Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

TRT Spor'dan Büyük Skandal

 > -
Abone ol
TRT Spor'dan Büyük Skandal

Türkiye Radyo Televizyonu'nun Spor kanalı olan TRT Spor, yayın hakkı D-Smart Spor'da olan Galatasaray-Borissia Dortmund maçını yayınladı.

TRT Spor çok büyük bir skandala imza attı. Yayın hakkı D-Smart Spor'a ait olan Galatasaray-Borissia Dortmund maçı TRTSpor'un resmi sitesi trtspor.com.tr'de yayınlandı.

trtspor.com.tr'de PTT 1. Lig bölümünde yayınlanan karşılaşmanın başlığında ise 'Elazığspor-Manisaspor' yazıyordu.

Karşılaşma, TRT Spor ve D-Smart Spor logolarıyla birlikte yayınlanırken bir süre sonra yayın kesildi ve "Sayın üyemiz; Aboneliğiniz bu kanalı kapsamamaktadır" mesajı ekrana geldi.

TRT'nin uydu yayınında ise o sırada 'Yüz Yüze' isimli spor programı yer alıyordu.

Bu skandaldan sonra TRT'ye nasıl bir işlem yapılacağı merak konusu oldu.

Milliyet

Haberin Tamamı İçin:

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!
YORUMLAR İÇİN TIKLAYINIZ
Görüş Bildir