Görüş Bildir
Haberler
Turistlerin Gittiklerine Bin Pişman Olduğu Dünyanın En Çok Ziyaret Edilen Turistik Yerleri

Yeni yerler görmek hepimizin ufkunu açar. Hemen hemen hepimizin kafasında görmek istediği bir turistik yer vardır. Ancak merak ettiğimiz yeri ziyaret ettiğimizde, hayal kırıklığına uğrayabiliriz. Gereksiz abartılan bazı turistik yerlerin listesini yaptık. Buyurun...👇

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/lizmrichards...

2. "San Antonio'daki Alamo Kale'si... Müzeleri ve tarihi yerleri seviyorum ama Alamo'da ilginç hiçbir şeye rastlamadım."

3. "Toronto'daki CN kulesi...20 yılı aşkın bir süredir burada yaşıyorum ve bir kere ziyarete gelen bir arkadaşımla zirveye çıktım. Dürüst olmak gerekirse, manzara fiyatına değmez ve cam zemin çok abartılıyor."

4. "Stoneheng'i görmeye gitmek bizim için eziyete dönüştü. Yol yapısı nedeniyle araç trafiği oluyor. Ayrıca oradan geçerken durup, bakan insanlar kalabalık oluşturuyor."

5. "ABD'nin Güney Dakota eyaletinde bulunan Crazy Horse anıtını 2002'de görmeye gitmiştim. Anıt 1948'den beri tamamlanamadı."

7. "Pisa Kulesi güzel ama etrafı ellerini havaya kaldırıp onu tutuyormuş gibi yapan turistlerle dolu. Bu sinir bozucu. Kulenin fotoğrafını bile çekemiyorsunuz."

8. "Avrupa'ya geziye gittik. İlk durağımız Paris'teki Louvre Müzesi'ydi. 'Mona Lisa'yı göreceğim için çok heyecanlıydım ve muhteşem olacağını düşünmüştüm. Ancak çok fazla insan vardı. Nefes alamıyorduk. Fotoğrafını çekip, hemen oradan çıktık."

9. "Vatikan'da binalar ve sanat muhteşem ancak sanat ve mimari hakkında pek bir şey bilmediğim için tur benim için boşa gitti. Çok fazla zaman aldı ve çok ayrıntılıydı. Tek istediğimiz Sistine Şapeli'ne ulaşmaktı."

10. "Belize ve Meksika'daki piramitler...Aşırı pahalıydı, kana susamış sivrisineklerin olduğu berbat sıcaklarda kalabalık turlar vardı. Piramitlerin hepsi uzak olduğundan kilometrelerce yürümeye hazır olun. Uzun bir gün ve kesinlikle buna değmez."

12. "Barselona'daki Park Güell... Avrupa'ya çok gittim ve iki aylık bir Avrupa gezisi yaptım. Burası beni gerçekten çok hayal kırıklığına uğrattı. Fotoğraf çekmek için manzaralı noktaların etrafında toplanmış çok sayıda insan var ve buranın tadını çıkaramıyorsunuz."

13. "Kaliforniya'daki Disneyland'a gittiğimde kaleyi aramaya gitmem gerektiğini hissettim. O kadar küçüktü ki."

14. "İrlanda, Dublin'deki Temple Bar, ülkedeki en büyük turist tuzağı. İçkilerin fiyatı olması gerekenin neredeyse iki katı, mekan her zaman tıklım tıklım dolu. Bunun dışında, ben İrlanda'nın turist tuzağı dolu olduğunu düşünüyorum."

15. "Kopenhag'daki Little Mermaid... Heykelden daha büyük hediyelik eşyalar alabilirsiniz!"

17. "Teksas Austin'deki Sixth Street çok abartılıyor. O kadar kalabalık ki, bir yere girmek çok uzun sürüyor. Burası diğer şehirlerdeki barlar gibi."

Bu içerikler de ilginizi çekebilir;

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın
Olcay Aydın

Okadar da değil. Louvre Müzesi binlerce sanat eserini barındırıyor. Mona Lisa bunlardan biri ve öyle uzaktan çekmeye de lüzum yok. Yanına gidip bakabilirsin.... Devamını Gör

Engin

Size aynen katılıyorum. Bu biraz da ne beklediğin ile alakalı. Dünyanın en önemli eserlerini, tarihi ve doğal güzellikleri görmeye gidiyorsun. Sıra da bekley... Devamını Gör

Turgut Güler

Bizim burda da Nemrut dağı için güneşin doğuşu da güneşin doğuşu diye abartıyorlardı, bi gün gittim şu güneşe bi bakacam dedim acaba nasıl, vallaa hiçte öyle... Devamını Gör

Ömer

Ülkeleri ve yerleri gezerken bu mantıkla bakıldığında hiç bir yerin bir anlamı yok. Ancak seyahat zamanını doğru seçerseniz o zaman şikayetler azalır. Özelli... Devamını Gör