ( 40 yıl yemesem aramam asla tercih etmem )

Görüş Bildir