Ali Erbaş: 'Sağlık Teşkilatından Sonra En Fazla Bu Sürecin İçinde Yer Alan Bizim Hocalarımız Oldu'
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, 'Diyanet İşleri Başkanlığı Merkez Birimleri İstişare Toplantısı'nda açıklamalarda bulundu. Erbaş salgın sürecinde başkanlığın önemli faaliyetlere imza attığını söyleyerek, 'Camilerimizde cemaatle namaz kılamadık ama minarelerden aylarca dualarla, salalarla milletimize manevi destek olmaya çalıştık' dedi.
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam