Açık Sözlü Olmayı Fazla Abartıp Aklından Geçeni Tak Diye Söyleyerek Okuyanı Dumura Uğratmış 15 Kişi

-

Bazılarımız açık sözlü olmayı birazcık abartıyor ve karşısındaki insanın ne düşüneceğini veya ne cevap vereceğini hesap etmeden aklına ilk geleni çat diye söylüyor. İşte açık sözlü olmayı gereğinden fazla abartmış 15 kişi. :)

Görsel kaynaklar: 9geek

1. Son bir laf çakışını da yapmış...

2. Kırıcı...

3. Son mesaj kalp krizi etkisi yaratmış olabilir.

4. Kendini bilmek.

5. Önerdi derken?

6. Yok ya, neden yanlış anlaşılsın ki...

7. Aynen öyle.

8. Madem sordun...

9. İbrahim bey, bu kadar açık olmaya gerek var mıydı?

10. Tabii ki, hayır.

11. Gördüm gördüm.

12. Üzücü...

13. Mutfak orada bak.

14. Ha, o zaman tamam sıkıntı yok.

15. Gül diye attık da o kadar da uğraşamayız kusura bakma. :)

Bu içerikler de ilginizi çekebilir:

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
canbaz67

#15 ben genelde, sağlık olsun, bi yerin eksilmez diye cevap veriyorum.

logicaldoor

Yalanın icadı ile ilgili bir film vardı. Kimse hiçbir koşulda gerçeğin dışında bir şey söylemiyordu. (Sonra dini buldular). Neyse bu da biraz o hesap gibi. Ama şu restoranların cevaplarını dobralık olarak filan göremiyorum hiçbir zaman. Ne olursa olsun. Sen esnafsın. Anana da sövse seviyeni koruyacaksın. Ha, bir daha hiçbir siparişini göndermezsin. Hatta bunu uygun bir dille cevaben de yazabilirsin ama gel sen yap demek terbiyesizlik...

eylul-enver

filmin adını hatırlıyorsan söyleyebilir misin? merak ettim de

logicaldoor

Belki başka bir adı vardır diye yorumu yazarken bakmamıştım ama adı "yalanın icadı" imiş. :)

yilmaz-kesgin

The Invention of Lying filmin orjinal ismi...seyretmesende olur ama seyretsende olur ama seyredin

reira-serizawa

ben de ayni boyle konusuyorum kaybedecek bir seyi kalmamis hicbir seye tahammulu olmayan insanlariz biz jddnkxkx

senem-sengul

Ne olmuş yani öyle yapmayalım diye insanlar dürüstlüklerini kaybediyorlar. Hakikaten muhattap oldukları kişilerden iğreniyorlarsa ne yapsınlar?

ozcan-cone1

^#6 beni çok üzdü amk ya

Görüş Bildir