Rusya'da Kollarına Tehlikeli Kimyasal Enjekte Eden 21 Yaşındaki Vücut Geliştirme Sporcusu

-
2 dakikada okuyabilirsiniz

21 yaşındaki Rus vatandaşı Kirill Tereshin, kol ön ve arka kaslarını şişirmek için kas içlerine yağ enjekte ediyor. Hayatını böyle tehlikeye atan genç adamın kullandığı maddenin adı synthol. Sizler için DailyMail'den derledik.

Kaynak: http://www.dailymail.co.uk/news/article-...

21 yaşındaki Kirill'in bu tuhaf görünümlü kasları spor yaparak değil, kas için madde enjekte ederek oluştu.

Güneybatı Rusya'nın Pyatigorsk şehrinde yaşayan Kirill Tereshin tüm bu fotoğrafları kendi Instagram hesabı üzerinden paylaşıyor.

Güneybatı Rusya'nın Pyatigorsk şehrinde yaşayan Kirill Tereshin tüm bu fotoğrafları kendi Instagram hesabı üzerinden paylaşıyor.
Güneybatı Rusya'nın Pyatigorsk şehrinde yaşayan Kirill Tereshin tüm bu fotoğrafları kendi Instagram hesabı üzerinden paylaşıyor.

Kaslarını doğala en yakın şekilde, spor salonunda ve protein takviyeleriyle geliştiren sporcuların aksine Kirill tehlikeli bir kimyasal kullanıyor.

Synthol adı verilen kas büyütme yağını Alman bir kas geliştirmeci keşfetmişti fakat bu yağı kas içine vererek kasları şişrimenin tehlikelerine defalarca dikkat çekildi.

Kirill Tereshin spora vakit ayırsa da, kol çevresinin 50 cm'yi geçmesinin sebebi kasının içinde bulunan yabancı madde.

Geçtiğimiz yaz askerden dönünce synthol kullanmaya başlayan Kirill Tereshin, kol kaslarını sadece 10 gün içinde bu hale getirdi.

Önce biceps kaslarına 250 ml enjekte eden adam kullandığı dozu giderek arttırmış. 

"İstediğiniz seviyeye gelmek için kolunuza litrelerce enjekte etmeniz gerekiyor. Bu enjeksiyonları yaptığımda 40 derece ateşim çıkıyordu. Yatakta yatıyor kendimi ölecek gibi hissediyordum. Ama artık alıştım, herhangi bir şey olmuyor."

Daha önce Brezilya'da bir vücut geliştirme sporcusu synthol kullanımıyla gündeme gelmişti. Doktorlar böyle giderse kollarının kesilebileciğini açıklamıştı.

Kirill'in kolları böyle dev görünse de kas gücü olarak hemen hemen hiç güçlenmiş değiller.

Synthol maddesinin satışı internet üzerinden yasadışı yollardan yapılıyor. Maddenin içinde %85 yağ %15 alkol bulunuyor.

Doktorlara göre bu madde emboli atmasına, sinilerin hasar görmesine, enfeksiyon, lipogranuloma, felç ya da kas içinde yağ bezesi oluşmasına sebep olabilir.

Peki neden güzel kardeşim?

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ozan_asan

'mal' diye tabir ettiğimiz.

mustafa-yazicioglu

Ahh Rich Piana ahh...Huzur içinde uyu ama senin kollarını göre göre oldu bu millet böyle. Gerçi o rahmetli sadece estetik takviyesi (dolgu) yapmıştı bunlar gibi değildi. Synthol denilen madde bu, bi tür slikon da diyebiliriz işte, steroid falan değil yani. Vücut geliştiriyorsun anladım, kas geliştirerek estetik görünmek istersin o da tamam ama bu senin gözüne de tuhaf gelmiyor mu arkadaş? Temel Reis gibi oluyor kollar resmen. Amerikalı bir adamın bir kolu patlamıştı bu madde yüzünden. Allah akıl versin cidden.

sevkettin-altmisdokuzgillerogl

vücut geliştirme denilen şey hastalıktır. Bakın vücut geliştirme diyorum, spor değil.

penguen-geri-dondu

kollarını keserlerse şaşırmam diyordum ki aynen öyle tehlikeliymiş kesilebilirmiş yani

sadri-alisik-ozturk

bide boy boy fotoğraf çekmiş salatalık, bi kikimede benzemiyo üstelik, bu rezilliği insan neden çeker lan yazık değilmi sana gerzek

Başlıklar

BrezilyaInstagramRusya
Görüş Bildir