Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Dobra İnsanların Sık Sık Yüzleştiği 21 Gerçek

 > -
2 dakikada okuyabilirsiniz
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar, biraz dikkat edin.

Kaynak: http://www.buzzfeed.com/javiermoreno/tel...

1. Çevrenizdeki insanlar, geliştirdiğiniz dürüst itibar yüzünden "dürüst" görüşünüzü almak üzere sık sık size danışırlar.

www.buzzfeed.com

Gerçekler acı olsa bile.

2. Bazen dobra olmak, sivri dilli olmakla sonuçlanabiliyor, herkes alınmasın diye kendinizi biraz tutmak zorunda kalabilirsiniz.

www.buzzfeed.com

3. Biri ıslık çaldığında, tepkisiz kalamazsınız.

www.buzzfeed.com

N'oluyo lan?!

4. Çoğu insanın sizin görüşlerinize tahammülü olmadığını biliyorsunuz.

www.buzzfeed.com

Neredeyse herkesin. Eh, doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.

5. Bazı zamanlarda sırf doğruyu söylediğiniz için "kaşar" , "g*t", "sus amkduğum" diye etiketlendiğiniz olmuştur.

www.buzzfeed.com

NE LAN TURUNCU SANA YAKIŞMIYOR İŞTE.

6. Biri size bir şey danıştığında "Gerçeği mi istiyorsun, duymak istediklerini mi söyleyeyim?" diye sorduğunuz oluyor.

www.buzzfeed.com

7. Eğer "doğru"yu seçerlerse, hiç öyle ballandıracak haliniz yok, çat çat söylersiniz.

www.buzzfeed.com

Niye vakit kaybedesiniz?

8. Bazen laflarınızı filtrelememeniz, sevdiğiniz insanları kırabiliyor.

www.buzzfeed.com

Dobrasınız diye zalim değilsiniz ya, üzünce üzülüyorsunuz haliyle.

9. İnsanlar sizi diğer arkadaşlarıyla tanıştırırken bir "önsöz" ekleyebiliyorlar.

www.buzzfeed.com

"Biraz pisliğin tekidir, sen ona takılma."

10. Millette size karşı sivri bir dürüstlükte olduğunda, kaldırabiliyorsunuz.

www.buzzfeed.com

11. Açık yürekli olmakla kötü niyetli olmak arasında fark olduğunu çok iyi biliyorsunuz.

www.buzzfeed.com

Bazen gerçekler acıtsa da, söylenecek yeri ve zamanı var.

12. Bütün arkadaşlarınızı kaybetmemek için ara ara "Sakin ol şampiyon, bunu da söylemeyiver." moduna giriyorsunuz.

www.buzzfeed.com

13. Ama bazen de direk sesli düşünüyorsunuz, filtresizce.

www.buzzfeed.com

14. Dürüstlüğünüzü bazen sarkazmla karıştırabiliyorlar.

www.buzzfeed.com

15. Ama eğer ortada gerçekten güzel bir şey varsa ve bunu "siz" söylüyorsanız, karşınızdaki iltifatın gerçekliğine %200 inanıyor.

www.buzzfeed.com

16. Sosyal medya'da insanları bozmaktan çekinmiyorsunuz.

www.buzzfeed.com

17. Laflarınızı yanlış yorumlayan insanlar için hazırladığınız "özür metinleri" var. Taslaklarda.

www.buzzfeed.com

18. Fazla hassas insanlarla ilişkileriniz fazla dramatik olabiliyor.

www.buzzfeed.com

Peşinliğinizi, dobralığınızı kaldıramıyorlar.

19. İnsanların sizin söylediklerinizi anlayıp ağzınızı tıkamışlığı ve "Ne diyeceğini biliyorum, kapa çeneni!" demişlikleri var. Özellikle yakın arkadaşlarınızın.

www.buzzfeed.com

20. Dürüstlüğünüz herkese uymadığı için üzerinize çemkirilmişliği vardır.

www.buzzfeed.com

21. Eh, bu içeriği sevmediyseniz, dobra dobra "Öeeef bu ne berbat, saçma şey ya" diye yorum yapacağınız kesin.

www.buzzfeed.com

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
sensinsalak

e iyi o zaman amk sen gel benim ağzıma sıç sonra "ay ben dobrayım valla şekerim" diye gezin var mı böyle birşey

bahar-yilmaz

var böyle birşey <3

taitava

Aynı beni anlatmışsınız:D

Gizli Kullanıcı

Tam, bazı maddeler için "bunlar ne biçim bi saçmalık" yazacakken son maddeyi okuyup mal mal sırıtmam..................

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

Sosyal Medya
Görüş Bildir