Berbere Gidildiği Zaman Yaşanması Kaçınılmaz Olan 18 Durum

 > -
3 dakikada okuyabilirsiniz

1. Gittiğinde illa ki sıra beklersin.

Sıra beklemeden girip berber koltuğuna oturduğun enderdir.

"Abi ne zaman müsaitsin?"
"Bi sakalım var geç bekle sen şöyle"

2. Sıra beklerken yıllar öncesinin dergilerine göz atarsın.

Yolların yeni delikanlısı Ford Escort kapaklı araba dergisi, hatta Mart 97 tarihli National Geographic bile kenarları eskimiş halde durur orada. Düşün o dergi 2001'de Türkiye'de çıkmaya başladı o derece eskiler.

3. Berber yoksa saçları çırağa kestirme durumu vardır, kaçınırsın.

"Hmm yok ben Hakan ustayı bekleyeyim" dersin, çırak kırılır, çırak burulur...

4. Berber koltuğunda kenar tepeye iliştirilmiş televizyonu izleyebilmek için ekstra efor sarf edersin.

Kafanı oynatmadan bukalemun gibi gözlerinle yanını görmeye çalışırsın, ve ilginç şekilde başarırsın da.

5. Berberin bir önceki tıraşta saçını başka yerde kestirdiysen anlar, hafiften bozulur, trip yersin.

"Nerde kestirdin bunu?...."
"Abi açıklayabilirim, bir gecelik bir ilişkiydi, yaptım bir hata..."

6. Nasıl kesileceğini güzel güzel tarif etsen de berber bildiğini okuyabilir.

"Yanları düzeltelim, üstleri makasla alalım"la çıkılan bu yolda gelin başına bile gidilebilir.

7. Ve traşın tam ortasında durduk yere dükkandan dışarı çıkabilir.

Artık arkadaşını mı gördü, arabasının yanına park edene mi bakacak ne yapacaksa çıkıp gidiveriyorlar. Bazen çağıranlar da oluyor, görmüyor musun işim var da demiyor zart diye çıkıyorlar. Sen de koltukta çaresiz bekliyorsun.

8. Tıraş olurken yüze doğru esen berber nefesinden kaçış yoktur.

Burundan da verilse gelir o surata. İnsanda iradeyi ve dayanıklılığı güçlendiren bir testtir.

9. Çevresindeki saça müdahale sırasında kulak arkasına saplanan makas ucu adamın canından can alır.

Her an kulak kesilecekmiş gibi de geliyor zaten...

10. Ucu buz gibi olan tıraş makinesinin enseyle ilk teması...

İrkilip kafayı bi geriye atsan cozzzz tüm saçlar gitti.

11. Ve herkesin en az bir kez tecrübe ettiği olmaz olası berber dayaması.

"Tövbe estağfurullaaaah"larla geçen azap anları...

12. Futbol takımları ve memleket en güzel berberde kurtarılır.

Bireysel konulardan başlayan muhabbet sonrasında spora ve siyasete kayar bir şekilde.

13. Bu konularda da berbere hak vermek zorundasındır.

Sıkıysa verme, bir süre kullanacağın tipin adamın ellerinde.

14. Ellerini de ne yapacağını bilemezsin.

Yanlara mı koysam parmakları mı kavuştursam napsam... Keşke o örtülere şeffaf pencere açsalar da telefonla uğraşsak bari.

15. Başın yıkanırken dünyanın en çaresiz adamı oluverirsin.

Tamamiyle berbere bir teslimiyet vardır bu noktada. Parmakları ağzını yüzünü dolaşır gık etmeden işlemin bitmesini beklersin.

16. Tıraş bittikten sonra gelen hafiften bir ibişlik hissi...

"Lan kestirmesem daha mı iyiydi, olmadı sanki. Şu tipime bak."

17. Eşsiz(!) kokuya sahip berber parfümünden de kaçamazsın.

Çünkü "yok abi sıkmayalım" derken berberin sıktığı parfüm yolu yarılamış ve ardından sana ulaşmıştır. Nasıl da bir dayanıklığı varsa neredeyse keselensen de gitmez kokusu.

18. Hiç istediğin gibi olmadı diye içten içe dertlenerek paranı verir ve gidersin.

"Çok kısa kesti of yaa..." Ve böylece bir berber faslı daha son bulmuş olur.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ahmtottroglu

Abartmıyorum,yıllardır berbere giderim;bir kere bile "bu sefer istediğim gibi oldu." diyemedim.Neyse ki saç uzayan bir şey de,1 hafta sonra kıvama geliyor.

aleks.karakoc.7

11.ci

etunce

Bi dayama muhabbeti var ou unutmuşlar. Omuzlarınızı vücudunuzun içine çekebildiğiniz kadar çekersiniz... Geniş omuzluysanız tam bir kabus...

semmih

18 aynı ben. 10 yıldır işe yarayacak 1 tane bile berber bulamadım. Hepsi 5 para etmez. (istisnalar vardır belki ama bana sadece 1 tane denk geldi)

thesameoldblues

Merhaba beyler. Ben siz tıraş olurken gelip jöleyi saça vurup kaçan berber kankası.

Başlıklar

futbol
Görüş Bildir