Bahar Candan Yeni Göbeğiyle Sosyal Medyada Tartışma Yarattı: Gerçek mi Photoshop mu?

-

Bahar Candan hayatımıza girdiğinden beri onunla ilginç gelişmeler yaşanıyor diyebiliriz. Şimdiki ilginçlik ise Instagram'da paylaştğı son fotoğraflar.

İşte Benim Stilim bitti ama jüri üyeleriyle ve yarışmacılarıyla bizde bir takım kalıcı hasarlar bıraktı. Bu anlamda en öldürücü darbe, Bahar Candan'a ait diyebiliriz.

Hayatımızda "Babamın fabrikası yok" diye oturup ağlayan ve dondurmaya şarkı besteleyecek kadar tutkulu bir aşk yaşayan tanıdığımız yoktu, Bahar sayesinde hepsi oldu. Hayaldi, gerçek oldu!

Yarışma bittikten sonra Instagram hesabından dikkatleri üzerine çekmeye devam eden Bahar'ın, gören gözleri kör eden photoshop çalışmaları dur durak bilmiyordu.

İnsan anatomisine aykırı ne kadar duruş, bakış, iş, oluş ve eylem varsa hepsi Bahar'ın Instagram hesabında mevcuttu zaten.

Zayıflıktan öleyazacakmış gibi photoshoplar yapan ve aslında zaten zayıf olan Bahar, geçen gün kilo aldığını işte bu flaş gelişme ile duyurdu. Ki bu bize göre kilo falan değil, olsa olsa gazdır.

Ve artık Bahar'ın anoreksik photoshop çalışmaları, yerini göbekli storylere bıraktı. Bizlik bir şey yok, göbek bizde ayrılamadığımız sevgilimiz gibi.

Fakat Bahar'ın göbeği pek olağan görünmüyor. Çoğu kişi "Bahar Candan hamile mi?" diye düşündükten sonra bir beş saniye fotoğrafa bakarak olayın photoshop olduğunu çözüyor.

Ama "ne gerek vardı şimdi?" diye soramıyoruz çünkü karşımızdaki kişi Bahar Candan.

Sonuçta kendi hesabı değil mi? İstediği gibi photoshop yapabilir. Biz de gözlerimizin pörtlemesine engel olamayız, o da ayrı.

Bahar bir basın açıklamasıyla ablasının kendisine photoshop yapmasını yasakladığını işte böyle duyurdu. Hepimize geçmiş olsun...

Sosyal medya da en çok konuşulan isimlerden biri yine Bahar Candan oldu. Bakın bunun adı başarıdır.

Bahar Candan'ın muhteşem figürlerle süslediği son dansı ile size hoşça kalın diyoruz...

Korkuttun bizi yine Reis!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
gizemakay

ajdarın kadın hali bu işte

mahinev-aksel

ya 6. fotoğrafta baharın memesi mi o kara şey yoksa leke falan .. leke olamaz bence çünkü diğer fotoğraflarda öyle bişşey yok ?

yagmur-orhon

Sanırım o aynadaki leke

leotie

Bazen keşfette görüyorum uzaylı kaçmış gibi içine, Allah da bazılarını böyle yaratıyor nabıcan :D

pompaci-dave

kim bu apaci yaw

Gizli Kullanıcı

bunların ana babası yokmu onu merak ediyorum,ailesi,akrabaları?hepsi mi böyle sakat yani?gerçi kız kolay yolunu bulmuş şöhret olmanın..onedio gibi bi platform da var ekmegine yag sürecek...igrenç gözüküyo,görünce inanamadım.yani önceleri shoptu bu gerçek hali mi?bacakları kolları on kilo olup nası göbegi olabiliyo onu da anlamış degilim..

Başlıklar

AdobeDarbeInstagramSosyal Medyaaşkhamile
Görüş Bildir