GTA San Andreas Oyununda Ay'a Ateş Edilince Neden Boyutunun Değiştiği Nihayet Açıklandı
GTA San Andreas Oyununda Ay'a Ateş Edilince Neden Boyutunun Değiştiği Nihayet Açıklandı
İçeriğin Devamı Aşağıda
Reklam
Rockstar Games tarafından geliştirilen ve açık dünya konseptiyle oyunculara geniş bir oyun deneyimi sunan Grand Theft Auto (GTA) serisi çeşitli gizemleriyle tanınıyor.
İçeriğin Devamı Aşağıda
Reklam
Bu gizemlerden belki de en popüler olanı Grand Theft Auto: San Andreas oyunundaki Ay'a ateş edildiğinde Ay'ın boyutunun büyümesi.
Bu gizemi açığa kavuşturan kişi, 1995 ile 2009 yılları arasında Rockstar Games'te çalışmış olan Obbe Vermeij.
2004 yılında piyasaya sürülen GTA: San Andreas'ın geliştirme sürecinde yer alan Vermeij, oyunun tasarım ekibinin Ay'a özel bir doku tasarımı verdiğini ancak tasarım ekibi arasında Ay'ın boyutu konusunda bir görüş ayrılığı yaşandığını anlattı.
Bazıları daha gerçekçi bir görünüm için küçük bir Ay isterken diğerleri daha sinematik bir etki için daha büyük bir Ay istemiş, bu kararsızlık üzerine Vermeij, Ay'a ateş edildiğinde boyutunun değişmesi fikrini önermiş.
İçeriğin Devamı Aşağıda
Reklam
Bu öneri kabul edilmiş ve Vermeij, çalışmakta olduğu keskin nişancı silahına bu özelliği eklemiş, böylece Ay, her atışta farklı boyutta görünmeye başlamış.
Vermeij'in bu bilgileri paylaşmasından kısa bir süre sonra ise Rockstar North'tan gelen bir e-postayla tüm açıklamaların kaldırılması istenmiş.
Keşfet ile ziyaret ettiğin tüm kategorileri tek akışta gör!
Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
Reklam
Yorum Yazın
Güneşe edince de adanaya gidiyosun