Fenerbahçe Kupada Tat Vermedi
Ziraat Türkiye Kupası'nda sahasında Altınordu'yu ağırlayan Fenerbahçe, 1-0 geriye düştüğü maçta Diego'nun golüyle beraberliği kurtardı.Karşılaşmada bir türlü üstünlüğü ele geçiremeyen sarı lacivertliler, dirençli Altınordu takımı karşısında pozisyon üretmekte bir hayli zorladı. Diego Ribas önderliğindeki orta alanda istediği pas organizasyonlarını da gerçekleştiremeyen Fenerbahçeilk yarıda istediği futbolu sahaya yansıtamadı ve takımlar soyunma odasına golsüz eşitlikle gitti.İkinci yarıya daha baskılı başlayan Fenerbahçe, son pasları bir türlü gerçekleştiremedi. En büyük gol silahı olan Emenike'nin maçtaki düşük performansı sarı lacivertlilere gol yollarında büyük sıkıntı yaşattı.50. dakikada Fenerbahçe ceza sahası yayından gönderilen derin pasa hareketlenen Taha, sarı lacivertli stoperlerin arasından topla buluştu ve kaleciyle karşı karşıya kaldı. Bu net fırsatı değerlendiren ve düzgün bir vuruşla topu ağlara gönderen Taha, Altınordu'yu 1-0 öne geçirdi.Golden sonra baskısını arttıran Fenerbahçe, özellikle sağ kanattan geliştiriği ataklarla gole yaklaştı ancak bu fırsatları değerlendiremedi. İyi paslaşan ve hızlı oyunculardan kurulu olan Altınordu ise topun arkasında kalarak ani ataklarla Fenerbahçe kalesini tehdit etme anlayışına büründü.Karşılaşmanın son bölümlerinde artan Fenerbahçe baskısına Altınordu iyi direnç gösterse de 81. dakikada ceza sahasına ortalanan top bir türlü uzaklaştırılamayınca Diego Ribas altı pastan topu ağlara göndermeyi başardı.Maçın kalan bölümlerinde başka gol olmayınca takımlar sahadan 1-1'lik eşitlikle ayrıldı. Öte yandan Altınordu karşısında Fenerbahçe'nin beraberlik golünü atan Diego Ribas, kariyerindeki 100. golü kaydetti. Diego 100. asistini de Bayburt karşılaşmasında yapmıştı.Eurosport
Hamzaoğlu'ndan Pandev Açıklaması
Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi maçının ardından açıklamalarda bulundu.'Bazı arkadaşlarımızı net görme fırsatı yakaladık. Bizim açımızdan kazançlı bir maç oldu. Pandev'den memnunum. Daha tam istediğim seviyeye gelmedi, ama güç olarak üzerine koyarsa bize faydalı bir oyuncu. Bu arada teklifler olur ve gitmek isterse karar verilir, ama şu anda böyle bir düşüncemiz yok .'SİNAN BOLAT'IN OYNAMA NEDENİ'Sinan'ı yine önümüzdeki hafta kupa maçında oynatacağız. Sinan'ı sadece 5 maç maddesinden dolayı oynatmıyorum. Allah korusun Muslera'ya bir şey olursa, Sinan oynayacak. Onu görmek istiyoruz. Hem o madde, hem de bu nedenden Sinan'ı oynatıyuruz'Sporx
Galatasaray Kupada Tam Yol
Ziraat Türkiye Kupası G Grubu 3. hafta mücadelesinde Galatasaray, Spor Toto 2. Lig ekiplerinden Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor ile deplasmanda karşılaştı.Diyarbakır Atatürk Stadı'nda oynanan karşılaşmada sarı-kırmızılı ekip 4-1 galip geldi.Galatasaray'ın gollerini 31. dakikada Goran Pandev, 69'da Bruma, 81'de Olcan Adın ve dakikalar 84'ü gösterdiğinde Yekta Kurtuluş kaydetti. Ev sahibi ekibin tek golünü 43'te Ertan attıAlınan bu sonucun ardından Galatasaray puanını 9 yaparken, Diyarbakır BBSK 1 puanda kaldı. Grubun 4. maçında sarı-kırmızılılar aynı rakiple Türk Telekom Arena'da mücadele edecek.HAMZAOĞLU'NDAN DEĞİŞİKLİKLERDiyarbakır'a 16 kişilik kadro ile gelmeyi tercih eden Galatasaray'da teknik direktör Hamza Hamzaoğlu, Muslera, Telles, Chedjou, Selçuk İnan, Burak Yılmaz, Sneijder, Melo, Umut Bulut, Sabri Sarıoğlu ve Semih Kaya'yı maç kadrosuna almadı.Hamzaoğlu, maçta Sinan Bolat, Veysel Sarı, Koray Günter, Emre Can Coşkun, Tarık Çamdal, Yekta Kurtuluş, Umut Gündoğan, Bruma, Furkan Özçal, Olcan Adın ve Pandev'e ilk 11'de yer verdi.İLK DEVREDE EŞİTLİKKarşılaşmanın ilk bölümünde her iki takım da dengeli bir oyun ortaya koyarken karşılıklı ataklar oluştu. Mücadelede golsüzlüğü ise Makedon forvet Goran Pandev durdurdu. 31. dakikada sahneye çıkan Pandev, Galatasaray'ı öne geçirdi. Paslaşılarak kullanılan serbest vuruşun ardından topla buluşan Bruma'nın rakip savunma arkasında iyi sarkan Pandev'e pasında, önce kaleciyi geçen golcü, ardından topu boş kaleye gönderdi.Pandev'in golü sonrasında farkın açılması beklenirken Diyarbakır BBSK eşitliği sağladı. 43. dakikada Gelişen Diyarbakır BBSK atağında sol kanattan ceza alanına yapılan ortada kafalardan seken topu savunma bir türlü uzaklaştıramadı ve ceza alanı içinde savunmanın sektirdiği top Ertan'ın önünde kaldı. Ertan topu sol köşeden düzgün bir vuruşka topu sol köşeden ağlara yolladı.Kalan bölümde başka gol olmazken ilk devre 1-1 tamamlandı.BRUMA ÖNCE KAÇIRDI SONRA ATTIGalatasaray'da Bruma ikinci devrede kaçırdığı golle şaşkınlık yarattı. 3 Galatasaraylı'nın tek başına Diyarbakır sahasında kaldığı anda topu sağ kanatta alan Bruma, dakikalar 53'ü gösterdiğibde ceza alanına girdi ama pas vermek yerine kaleye vurmayı tercih edince top dışarıya gitti. Mutlak gol kaçtı...Bu pozisyondan 15 dakika sonra Yasin Öztekin, hemen hemen aynı pozisyonda pasını Bruma'ya bıraktı ve Galatasaray 2-1 öne geçti. Pandev'in savunma arkasına sarkan Yasin'e harika pasında Yasin topu alıp sağ çaprazdan kale sahasına girdi ve pasını boş durumdaki Bruma'ya verdi ve Bruma da topu boş kaleye gönderdi.OLCAN VE YEKTA BİTİRDİOyunun son bölümlerine girildiğinde Galatasaray farkı açmayı başardı. 81. dakikada Olcan Adın'ın orta-şut karışımı vuruşu filelerle buluştu.Olcan'ın golünün hemen sonrasında Bruma'nın yerine genç Birhan Vatansever de şans bulurken, akabinde gol de geldi. Hızlı gelişen Galatasaray atağında ceza alanı ön bölümünde Olcan'ın pasında topla buluşan Yekta, ceza alanına girer girmez vuruşunu yaptı ve topu sağ köşeden ağlarla buluşturdu.Sarı-kırmızılıların diğer gol girişimleri sonuç vermedi ve deplasmanda 4-1 kazandı.Sporx
Diyarbakırlı Taraftarlar, Galatasaray Maçında İstiklal Marşı'nı Islıkladı
Diyarbakırlı futbolseverler, Ziraat Türkiye Kupası'ndaki Galatasaray maçı öncesinde İstiklal Marşı'nı ıslıklayarak protesto etti.Ziraat Türkiye Kupası G Grubu 3. maçında Galatasaray, deplasmanda Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor'la karşı karşıya geldi. Maçın başlama düdüğünden önce futbolcular İstiklal Marşı için sıraya geçerken beklenmedik bir gelişme yaşandı.İSTİKLAL MARŞI PROTESTO EDİLDİDiyarbakırlı futbolseverler, İstiklal Marşı söylenirken ıslıklayarak marşı protesto etti. Bu hareket, sosyal medyada büyük tepki topladı. Bazı taraftarlar ise 2001 yılında öldürülen Diyarbakır Emniyet Müdürü Gaffar Okkan'ın tezahüratını yaptı.
Beşiktaş'lı Yönetici Açıkladı: "4 İsimle Görüşmelerin Sonuna Geldik"
Beşiktaş Basın Sözcüsü Metin Albayrak 'Veli dahil 4 oyuncuyla transfer görüşmesinin sonuna geldik' dedi.Beşiktaşlıları mutlu edecek haber Metin Albayrak’tan geldi. Fenerbahçe’nin de devrede olduğu iddia edilen Veli Kavlak için “görüşmelerin sonuna geldik. İmzayı atacağız” dedi.Beşiktaş Basın Sözcüsü Radyospor’da Ünlü Boya'nın sunduğu Aydın Cingöz ile Haber Aktif'te Veli, Atiba, Cenk, Mustafa ve Ersan’ın sözleşmelerini uzatmak için görüşmelerin sonuna geldik. Devre arasında imzaları atacağız” diye konuştu.eurosport
Trabzonspor'dan Olcan Adın Açıklaması
Trabzonspor CEO'su Burak Gürdal, Olcan Adın ile ilgili çıkan haberleri yalanladı ve Galatasaray'ın ödemeleri gerçekleştirdiğini açıkladı.Son günlerde medyada sık dile gtirilen bir iddia, Galatasaray'ın Olcan'ın bonservisi için Trabzonspor'a ödeme yapamadığı ve alacaklara karşılık Yekta ile Veysel'i bordo mavililere göndereceği yönündeydi. Ancak NTV Spor'a konuşan Trabzonspor CEO'su Burak Gürdal, iddiaların asılsız olduğunu ortaya koydu.Galatasaray'ın sezon başında Trabzonspor'dan 4 milyon Euro karşılığında transfer ettiği Olcan Adın'ın ödemelerinde sıkıntı olduğu iddia edilmişti. Olcan'ın kalan taksitlerini ödemesi zor görünen sarı kırmızılı kulübün, alacaklarına karşılık Yekta Kurtuluş ve Veysel Sarı'yı devre arasında bordo mavili ekibe göndereceği öne sürülmüştü.Trabzonspor CEO'su Burak Gürdal, konuyla ilgili değerlendirmede bulundu. Gürdal, yaptığı açıklamada, Galatasaray'ın Olcan konusunda taksitlerini ödemeye başladığını ve ilk taksidi aldıklarını söyledi.Gürdal, konuya açıklık getirerek, 'Galatasaray bize Olcan Adın konusunda taahhüt ettiği taksidi ödedi. Geçtiğimiz günlerde ilk taksit ödemesi yapıldı ve herhangi bir sıkıntı yok. İlerleyen günlerde de sorun olacağını düşünmüyoruz. Bu iddialar asılsız' diye konuştu.eurosport
Reklam
Diyarbakır'da Maç Sonrası Gerginlik
Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor ile Galatasaray arasındaki Ziraat Türkiye Kupası maçı sonrası bir grup polis ekiplerine taşlı saldırıda bulundu.Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor ile Galatasaray arasındaki Ziraat Türkiye Kupası maçı sonrası bir grup polis ekiplerine taşlı saldırıda bulundu. Polis göstericilere müdahale ederken, çıkan olaylarda çok sayıda iş yerinin camları kırıldı.Ziraat Türkiye Kupası G Grubu 3. maçında karşılaşan Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor ile Galatasaray maçında başlayan küçük çaplı olaylar maç sonrasına da yansıdı. Maçın bitiş düdüğünün ardından stat çevresinde toplanan bir grup, güvenlik önlemi alan polis ekiplerine taşlı saldırıda bulundu. Saldırının ardından güvenlik güçleri dağılın uyarısına uymayan gruba tazyikli su ile müdahale etti. Güvenlik güçleri ile grup arasında çıkan olaylarda çevrede bulunan birçok iş yerine ait cam kırıldı, park halindeki birçok araç da zarar gördü. Güvenlik güçlerinin müdahalesinin ardından grup dağıldı.İHA
TFF'den Tolga'nın Tepkisine Cevap Geldi
Türkiye Futbol Federasyonu hafta sonundaki maçlarda gerçekleştirilen seremonilerle ilgili açıklama yaptı.Beşiktaş-Akhisar Belediyespor maçı öncesi seremoniye çıkan çocukların soğuk havadan dolayı üşümelerine Tolga Zengin büyük tepki göstermişti. Takım arkadaşlarının eşofman üstlerini çıkarttırıp küçük çocuklara giydiren Tolga Zengin'e federasyondan cevap gecikmedi.Türkiye Futbol Federasyonu resmi sitesinden konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;Bazı medya organlarında Spor Toto Süper Lig müsabakaları öncesi düzenlenen seremonilerinde hakemlerimiz ve futbolcularımıza refakat eden çocuklarımızla yapılan organizasyon ve çocuklarımızın giydikleri ekipmanlarla ilgili çeşitli haberler yayınlanmaktadır.Federasyonumuz tarafından sezon öncesi yapılan talimat değişikliği ile futbolculara refakat eden çocuklarımızla ilgili madde değiştirilmiş ve bu organizasyon kulüplerimize bırakılmıştır. Konuyla ilgili Sportif Ekipman Talimatı'nın 22. maddesini kamuoyunun bilgisine sunarız.MADDE 22 - REFAKATÇİ ÇOCUKLAR(1) En üst profesyonel ligde ev sahibi kulüpler diledikleri takdirde, TFF'nin izni çerçevesinde müsabaka öncesi seremonilerde futbolculara refakat etmek üzere,12 yaşından küçük çocukları refakatçi çocuk olarak belirleyebilirler.(2) Seremoniye katılan her futbolcuya eşlik edecek olan refakatçi çocukların, ev sahibi takımın forma setlerini giymeleri zorunludur. Buna ilaveten, müsabakada görev yapacak hakemlere eşlik edecek refakatçi çocuklar, göğüs hizasında ve 200 cm boyutunda olmak şartıyla, 'FairPlay' veya 'Saygı' yazısı bulunan ev sahibi takım forma setlerini giymek zorundadırlar.eurosport
Reklam
Roberto Carlos'tan Fenerbahçe İddialarına Politik Cevap
Sivasspor'la yollarını ayıran Roberto Carlos, 'Fenerbahçe'den teklif aldınız mı?' sorusuna ilginç bir yanıt verdi.Sivasspor'la yollarını ayıran Roberto Carlos, Türkiye'den ayrıldı ve havalimanında önemli açıklamalar yaptı.'Fenerbahçe'den teklif aldınız mı?' sorusunu gülerek karşılaşayan Carlos, politik bir cevap vererek, 'Bununla ilgili söylentiler oluyor ama ortada net olan bir durum yok. Bir şeyler netleşince bende gerekeni açıklarım.' şeklinde konuştu.Görevi bırakması hakkında 'Bırakmak yönetimle birlikte verdiğimiz bir karardı.' diyen Carlos, yerine gelecek teknik direktöre tavsiyelerde bulunarak, 'Elinde iyi bir takım var. Şanssızlıklar yaşadık. Takımın durumu düzeltecek kalitesi olduğuna inanıyorum.' ifadelerini kullandı.Brezilya'lı efsane, kendisine birçok teklif geldiğini de belirtti.skorer
Ariel Ortega Ocak Ayında Türkiye'ye Geliyor
Ariel Ortega, Alanya Turnuvası için Türkiye'ye geliyor.Ülkemizden Beşiktaş ile Galatasaray, Brezilya'dan Coritiba ve Arjantin'den de River Plate'in katılacağı turnuva öncesinde Arjantin ekibinden sürpriz bir açıklama geldi. River Plate, resmi sitesinden yaptığı açıklama ile bahsi geçen turnuvaya U-21 takımı ile katılacağını duyurdu.Yapılan bu açıklamanın ardından gözler River Plate U-21 takımına çevrilirken, Ariel Ortega'nın çalıştırdığı rezerv takımın Alanya'daki turnuvaya katılacak olması sarı lacivertli taraftarları bir hayli heyecanlandırdı.Öte yandan aynı turnuva kapsamında Ocak ayında Türkiye'ye geleceği ve Coritiba forması ile Alanya'da Beşiktaş ve Galatasaray'a karşı forma giyeceği yönünde haberler çıkan Alex De Souza, bu gelişmeyi yalanlamıştı.Skorer
Wesley Sneijder'in Menajeri Albers: 'Sneijder'e Kimse O Parayı Vermez'
İngiltere seyahatinden dönen Guido Albers, Wesley Sneijder'in geleceği ile ilgili açıklamalarda bulundu, dördüncü yıldız mesajı verdi.Onur Dinçer / Skorer Dış HaberlerGalatasaraylı Wesley Sneijder'in menajeri Guido Albers Hollanda basınına açıklamalarda bulundu. VoetbalNieuws'a konuşan Albers geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdiği İngiltere seferi, burada görüştüğü kişiler ve yaptığı temaslarla ilgili bilgiler verdi, oyuncunun geleceğini yorumladı.Albers, 'Manchester City'den yetkililerle bir araya geldim. Melbourne City takımının teknik direktörü John van 't Schip ile görüştüm. Sonrasında Southampton'ın Sheffield United ile yaptığı kupa maçını izledim ve ardından Koeman ve Graziano Pelle ile buluştum. Dolayısıyla İngiliz basınında yazılanlar gerçeği yansıtmıyor. Wesley Sneijder'in geleceğini ilgilendiren konularla ilgili İngiltere'de değildim' dedi.Albers şöyle devam etti: 'İngiltere'de Sneijder'i transfer etmek isteyen kulüp yok. Wesley'in de kulübü ile 1.5 yıllık kontratı var. Galatasaray zaten onun gidişine izin vermeyecektir. Bu sezon dördüncü yıldızı takmak için uğraş veriyorlar. Sneijder de bu hedef doğrultusunda takım için çok önemli bir isim. Ancak 20 milyonluk serbest kalma maddesine uygun bir teklif gelirse onay verebilirler. Ancak şu aşamada Sneijder için bu parayı kimse ödemeyecektir'.Sneijder'in menajeri, 'Wesley de şartların farkında. Eğer bir Avrupa kulübü gelip de bu paraları verirse, o zaman Wesley de tabi onlara kulak verecektir. Bu bir şans olabilir. Eşi Yolanthe ile birlikte İstanbul'daki hayatlarından memnunlar. Ayrıca Galatasaray'ın yeni teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu ve onun oynattığı etkili futbol da bir başka faktör. Sneijder şu an kesinlikle ayrılmak istemiyor' şeklinde konuştu.'Eğer Galatasaray şampiyon olursa...'Sarı-kırmızılılarda bir önceki yönetim zamanında oyuncunun kontratını uzatmaya yönelik girişimlerin başladığını da dile getiren Hollandalı menajer sözlerini şöyle noktaladı: 'Görüşmeler vardı hem de epey ilerlemişti. Ancak sonra yeni yönetim geldi ve bu görüşmeler askıya alındı. Eğer Galatasaray şampyion olur ve dördüncü yıldızı takarlarsa, bu durumda transfer daha olası bir duruma gelecektir'.skorer
Reklam
Galatasaray ile Trabzonspor Takas Yoluna Gidiyor
Devre arasında Süper Lig'in iki ezeli kulübü Galatasaray ve Trabzonspor arasında müthiş bir transfer gerçekleşecek.Hamza Hamzaoğlu'nun takımın başına gelmesinden sonra kendini bulan Galatasaray ile Ersun Yanal yönetiminde yükselişe geçen Trabzonspor'un devre arasında transfer görüşmeleri için masaya oturmaları bekleniyor.Daha önce Trabzonspor'dan Burak Yılmaz, Selçuk İnan ve Olcan Adın gibi birçok yıldız ismi kadrosuna katan Galatasaray'ın kapısını bu sefer Bordo-mavili kulüp çalmaya hazırlanıyor.Halilhodzic'in takımdan ayrılmasından sonra Ersun Yanal'la anlaşan ve başarılı bir grafik çizen Karadeniz ekibinin devre arasında Galatasaray'dan Veysel Sarı'yı almak istiyor. Geçen sezon Eskişehirspor'dan transfer edilen ve geldiği günden beri Galatasaray'da beklenen performansı gösteremeyen Veysel Sarı için Ersun Yanal devreye girmeye hazırlanıyor. Eskişehirspor'da teknik direktörlüğünü yaptığı Veysel Sarı'yı Trabzonspor forması altında eski günlerine döndürmek isteyen tecrübeli hocanın bu transferi sonlandırmak istediği belirtildi.Galatasaray yönetimi ise teknik direktör Hamza Hamzaoğlu tarafından istenilen şansı bulamamasından dolayı Veysel Sarı'yı göndermeye sıcak bakarken, genç futbolcu için Bordo-mavili kulüpten farklı bir plan uygulamaya hazırlanıyor. Özellikle Alex Telles'in defansif anlamdaki eksikliklerinden dolayı bu bölgede sıkıntı yaşayan Hamza hocanın Trabzonspor'dan İshak Doğan'ı istediği belirtildi.26 yaşındaki Veysel Sarı bu sezon Galatasaray formasıyla çıktığı 9 maçta toplam 705 dakika görev alırken gol atma başarısı gösteremedi. Almanya doğumlu olan ve Trabzonspor'un sezon başında KDÇ Karabükspor'dan transfer ettiği İshak Doğan ise bu sezon sadece 6 maçta forma şansı bulabildi.eurosport
Sayıştan'dan Fenerbahçe'ye İşgal Suçlaması
Sayıştay denetçilerinden Kalamış hakkında Maliye’ye şok rapor. Hazine’ye ait F.Bahçe’nin kullandığı 71 bin metrekare yeşil alanın işgal edildiği ve arazi üzerinde kaçak yapılaşmaya göz yumulduğu tespit edildi. Bakanlık, arazinin belediyeye devredilmesi için çalışma başlatacak.SAYIŞTAY’DAN F.Bahçe'yi üzecek rapor... Sayıştay deneticileri, Fenerbahçe Spor Kulübü'nün Kadıköy-Kalamış Mahallesi'ndeki adayı işgal ettiğini tespit etti. Sayıştay, durumu Maliye Bakanlığı'na bildirdi. Bakanlık, Sayıştay'ın ikazları karşısında gerekli incelemenin başlatılacağını, yıllardan beri işletilen ticari alanlardan tahsil edilen bedellerin sebepsiz zenginleşme davasıyla Kadıköy Belediyesi'nden alınma yoluna gidileceği savunmasını yaptı.KALAMIŞ FENER’İN ELİNDEN ÇIKABİLİRSayıştay Başkanlığı'nın, 'Maliye Bakanlığı 2013 yılı Düzenlilik Raporları'ndaki tespitlerinde, hazineye ait Kadıköy Kalamış'ta Fenerbahçe Spor Kulübü'nün kullandığı 71 bin metrekare yeşil alanın işgal edildiği ve arazi üzerinde kaçak yapılaşmaya göz yumulduğu görüldü. Sayıştay deneticileri durumu bir raporla Maliye Bakanlığı'na bildirdi. Bakanlık, arazinin belediyeye devredilmesi için çalışma başlatacaklarını bildirdi.SEBEPSİZ ZENGİNLEŞME DAVASI AÇILSINRaporda yer alan bilgilere göre, mülkiyeti hazineye ait olan arazi, yeşil alan olarak kullanılması için Kadıköy Belediyesi'ne devredildi. Belediyenin, 71 bin metrekarelik 427 ada 8 parsel üzerinde kapalı yüzme havuzu, konukevi, restoranlar, bina ve ücretli otoparkın yapılmasına izin vermesi, Sayıştay uzmanının tepkisine neden oldu. Denetçi, amacı dışında kullanılan yerler için Maliye Bakanlığı'nı harekete geçirdi, Kadıköy Belediyesi hakkında 'sebepsiz zenginleşme' davasının açılmasını istedi.ARAZİ AMACI DIŞINDA KULLANILIYORArazi üzerinde yapılaşmaya gidenlerden bu zamana kadar kira alınıp alınmadığı, alındıysa kira kontratları ve sürelerinin bedelleriyle birlikte incelenmesi gerektiğini belirten Sayıştay denetçisi, ayrıca Maliye Bakanlığı'nın yurt genelindeki hazine arazilerini korumada yeterli hassasiyeti göstermediğinden, hazine tarafından terki yapılan birçok arazinin amacı dışında kullanıldığından yakındı.İŞLETMENİN FAALİYETİNE SONBakanlık, Sayıştay'ın ikazları karşısında gerekli incelemenin başlatılacağını, yıllardan beri işletilen ticari alanlardan tahsil edilen bedellerin sebepsiz zenginleşme davasıyla Kadıköy Belediyesi'nden alınma yoluna gidileceği savunmasını yaptı. Bakanlık, ayrıca belediyenin bu zamana kadar herhangi bir gelir elde etmemiş olsa bile arazi üzerindeki işletmelerin faaliyetine son verileceğini ekledi.Maliye Bakanı Mehmet Şimşek geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada Sayıştay denetlemesinin çok önemli olduğuna değinmiş, Maliye Bakanlığı ile ilgili olumsuz tespitlerden ancak Sayıştay denetimiyle haberdar olabildiğini söylemişti. Bakan Şimşek itiraf niteliğindeki açıklamasında, şu ifadeleri kullandı: 'Açık ve net söylüyorum. Sayıştay denetimi gözümüzü açtı. Sayıştay denetimi benim için olmazsa olmazdır, yol göstericidir. Denetimleri daha da iyileştirmemiz lazım.”Fenerbahçe Spor Kulübü'ne gelir sağlayan Fenerbahçe Adası'ndaki 24 odalı Fenerbahçe Spor Kulübü Konukevi'nde 12 French Superior, 6 Twin Superior, 4 Junior Suite ve 2 Suite oda bulunuyor. Adada ayrıca sosyal tesis alanı, toplantı salonu ve tam olimpik yüzme havuzunun da konuşlandırıldığı edinilen bilgiler arasında.skorer
Fenerbahçe'nin En İyisi Moussa Sow
Gol yollarında geçen sezona oranla yarı yarıya düşüş yaşayan Fenerbahçe’de en çok skor üreten isim Dünya Kupası’na katılmayan Sow oldu.Bu sezon sarı-lacivertli forma altında 14 maçta 6 gol kaydeden Sow, mevkidaşları Emenike, Kuyt ve Webo’yu gölgede bıraktı. Nijerya ile Brezilya’da gol atamayan ancak OPTA’nın verilerine göre 8 başarılı driblingle kupa tarihinin en iyi rakamını elde eden Emenike ligde yalnızca 2 gol attı.Aynı şekilde Hollanda ile Dünya 3.’lüğü kazanan Kuyt da sağ bek, sol bek, sol açık, orta saha ve sağ açık gibi birçok farklı mevkiide oynayıp ülkesinde kahramanlaşmıştı ancak ligde yalnızca 3 gol kaydetti. Kamerun ile grup aşamasını geçemeyen Webo da 4 golde kaldı.Afrika Kupası düşündürüyorDünya Kupası’nın bıraktığı izleri fazlasıyla taşıyan F.Bahçe’de Sow’un Senegal Milli Takımı ile Afrika Uluslar Kupası’na gidecek olması da sıkıntı yaratıyor.Ekvator Ginesi’nde 17 Ocak’ta başlayacak turnuvada yer alması kuvvetle muhtemel olan Sow’un forvet hattında büyük eksiklik oluşturmasından endişe ediliyor. Turnuvanın favori ülkerinden olan Senegal’in finale kadar gitmesi halindeyse 8 Şubat’a kadar Sow, Türkiye’den uzakta kalacak.Dönüşte yapacağı izin ve zaman kaybı da sarı-lacivertliler için olumsuz faktörler olarak dikkat çekiyor.Eurosport
Reklam
Beşiktaş'tan İç Transfer Atağı
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, iç transferde Veli Kavlak, Mustafa Pektemek, Ersan Gülüm ve Atiba Hutchinson'a sözleşme uzatmak için tekliflerini sunduklarını söyledi.Beşiktaş Kulübü, yapımı devam eden Vodafone Arena'da, loca ve VIP koltuk alan taraftarlar için yılbaşı partisi düzenledi.Yılbaşı partisinden önce gazetecilerin sorularını yanıtlayan Orman, oyuncularının Beşiktaş'ta olmaktan mutluluk duyduğunu belirterek, 'Gelen de Beşiktaş'a gelmek istemelidir. Onu istemeyen oyuncuları, biz zaten transfer etmeyiz. Paraya bakıp da gelmeyi düşünen, kıyaslamayı kabul edecek bir kulüp değiliz' dedi.'Veli, Mustafa, ve Ersan çok sevdiğimiz oyuncular, Beşiktaş'ta kalmalarını istiyoruz' diyen Orman, 'Onlara da birer teklifte bulunduk. Bu teklifi değerlendirmelerini bekliyoruz. Kontrat yapmaya hazırız. Ancak herkes tabii ki kendine göre bakıyor. Gitmek isteyen varsa söyleyecek bir şey yok. Kaybedenin biz değil gidenin olacağını bilmesini isterim. Beşiktaş'ta top oynamak ayrıcalık ister. Bizim oyuncularımız ayrıcalıklı oyunculardır. Kalacaklarını tahmin ediyorum' ifadelerini kullandı.Orman, Atiba Hutchinson ile ilgili soru üzerine, 'Atiba için de aynı şey' yanıtını verdi.Duygun Yarsuvat'a yanıtFikret Orman, bir gazetecinin Galatasaray Kulübü Başkanı Duygun Yarsuvat'ın Tottenham maçının Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynandığını ve derbi mücadelesinin de aynı yerde olabileceği yönündeki sözlerini hatırlatması üzerine, şunları söyledi:'Biz tabii ki Olimpiyat Stadı'nda oynarız, biz her yerde oynarız. Beşiktaş'ın Galatasaray camiasıyla 110 yıllık dostluğu var. Her yerde de maç yapmıştır. Biz de yaparız. Beklenti şuydu; Galatasaray yeni başkanının ilk söyleminde olduğu gibi 'biz dost camialarız Beşiktaş'a her konuda yardımcı olmaya çalışırız' ifadelerinin tutarlı olarak devam etmesini dilerdim. Fakat o çizgide ve tutarlılıkta olmaması beni üzdü.''146 locadan, 6 tane kaldı'Fikret Orman, Çaykur Rizespor maçının kendilerine maliyetinin 250 bin lira civarında olduğunu vurgulayarak, 'Ancak hasılatımız 10 bin lira. Son Başakşehir maçında 6 bin seyirci iştirak etmiş' dedi.'Önümüzdeki Adana Demirspor maçını tahmin ediyorum Sarıyer'in stadında oynayacağız' diyen Orman, 'Stadı yaparken, transferleri, takımı bütün kurumlarıyla finanse etmek zor bir süreç. Ancak Allah'a hamdolsun bütün branşlarda sporcu arkadaşlarımızla, epey mücadele veriyoruz. Beşiktaş hiçbir şubeyi kapatmadan devamlı büyüyerek gidiyor' diye konuştu.Statta bulunan 146 locadan 6 tane kaldığını anlatan Orman, 'Bu stat, Beşiktaşlıların stadı. Bu stada en büyük katkıyı sağlayanlar da yine Beşiktaşlılar. Localarımızın 140'ı satıldı, 6 tane kaldı. Buraya güvenen Beşiktaşlılar ve kurumsal firmalar sayesinde oldu. Onlardan almış olduğumuz paralarla bu stadı yapıyoruz. Yeni bir yıl geliyor. Burada hep beraber yeni yılı kutlayalım istedik. Bizim gibi hayata kalbi siyah beyaz atarak bakan insanları bir araya topladık' şeklinde konuştu.Yılbaşı partisine, Beşiktaş yönetim kurulu üyeleri, futbolculardan Cenk Tosun ve Beşiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinedar da katıldı.Kaynak: AA
UEFA, Bursaspor'a 1 Yıl Avrupa Kupalarından Men Cezası Verdi
UEFA, Spor Toto Süper Lig takımlarından Bursaspor'a 1 yıl Avrupa kupalarından men cezası verdi.Bursaspor'un cezası önümüzdeki dört sezon içinde katılacağı ilk Avrupa Kupası turnuvası için geçerli olacağı belirtildi. Bursaspor Kulübü Başkanı Recep Bölükbaşı konuyla ilgili kulübün resmi televizyonuna önemli açıklamalarda bulundu. Bölükbaşı şunları söyledi:'Söylenecek bir şey yok. Bursaspor'un durumu belliydi. Her yere gittik ve yardım istedik. Bizim dönemimizle alakalı değil. Daha önceki dönemde erteleme cezası vardı. Onu kaldırıp 1 yıl men cezası veriliyor. Akabinde de eğer 31 Aralık tarihine kadar Kasım ve Aralık alacakları var futbolcuların, onları da ödemezsek 1 yıl daha ceza vermeleri söz konusu. 4 yıl içinde gidemezsek zaman aşımına uğrayacak. Avukatlarla görüştük. İstanbul'daki avukatımızla görüştük. CAS'a başvurduk. İtiraz dilekçemizi verdik ve duruşma istedik. Bu süreç devam edecek. Bu ceza nereden geliyor. Bu yönetim olarak 6 ay oldu. 17 Haziran'da kongre yapıldı. 1 milyon 920 bin Euro kadar geçmiş alacaklar var. Daha öncesinden de Erkan Körüstan yönetiminde UEFA ile anlaşma yapılmış. Anlaşmadan aylar sonra haberdar olduk. O dönemde maalesef şu an görev yapmayan Sema hanım bize bildirmedi. Bildirmiş olsaydı geçmiş ödemeler olabilirdi. Futbolcuların Kasım ve Aralık alacakları var. Bir tek Kasım ve Aralık var. Bir çok kulübün 5-6 aylık ödemedikleri paralar var. Haziran ayında futbolcu alacaklarını Temmuz ve Ağustos'a yığmışlar. Biz de çekilen kredinin üzerine tekrar kredi çektik. Geçen yönetimin borçlarını hala ödüyoruz. Bu bir milat olacak. Rahmetli başkanım vefat ettiğinde 40 günlük başkanlık devrem oldu o dönemde bunu toparlayabilirdik. 1 yılda bu kadar borç olması enteresan. Şehri bütünleştirdiğimizi düşünüyoruz ancak parasal yönde kimsenin yardımı olmadı. Biz de kredi kullandık. Kendi yağımızla kavrulduk. 1 yıl men cezası var. Bunun daha kötüsü de olabilir. Kasım ve Aralık borçlarımızı ödeyemezsek bu ceza 1 yıl daha artacak. Gereğini yapacağız. Sonuçta durum bu. Bizden kaynaklanan bir olay değil. Ama ben Bursaspor olarak bakıyorum. Geçmiş yönetime bakmıyorum. Bunu çözümü söz konusu. Bunu çözmek için elimizden geleni yaptık, yapmaya da devam edeceğiz.'DHA
Reklam
Hamzaoğlu'dan Pandev Açıklaması
Galatasaray teknik direktörü Hamzaoğlu, sarı kırmızılı futbolcu Goran Pandev'in durumuna ilişkin bir soruyu 'Pandev de diğer arkadaşlarımız gibi bu takım için önemli bir oyuncu. İnşallah yarınki maçta da yine performansını daha da üst seviyeye çeker. Bundan sonraki maçlarımızda bize yararlı bir oyuncu haline gelir' diye cevapladı.Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası G Grubu'nda yarın Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor ile yapacağı maç için özel uçakla Diyarbakır'a gitti.Atatürk Havalimanı'na takım otobüsüyle gelen kafilede yer alan Galatasaray'ın teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu, maça forma şansı az olan futbolcularla çıkacaklarını kaydetti.Hamzaoğlu, Diyarbakır'daki maçın kendileri açısından önemli olduğunu ifade ederek, 'Kupada da hedefimiz var çünkü. Yarınki maçta da kazanmaktan ziyade arkadaşlarımdan iyi bir oyun bekliyorum. İnşallah bunu da ortaya koyacaklardır' diye konuştu.Teknik direktör Hamzaoğlu, sarı kırmızılı futbolcu Goran Pandev'in durumuna ilişkin bir soruyu 'Pandev de diğer arkadaşlarımız gibi bu takım için önemli bir oyuncu. İnşallah yarınki maçta da yine performansını daha da üst seviyeye çeker. Bundan sonraki maçlarımızda bize yararlı bir oyuncu haline gelir' diye cevapladı.Hamzaoğlu, Galatasaray altyapısında oynayan yetenekli futbolcuları A takıma kazandırmayı amaçladıklarını da dile getirdi.Havaalanındaki yolcular, sarı-kırmızılı futbolcularla fotoğraf çektirdi. Galatasaray kafilesini taşıyan özel uçak daha sonra Diyarbakır'a hareket etti.Skorer
İşte Aslan'ın Kupa Kadrosu
Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası G Grubu'nda yarın deplasmanda Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor ile yapacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.Florya Metin Oktay Tesisleri'nde, teknik direktör Hamza Hamzaoğlu yönetiminde gerçekleştirilen basına kapalı antrenmanda sarı-kırmızılı ekibin, taktik çalışmalar yaptığı bildirildi.Sarı-kırmızılı kafile, saat 17.30'da özel uçakla Diyarbakır'a gidecek.Teknik direktör Hamzaoğlu, kupa mücadelesi için belirlediği 16 kişilik kadroyu, gençlerden ve ligde az süre alan oyunculardan oluşturdu.Maç kadrosunda şu futbolcular bulunuyor:Sinan Bolat, Eray İşcan, Koray Günter, Emre Can Coşkun, Tarık Çamdal, Veysel Sarı, Bruma, Furkan Özçal, Yasin Öztekin, Olcan Adın, Kaan Baysal, Yekta Kurtuluş, Birhan Vatansever, Umut Gündoğan, Sinan Gümüş, Goran Pandev.Galatasaray'ın kupa maçı kadrosunda Muslera, Telles, Chedjou, Selçuk İnan, Burak Yılmaz, Sneijder, Melo, Umut Bulut, Sabri Sarıoğlu ile Mersin İdmanyurdu maçında başına aldığı darbe nedeniyle bilinç kaybı yaşayan Semih Kaya yer almıyor.Ligtv
Günümüzde Çürümeye Yüz Tutmuş Bir Zamanların Gözdesi Devasa Stadyum Silverdome
Amerika'nın Detroit şehrinin hemen dışında bulunan Silverdome bir zamanların gözdesiydi; dünya kupası mücadelelerine, Amerikan futbolu ve NBA maçlarına ev sahipliği yapmıştı. Elvis Presley, Metallica, Elton John, Led Zeppelin ve Rolling Stones gibi isimler burada konserler vermişti. Hatta bir keresinde Papa bile ziyaret etmişti bu stadyumu. Fakat günümüzde Silverdome yok olmak üzere. İşte bu devasa stadyumun hikayesi;
Passolig Davasını AYM’ye Taşıyan Hakim: 'Düzenleme Temel Hakları İhlal Ediyor'
Taraftarların fişlemeyi stadyumlara taşıyacağı gerekçesiyle boykot ettiği e-bilet uygulaması ‘ Passolig ’in iptali için açılan davayı Anayasa Mahkemesi’ne taşıyan hakim Atilla Pınar, “Mahkememiz (Passolig’in) temel ve evrensel hak ve özgürlüklere haksız (temel hak ihlali barındıran) müdahale içerdiği görüşündedir” dedi.Taraftar Hakları Dayanışma Derneği’nin (Taraf-Der) Passolig’in iptali için açtığı davanın görüldüğü Ankara 16. Tüketici Mahkemesi’nin hakimi Atilla Pınar, ‘Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun’ un e-bilet uygulaması hariç Passolig’e dayanak teşkil eden ilgili maddelerinin Anayasa ve Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi hükümlerine aykırı olduğu iddiasını Anayasa Mahkemesi’ne götürmüştü.Hürriyet gazetesinden Mesut Hasan Benli’nin haberine göre Pınar, yasanın iptali için 15 Aralık’ta AYM’ye başvurdu. Başvuru dilekçesinde, e-bilet düzenlemesinin sporda şiddeti engelleme amacıyla çıkarılmış olsa da 1982 Anayasası, Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi ve Evrensel İnsan Hakları Bildirgesi’ne aykırı olduğu savunuldu.Sporu , ‘temel hak, hürriyet, eğlenme ve dinlenme aracı, kültür, kültürel faaliyet, ekonomik hak, kişiliğin gelişmesi için gerekli hak ve insan haysiyetinin bir parçası’ olarak tanımlayan Pınar, elektronik kart uygulamasınınsa tüm bunları kısıtlayan ya da ortadan kaldıran ağır bir ihlal olduğunu vurguladı.“İnsanların belki de en keyifli anlarından birini geçireceği bir ortama pasaport mahiyetindeki bir belge ile girmeye zorlanması bir başka insan hakları ihlalidir” diyen Pınar, nasıl ki başka kültürel faaliyetlere böyle bir kısıtlama getirilemiyorsa spora da sınırlama getirilemeyeceğini ifade etti.Passolig’in hayata geçirilmesinin ardından stadyumların boş kaldığına dikkat çeken Pınar, düzenlemeyle esas olarak ‘samimi sporseverler’ in mağdur edildiğini kaydetti.Hürriyet
Reklam