Üniversitenin Bitmesiyle Hayatınızdan Çıkarmanız Gereken 15 Moda Harikası

-

Üniversite yılları kanın kaynadığı yıllar. Gençsiniz diye kimsenin size karışmadığı, ne giyerseniz giyin kimsenin yadırgamadığı yıllar. Ama bazı şeyler var ki üniversitenin bitmesiyle hayatınızdan, gardırobunuzda derhal çıkmalı. Nedir onlar dersiniz belki diye sizler için bu listeyi hazırladık.

1. Oduncu gömleği

Kızlı erkekli giyilen bu moda tasarım harikası üniversitenin bitmesiyle derhal imha edilmeli. Hadi diyelim üniversitede kimse size bunun hoş bir şey olduğunu söylemedi, ama artık yeter; 'hoş bir şey değil'

2. Renk cümbüşü spor ayakkabı

Renkli kişiliğinizi vurgulamak için üniversite sıralarında doğru bir tercih olabilir ama okul bitince lütfen!

Yine de çok renk düşkünüyseniz daha sade alternatifler bulabilirsiniz.

3. Kot pantolon altına sandalet / parmak arası terlik

Belki yaz tatillerinde olabilir ya da bakkala bir şey almaya giderken. Ama günlük giyim tarzınızda artık yeri olmamalı.

4. Şapka

Alternatifleri bol bir dünya şapka dünyası. Bu tarz şapkaları artık takmayın.

5. Yılın 12 ayı giyilen bot

Kız erkek fark etmiyor, yılın 12 ayı 'seviyorum' diye bot giymenin alemi yok. Üniversitede buna uygun bir çevrede olduğunuz için yadırganmıyor olabilir ama iş çevresi, vs. yadırgar, bizden söylemesi.

6. Üç metre bileklik

Dola dola dola nereye kadar? Havalı göründüğünüzü düşünebilirsiniz ki öyle değil.

7. Kot pantolon üstü klasik ceket

Erkeklere bunun yakıştığını kim söylediyse inanın büyük vebal altında. Böyle iş görüşmesine giden arkadaşlar görüyoruz ve üzülüyoruz. "Ya tam bana göre bir işti, üstelik mülakat da olumlu geçti, niye aramadılar ki?" diyorsanız o gün ne giydiğinizi bir düşünün bakalım? Değil mi, ya.

8. Bol rozetli ve yazılı çanta

Alçının üzerine bir şeyler yazmak gibi, üniversitede de çantanın üstünü tahtaya çevirmek, çantayı rozete boğmak cool olabilir ama sonrasında değil. Sakın ha.

9. Komikli penye boxer

Üniversite yılları boyunca ha biri gördü, görecek diye ömür tükettiğiniz ama esprisine sizden başka kimsenin gülemediği boxer'ları da envanterden çıkarın bi zahmet.

10. Komikli tişört

Bunu da biz demeyelim artık... Lütfen.

11. Gri eşofman altı

Tamam rahattı, dökümlüydü, karizmatikti ama geçti artık. Bakkala giderken ya da yatıya arkadaşınız geldiğinde kullanmak üzere saklayın ama giymeyin.

12. Kargo pantolon

Özellikle erkeklerin aşık olduğu bir kıyafet. Ama kesinlikle üniversite yıllarında kalmalı. Sonraki hayatınızda yeri yok.

13. Üniversite adının yazdığı her şey

Tamam, en iyi üniversite sizinkiydi, onu gururla taşıdınız yıllarca ama gerçek hayatta artık buna gerek yok. Açık öğretim diplomasında "açık öğretim" yazmıyor biliyor musunuz?

14. Bu

Bermuda şort diyecektik ama şimdi güzel bermuda şortlar var onun için "bu" diyoruz. Bunu giymeyin bi' daha.

15. Tahtakale işi güneş gözlüğü

Evet, polarize terimi pahalı markaların uydurması, aslında hepsi aynı bu gözlüklerin ama siz yine de okul bitince biraz paraya kıyıp daha iyisini alın. 

Ama bakın cidden hepsi aynı yani siz haklısınız...

Son olarak eliniz değmişken cep telefonunuzun melodisini de değiştirin. Siz bilirsiniz de, bizce sevdiğiniz diziyi herkesin bilmesine gerek yok

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
captainwolfburak

gereksiz zorlama gayette çoğunun oluru var

sahin-demirci

ne giyecez amk

nihanna

Saçma olmuş.

kgokce

çok abartmışsın büyük ihtimal kıskanıyosun bunlar ne olursa olsun gençken giyilmeli çok güzel şeyler

braveus

rozetli çanta üniversite tişörtleri konusunda haklılar gerisi çok abartılmış. bu sayfayı hazırlayan kişinin gerçekten sorunu olduğunu düşünüyorum. normalde sitedeki paylaşımlar gerçekçi ve onay verilen şeyler bu seferki çok saçma

Başlıklar

Tercih
Görüş Bildir