Bu Kez de Eşini Paylaşan Adam Rolüne Giren Şeref Düzyatanlar'dan Kahkahaya Boğacak Efsane Trolleme

-
2 dakikada okuyabilirsiniz

Onedio'da vakit geçiren milyonlardansanız Twitter'daki Şeref Düzyatanlar'ı tanıyorsunuzdur veya illa ki paylaşımları önünüze düşmüştür. Sitedeki en orijinal tiplerden biri ve efsane trollemeleriyle nam salmış bir İç Anadolu Yiğidi. Şeref genelde ünlüleri trollerdi ama bu aralar hedefi biraz daha farklı. Twitter'a cinsellik için giren tipler.

Bir zamanlar ünlüleri trolleyen Şeref daha deneysel takılıyor.

Ünlüleri Trolleyen Twitter Fenomeni Şeref Düzyatanlar'dan Kahkaha Etkisi Yüksek Tweetler - onedio.com
Ünlüleri Trolleyen Twitter Fenomeni Şeref Düzyatanlar'dan Kahkaha Etkisi Yüksek Tweetler - onedio.com

Twitter'ın derinlerinde "tek erkek", "swinger", "cuckold" gibi sonsuz terim var. Mesela tek erkekseniz çiftlerle iletişime geçip onlarla sevişiyorsunuz.

Eğer tanıştığınız tek erkek eşinizle sevişirken izliyorsanız cuckold oluyorsunuz. Halk tabiriyle g harfli kelime.

Swingersanız eşleri takas ediyorsunuz falan filan...

Şeref'in de hedefi Twitter'ın derinliklerindeki birçok kişiye göre 'marjinal' kişiler.

Şeref de kendini "tek erkek" olarak tanıtan Kemal'e kancayı böyle attı.

Tek erkekten yanıt gecikmedi...

Şeref cuckold rolüne girdi.

Kemal gizliliğe önem veriyor...

Ancak Şeref bazı şeyleri açık açık yaşamak istiyor.

Eşini paylaşmak isteyen Şeref hakkında daha çok şey öğrenmek istiyor Kemal.

Ooooo şezlong fantaaazisi

Para mühim değil.

Her derde deva leblebi...

Leblebi nasıl olsun Şeref?

Doblo mühim...

Kemal leblebi ve ilikli kemik talebini yerine getireceğini söylese de trollendiğini birkaç dakika sonra fark etti ve yazdıklarını sildi.

Uslan be Şeref Düzyatanlar!

Onedio Goygoy'u Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
fatihsema2645

Artık ahlaksızlık bu seviyelere indi he? Nasıl can veririz bilemiyorum. Dünya olmuş bok çukuru sapıklık, sapkınlık, tavan yapmış. İnsanlar çoluk çocuğa, hayvanlara yeniden göz dikmeye başlamış ve maalesef ki sayıları hiç az değil. Eş paylaşmak nedir ya? Nasıl bir seviyedir bu? Alan razı veren razı gibi saçma bir cümle kuran çıkmasın lütfen. Karısını paylaşan çocuğunu da verir böyle iğrenç işler için Allah korusun bebeğini de verir başka bebeklere de sulanır. İyi şeyler iyiyi kötü şeyler kötüyü tetikler bu bir hakikattir. Medeni dünya buysa yandık demektir. Ruhun şad olsun M.Akif ERSOY. "...MEDENİYET DEDİĞİN..."

cherry-patates

ABV ya! Mal mısınız lan siz?! Bunun neresi komik? Böyle şeyler okuya okuya ağzım bozuldu. Uzun zamandır bu kadar çirkin bir muhabbetin bu kadar ciddi bir şekilde döne döne gittiğine tanık olmamıştım. Bu arada o Alaca diye dalga geçtiğiniz yer eski medeniyetler diyarı ve cidden bayık bir muhabbet.

kasim-uyanik

alaca mı o medeniyetler diyarı ? :D

cherry-patates

Antropoloji, tarih, psikoloji, sosyoloji, iletişim tarihi vs. gibi bilim dallarında dünyaca kabul gören kanıtlı gerçeklerinden biridir "ALACA HÖYÜK"ün en eski insan topluluğu yerleşim yerlerinden biri olduğu ama tüm bu saydıklarımın aksini düşünüyorsan sen bilirsin tabii ki.

tolgay-dogan

off keşkek ne aq yaaa hauehaueha

bademlicikolatta

:):) komikti ya beni de trollemişlerdi böyle.Topuklu ayakkabımı satıyordum,bir erkek ben kendime almak istiyorum diye muabbete başladı.ben de insanları yargılayan bi tip olmadığım ve satacağım paraya odaklandığım için ok dedim.gelicem sizde denicem dışarda deneyemem dedi ona da ok.bugün işim çıktı,yarın kesin gelicem,tüh ya yine gelemedim ama bugn kesin alıcam vs. derken bikaç gün evde kitledi bizi.gülerek sövdük kendisine. o ayakkabı bikaç ay satılmadı,bu tekrar yazdı naptınız ayakkabıyı ben alıcam yarın diye :) yok ben gelicem bu sefer yanında jartiyer de hediyem lütfen konum atın dedim cevap vermedi. üzdün :( yazdım en son. bu da böyle bi anımdır.

svep

O değilde profil fotosunda ki adam kendisi olsa bari. Başkasının günahına girmese.

Başlıklar

CinsellikTwitteronedio
Görüş Bildir