Sen Aslında Ne Kadar Kötüsün?

 > -

Aslında içinde gizli bir şeytan mı var yoksa tam anlamıyla masum bir melek misin? Testi çöz ve tüm şüphelerinden kurtul!

1. İlk olarak, ünlü mürekkep testine göre bize burada ne gördüğünü söyler misin?

2. Peki bu hayvanlardan hangisini daha çok seviyorsun?

Baykuş
Köpek Balığı
Yunus
Kaplan

3. En sevdiğin gün/bayram hangisi peki?

Doğum günüm
Ramazan Bayramı
Kurban Bayramı
Yılbaşı

4. Şakacı mısın peki? Yani özellikle 1 Nisanlarda eşek şakalarını yapan kişi sen misin?

Kurban ben oluyorum genelde :(
Şakalardan pek hoşlanmam
Elbette! Bütün o fikirler benden çıkar

5. Şimdi eğlenceli bir soruda sıra! Sence Gandalf ve Voldemort savaşsa hangisi kazanır?

Gandalf!
Emin değilim...
Voldemort!

6. Genellikle normal rüyalar mı görürsün yoksa kabuslar mı?

Normal rüyalar
Rüya görmüyorum
İkisi de aynı oranda
Kabuslar

7. En sevdiğin film türü hangisi peki?

Romantik
Komedi
Aksiyon
Tarihi
Dram
Korku

8. Bunlardan hangisi senin favori karakterin peki?

Frodo Baggins
Freddie Krueger
Joker
L (Death Note)
Katniss Everdeen
Kenny (South Park)
Bihter Ziyagil
Harry Potter
Mickey Mouse

9. Sen gece insanı mısın yoksa gündüz insanı mı?

Gündüz
İkisi de
Gece

10. Son soru! Bu imajlardan hangisi ilgini daha çok çekti?

Ne kötülüğü allasen, sen tam bir meleksin!

Abartmıyoruz, sen resmen bir meleksin yahu! İçinde gizli bir kötülük olabileceğini nasıl düşündün gerçekten hayret ediyoruz yani. Kötülüğün zerresi yok sende! Ama sende ne var biliyor musun? Sende yeni doğmuş bir bebeğin saflığı, masumluğu var. Kalbin, beynin o kadar temiz ki senin. Bu yüzdendir ki çoğu zaman insanlar senin söylediklerine, yaptıklarına anlam veremiyorlar. Ama boşver, bu senin eksikliğin değil onların fesatlığı. Sen hiç çizginden dönme, çok nadir bir insansın. Sakın değişme güzel insan!

Kötülük değil ya o, gaz gaz.

İçinde seni sanki kötü şeyler yapmak için dürten hisler var gibi değil mi? Böyle miden kıpır kıpır, sancılar giriyor sanki. Kötü bir şey yapmam lazım, kötülük, kötülük diyor sanki sana. Öyle gibi geliyor sana değil mi? Hahahaha yapma Allah aşkına! O ne biliyor musun? Dün yediğin kuru fasulyenin sana bıraktığı hediye; gaz o gaz. Midende gaz var senin. Kötülük falan değil yani. Haa hiç mi kötü değilsin sen? Belki biraz, ama herkes kadar. Normalsin aslında yani. Dengeni iyi kuruyorsun. Hiç telaşlanma yani :) Ama sana bir tavsiye vermemiz lazım; sıcak su torbasını karnına koy ayaklarına da kalın çoraplar giyip örtünün altına uzan bir. O gazın çıkması lazım...

Sanki sende biraz kötülük var gibi gibi.

Şimdi sana seni şöyle anlatacağız: İyilik ve kötülüğün renkleri olsun; iyilik beyaz, kötülük siyah. İşte sen bu renk skalasında hafif siyaha yakın bir grisin. Yani tam anlamıyla kötü değilsin, ama iyiliktense kötülüğe daha yakınsın. İçinde bir arzu, tutku var sanki kötülüğe karşı. Peki insanların sana hiç bencilsin dediği oldu mu? Bizce oldu. Peki bencil misin? Belki de evet, ama onlara ne ki? Sen çok şey yaşamış ve bir karar almışsın. Bundan sonra sadece kendin için uğraşacak, kendin için en iyisi neyse onu yapacaksın. Eğer bu seni bencil yapıyorsa boşver yapsın! Kötülüğe gelelim, şu an tam anlamıyla kötü olmasan da potansiyelin var. Eğer karşına biri çıkacak olursa anında kötü yanın ortaya çıkacak yani.

Şeytansın sen şeytan! Taş kalpli şeytan!

Sen var ya sen... Sen kötülüğün kitabını yazmışsın be! Bu ne hırs bu ne kibir! Derdin ne senin, ne istiyorsun bu insanlardan, canlılardan. Kuzum bunlar sana ne etti de sen bu hale geldin? Aman diyeyim o nasıl bakış o nasıl düşünceler o nasıl sözler! Senin lügatında affetmek kelimesi yok resmen. Biri sana bir yanlış yaptı mı cezasını mutlaka çekecek! Hem de en acımasız biçimde. Ama bir şey söyleyelim mi, bu kötülük sana çok yakışıyor! Adeta yürüyen karizma yapıyor seni. Senin bu kötü havan etrafındakileri korkutuyor ve herkesin sana saygı duymasını sağlıyor.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
alev_yenilmez

Şeytansın sen şeytan! Taş kalpli şeytan!Sen var ya sen... Sen kötülüğün kitabını yazmışsın be! Bu ne hırs bu ne kibir! Derdin ne senin, ne istiyorsun bu insanlardan, canlılardan. Kuzum bunlar sana ne etti de sen bu hale geldin? Aman diyeyim o nasıl bakış o nasıl düşünceler o nasıl sözler! Senin lügatında affetmek kelimesi yok resmen. Biri sana bir yanlış yaptı mı cezasını mutlaka çekecek! Hem de en acımasız biçimde. Ama bir şey söyleyelim mi, bu kötülük sana çok yakışıyor! Adeta yürüyen karizma yapıyor seni. Senin bu kötü havan etrafındakileri korkutuyor ve herkesin sana saygı duymasını sağlıyor. NERDEN BİLDİN ONEDİO G0H98UGYHFPTRHR

zeynep-yagmur-eydemir

Şeytansın sen şeytan! Taş kalpli şeytan! Şeytansın sen şeytan! Taş kalpli şeytan! Sen var ya sen... Sen kötülüğün kitabını yazmışsın be! Bu ne hırs bu ne kibir! Derdin ne senin, ne istiyorsun bu insanlardan, canlılardan. Kuzum bunlar sana ne etti de sen bu hale geldin? Aman diyeyim o nasıl bakış o nasıl düşünceler o nasıl sözler! Senin lügatında affetmek kelimesi yok resmen. Biri sana bir yanlış yaptı mı cezasını mutlaka çekecek! Hem de en acımasız biçimde. Ama bir şey söyleyelim mi, bu kötülük sana çok yakışıyor! Adeta yürüyen karizma yapıyor seni. Senin bu kötü havan etrafındakileri korkutuyor ve herkesin sana saygı duymasını sağlıyor.

sena-ozkanca

bütün siklara tikladim gece insaniyim dedim sen tam bi seytansin dedi gunduz isaretledim sen tam bi meleksin dedi geceyle gunduzle ne alakasi var😅😅

pinkdagger

Sanki sende biraz kötülük var gibi gibi.Şimdi sana seni şöyle anlatacağız: İyilik ve kötülüğün renkleri olsun; iyilik beyaz, kötülük siyah. İşte sen bu renk skalasında hafif siyaha yakın bir grisin. Yani tam anlamıyla kötü değilsin, ama iyiliktense kötülüğe daha yakınsın. İçinde bir arzu, tutku var sanki kötülüğe karşı. Peki insanların sana hiç bencilsin dediği oldu mu? Bizce oldu. Peki bencil misin? Belki de evet, ama onlara ne ki? Sen çok şey yaşamış ve bir karar almışsın. Bundan sonra sadece kendin için uğraşacak, kendin için en iyisi neyse onu yapacaksın. Eğer bu seni bencil yapıyorsa boşver yapsın! Kötülüğe gelelim, şu an tam anlamıyla kötü olmasan da potansiyelin var. Eğer karşına biri çıkacak olursa anında kötü yanın ortaya çıkacak yani.

gam6

sanki sende biraz kötülük var gibi gibi :)

FACEBOOK YORUMLARI

Görüş Bildir