Asla Çaysız Yapamayan Rizelilerin Gün İçerisinde Sadece Rize'de Karşılaşabileceği 33 Fantastik Görüntü

344PAYLAŞIM

Rize gerçekten şaşırtmaya devam ediyor 😂

Rize'de daha nelerle karşılaşabilirim diye merak ediyorsanız No Context Rize hesabına göz atabilirsiniz!

1. Sevgililer gününde herkesi katil edecek bir kampanya

Biz pek gülemedik ama petshop sahibi baya gülmüş sanırım...

2. Gerçekten bi durup kuaföre gidesimiz geldi...

twitter.com

Şöyle geçerken uğramalık kuaför gibi kuaför!

3. Ramazan döneminde ünlü hamburgercinin karşısına açılan pankart

twitter.com

Biz biraz gerildik...

Acaba cidden satışlar düşmüş müdür, merak ettik bak şimdi!

4. Garip şeyler de olmuyor değil...

Bu izmaritleri nereye atacağız konusunda minik sıkıntılar yaşanıyor olabilir.

5. Çaktırmadan bakmaya geldik biz 😂

Rize'de kar keyfi net çok tatlı oluyor.

6. Büfeye bakınca nasıl telaffuz edeceğinizi unutuyorsunuz

Biz denedik, böyle garlara gibi garip bir şey söyleyebildik. Yumuşak g ile başlayan isim mi olur...

Bu arada Ğarğaris bağırıp, çağırma anlamına geliyor, yine bildiğimiz Türkçe yetmedi bu şehre...

7. Rönesansa minik dokunuşlar yapılır...

Arka tarafta yer alan mantı kısmındaki ''annenizi yormayın'' vurgusu da bizi bizden aldı, yalan yok!

8. İnanır mısınız bunu görmeyi bekliyorduk

Zerre şaşırmadık...

9. Çünkü bu şehir çay olmuş

Çayın tohumundan bardağa kadar tüm hikayesini ve halini her an her yerde görebilirsiniz.

10. Sinirli, şiveli ve kibar

Okurken şivemizi kaptık, teşekkürler dayıcım 😂

11. Esnaf dediğin nasıl mı olmalı?

Tam olarak böyle! Şöyle güzel kelime oyunları falan bitiyoruz bunlara 😂

12. Sevgili seyyar satıcı ve hurdacılar köyde başınıza geleceklerden köy halkı sorumlu değildir, bence kurallara uyun...

Biz olsak girmeyiz, çok net uyarmışlar çünkü 😂

13. Ee bir de Rize'nin ayinleri vardır...

Şaka şaka çay toplarken gidip bir yemek yemeyelim mi, aaa!

14. Biz pek inanmadık ama...

Eğer gerçekten yoksa cidden zorlamayalım esnafı...

15. Rize mimarisi bizi şaşırtmamaya devam ediyor

Mühendislik harikası bir çalışma!

16. Bulutların üzerinde uçabilirsiniz 😍

Ay buna düştük işte!

17. Lütfen insancıklar 5 metre sonraki piknik alanına gidiniz...

Biz bu tabelayı çok sevdik, ineklerin piknik alanından cidden uzak duralım!

18. Rize'de sıradan bir kolonya...

Acaba herkesin evinde bundan var mıdır, merak ettik şimdi.

19. Pişmanlık vs perişanlık

Birileri gerçekten sinirlenmiş...

20. Ve sıradan bir vites...

Sanırım Rize'de geri vites olmuyor demek istemişler...

21. Doğaya saygı vardır 😍

Doğaya saygı vardır 😍
Doğaya saygı vardır 😍

İşte buna bayıldık!

22. Böyle istek ve ricalarla karşılaşabilirsiniz...

Çünkü sanırım Rizeliler her yere silahla gidiyor, oh gerildik!

23. ''Apartman önlerine tüp takmak yasaktır''

Klima kutusu gibi tüp kutusu mu yaptırsak acaba, ne yapsak?

24. Yönetim kurulu canından bezmiş...

Vallahi benim bile yavaş konuşasım geldi!

25. Efkarlandık...

Yalnız cümleyi de tam çözemedik. Resmen anlamadan efkarlandık diyebiliriz...

26. İşte Rize'de görüntülü konuşma gibi görüntülü konuşma!

Bence tüm görüntülü konuşma ekranları kaldırılsın, ülkece böyle devam edelim..

27. Kardan adam da neymiş, burası Rize!

Ee Rize'ye de çaydanlık yakışır!

28. Rize'nin geleneksel ayakkabısını her yerde her şeye çözüm olarak kullanabilirsiniz

İyi çözümmüş yalnız...

29. Rize'de sıradan bir gün ve sıradan bir bıkkınlık

Rize'de sıradan bir gün ve sıradan bir bıkkınlık
Rize'de sıradan bir gün ve sıradan bir bıkkınlık

Yağmurun tadını yine Rizeli yıkıklar mı çıkardı noldu...

30. Kim demiş dışarıda soba keyfi yapılmaz diye?

Baya baya böyle bir şey yapılıyor, oh!

31. İşte erken alınan tedbirlerde bugün

Neyse en keskin virajı geçtiğiniz için sevinebilirsiniz bence

32. Rize Airlines hizmetlerinden de yararlanabilirsiniz...

Müthiş bir ulaşım sistemi!

33. Ve sadece kaşığı eksik olan o çay bardağı...

Oh Rize'yi Rize yapan bir çay bardağı kulesi diyebilir miyiz?

Bu içerikler de ilginizi çekebilir;

Van Gölü Canavarı ile Birlikte Sadece Van'da Görebileceğiniz Birbirinden Fantastik 29 Manzara - onedio.com
Van Gölü Canavarı ile Birlikte Sadece Van'da Görebileceğiniz Birbirinden Fantastik 29 Manzara - onedio.com
Adeta Bir Masal Diyarı Olan Mardin'de Günlük Hayatta Karşılaşacağınız 27 Fantastik Manzara - onedio.com
Adeta Bir Masal Diyarı Olan Mardin'de Günlük Hayatta Karşılaşacağınız 27 Fantastik Manzara - onedio.com
Otobüste Horoz Görebileceğiniz Tek Şehir Olan Denizli'de Karşılaşacağınız 20 Fantastik Görüntü - onedio.com
Otobüste Horoz Görebileceğiniz Tek Şehir Olan Denizli'de Karşılaşacağınız 20 Fantastik Görüntü - onedio.com
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
lilithtrinty

öfff çok iticiler vallahi yarısına tahammül edemedim.

nukleerbaslikliterlik

Keşke çay içmeyi sevdikleri kadar çay toplamayı bilseler.

sertacuygun

Ergenmisin amk git kumda oyna ırkçı velet

black_390

Güzel memleketimin güzel insanları:) Bi hikayemi anlatayım rizedeydim fırına girdim yanımdaki amca dediki "haordan iki dane haşli ekmek ve baa" hahah çok komikti adam şurdan iki tane sıcak ekmek ver demek istemişti:))))

brazian

Yüzyıllarca kahve iç ama fakirlikten çay yetiştir ve kahveyi bırak. Teşekkürler Osmanlı nin son dönemi ve Türkiye nin ilk donemi..

Görüş Bildir