Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Ayrılsak da Beraberiz: Kourtney Kardashian Eski Sevgilisi Scott Disick ve Onun Yeni Sevgilisi Sofia Richie ile Tatile Çıktı

-
Abone ol

Yine Kardashianlar yine Kardashianlar... Magazin gündeminden bir dakika bile düşmeyen Kardashian ailesi yine bomba olaylarla karşımıza çıktı. Neler mi oldu? Beraber bakalım...

Onların hepimizden çok farklı bir aile olduğunu biliyoruz zaten.

Hatta ailenin katı kuralları da var. Paparazzilere asla gülmemek gibi falan... 👇

Yok Artık Diyeceksiniz: Kardashian Ailesinin Mutlaka Uyması Gereken 15 Tuhaf Kural - onedio.com
Yok Artık Diyeceksiniz: Kardashian Ailesinin Mutlaka Uyması Gereken 15 Tuhaf Kural - onedio.com

Bu sefer ki konumuz Kourtney Kardashian. Hani evin en büyüğü ve evine gazlı içeceğin girmesi yasak olan.

Kourtney Kardashian, 3 çocuğunun babası olan Scott Disick ile tatile çıktı. Buraya kadar her şey normal. Sonuçta çocuklarının babası.

Fakat Scott Disick, Instagram'ından yaptığı paylaşımla olay yarattı. Kourtney, çocuklarının babası Scott Disick ve onun 20 yaşındaki model sevgilisi Sofia Richie ile tatile çıkmıştı.

Hatta Disick'in eski sevgilisi Kourtney ile yeni sevgilisi Sofia'nın da çok iyi anlaştığı falan söyleniyor yani. Söylenilene göre ikili sık sık sohbet etmiş ve gayet iyi anlaşmış.

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
pastil

rahatligin kacinci boyutu nedir bu ya

mardukgames

Sadece yorum atmaya geldim; bize ne amk ?

delisia1

Gavatlık

chuck-berry

fucking exwife with my new gurl

demonfromhell

bunun adi 'medeniyet' mi simdi

Görüş Bildir